Jump to content

2009.03.03 West Bromwich Albion B


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Virkelig rusten i kveld, Djourou.

 

Er det rart han er rusten da? Spilte jo veldig bra til han plutselig ble satt ut av laget og Touré fikk spille selv om han var elendig, tror Djourou mistet veldig mye av den selvtilliten han fikk bygget opp i løpet av den perioden der han spilte så og si fast.

 

Er uansett deilig å se at vi fortsatt klarer å score :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaa

Toure!!

Asisst fra Arshavin

:blink: :D

 

Første målet fra Touré i år? Kom i så fall på et OK tidspunkt :D (noe mål for Arsenal vel alltid gjør :))

Hvis jeg ikke husker feil så er det hans første ja ;)

Link to comment
Share on other sites

:blink:-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 3 2009, 09:27 PM) 161244[/snapback]

Virkelig rusten i kveld, Djourou.

 

Er det rart han er rusten da? Spilte jo veldig bra til han plutselig ble satt ut av laget og Touré fikk spille selv om han var elendig, tror Djourou mistet veldig mye av den selvtilliten han fikk bygget opp i løpet av den perioden der han spilte så og si fast.

 

 

Det var forsåvidt det jeg mente - at han er rusten etter en tid ute.

 

Men han mista vel plassen da han ble skada? Og Touré og Gallas har faktisk spilt bra den siste tida.

Link to comment
Share on other sites

Heter han Habib Kolo Toure?? :blink: :D haha står det på nettavisen

 

Han heter Kolo Habib Touré, men han bruker ikke Habib tror jeg. Er uansett det samme som at VG live også skriver Vassiriki Abou Diaby når han selv bare bruker Abou Diaby :)

 

Det var forsåvidt det jeg mente - at han er rusten etter en tid ute.

 

Men han mista vel plassen da han ble skada? Og Touré og Gallas har faktisk spilt bra den siste tida.

 

Djourou fikk en småskade under oppvarming, men har vært på benken hver kamp etter det, det er forøvrig ganske lenge siden nå, og det var før Touré fikk 10 kamper å spille seg varm på :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...