Jump to content

2009.03.03 West Bromwich Albion B


pekkiry

Recommended Posts

 

 

Forøvrig patetisk å se på wenger som sitter og kjefter på sidemann og vifter med armene ut mot spillerene. har sett han gjøre dette så mange ganger at det neppe er tilfeldig lengre. greit han er frustrert, men det er ikke det en spiller vil se og høre, han vil høre motiverende rop og støtte. en spiller vet når han har gjort en feil. synes han blir mer og mer lik lehmann.... huff.... :(

 

 

 

Sikker på at det ikke er 80% av forumet her inne og publikummet på Emirates du snakker om?

 

Ja. Når det gjelder forumet her inne så må folk få lov til å si det de mener om klubben og spillerene, så sant man holder seg sakelig. Greit at publikum på Emirates ikke har vært eksemplariske i det siste, men synes kroppspråket til Wenger ser noe idiotisk ut til tider. Han trenger ikke oppføre seg om en liten unge som ikke fikk isen han ville ha.

 

Noen velger å rose Bendtner opp i skyene etter gårsdagens kamp, jeg velger å "dempe" det litt med å si at han ikke spilte noe bedre i går enn tidligere kamper (ok, han er flink å dempe ballen på brystet, men hva hjelper jo det når neste tøtsj i 95% av tilfellene går til en motspiller). Eneste forskjellen i går var at han (endelig!) klarte å treffe målet. Statistikken hans som spiss er fortsatt rævva, og å si at dette ligner en spiss i arsenalklasse, er etter min mening å vise lite respekt overfor de virkelige gode, henry, bergkamp osv.... bendtner må opp en god del hakk til før jeg kan si meg enig i akkurat det. Jeg håper jo selvsagt for både laget og bendtner at han vil lykkes.

 

At folk her på forumet er uenig i sin vurdering av spillerene er ikke noe nytt. det må vi bare akseptere ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

...

 

Vi har definitivt ikke sett samme spiller denne kampen.

 

Bendtner var uten tvil Arsenals beste spiller igår. Det første målet er meget bra utført. Han skrur ballen

rundt keeper og plasserer den i hjørnet.

Bendtner sleit litt med ballmottak igår også,men han gjorde så mye positivt at det glemmer jeg.

Endelig minner Bendtner om en spiss i Arsenalklasse og kampen igår var et stort skritt i riktig retning.

 

Denilson og Diaby skal også ha store pluss for kampen igår.

Det som skuffer mest er at Wenger ennå ikke har sett at Denilson-Song ikke fungerer.

Kvalitetsløft når Diaby kom inn sentralt.

Bendtner kom seg virkelig med ballmottaket etter at han scoret det første målet, og selvtilliten hans bare vokste i løpet av kampen. Det andre målet var det klasse over mottaket. Det første var et typisk goalgettermål, hvor han drar av en spiller i 16-meteren og plasserer ballen lavt i lengste hjørnet.

Får håpe han endelig kan begynne å bli litt mer stabil nå med enda mer selvtillit og Arsjavin som tilrettelegger.

Han skal også ha skryt for at han ved den ene sjansen, med hattrick i sikte(!), velger å sentre ballen til en bedre plassert Arsjavin istedet. Bare synd russeren ikke klarte å få til et bedre skudd.

 

Når det gjelder Denilson og Diaby er det jo bare nødt til å være de to som fortsetter sammen på midten når Cesc er ute. Denilson var god i første, men løftet seg enda et hakk i andre da Diaby spilte. Og Diaby har også endelig begynt å virke noenlunde mer stabil. Får håpe de holder seg unna skader nå, og at midtbanen får enda et løft når Cesc er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

husker de hadde ett navn på det , men husker det ikke!

 

Rocking Baby... :D

 

Bebeto som "startet" det under 94-VM

Det var det vettu, husker bebeto nå :)

 

fantasktisk med villa tap i dag også" :)

Link to comment
Share on other sites

Herregud, hva skjer?

 

Bendtner var like elendig utpå der i dag som han alltid har vært. Håpløse mottak og dårlige pasninger. Det første målet ser for meg virkelig ikke ut som et skuddforsøk, mer en passning inn i boksen som tilfeldigvis går i mål. Det andre målet han skårer bør jo alle skåre på. Eneste han skal ha pluss for var stolpeskuddet m/forarbeid, og et par ganger han klarte bryte igjennom med noen drag, men selv om han er "heldig" i dag og faktisk klarer å sette ballen i mål etter x-antall forsøk de siste 20 kampene, så er det ingen grunn til å rose han opp i skyene. Ja han ble matchvinner, og man må ha mål for å vinne, uansett kor bra de er, men synes ikke han spilte noe bedre i dag enn ellers. mulig han kan få like god karaktert som eboue.

 

Du nevner blandt annet sjangsesløseri, da bør du også se på Van Persie som en dårlig spiller. Hvor mange ganger bommet ikke han mot Fulham?

 

Syns det var et talentsløst argument..

Link to comment
Share on other sites

Herregud, hva skjer?

 

Bendtner var like elendig utpå der i dag som han alltid har vært. Håpløse mottak og dårlige pasninger. Det første målet ser for meg virkelig ikke ut som et skuddforsøk, mer en passning inn i boksen som tilfeldigvis går i mål. Det andre målet han skårer bør jo alle skåre på. Eneste han skal ha pluss for var stolpeskuddet m/forarbeid, og et par ganger han klarte bryte igjennom med noen drag, men selv om han er "heldig" i dag og faktisk klarer å sette ballen i mål etter x-antall forsøk de siste 20 kampene, så er det ingen grunn til å rose han opp i skyene. Ja han ble matchvinner, og man må ha mål for å vinne, uansett kor bra de er, men synes ikke han spilte noe bedre i dag enn ellers. mulig han kan få like god karaktert som eboue.

 

Du nevner blandt annet sjangsesløseri, da bør du også se på Van Persie som en dårlig spiller. Hvor mange ganger bommet ikke han mot Fulham?

 

Syns det var et talentsløst argument..

 

Vel, det er forskjell på å ha 1 dårlig dag på banen gjennom flere gode kamper, enn å ha 1 god dag på banen gjennom flere dårlige kamper. Det er slik jeg ser rvp vs. bendtner.

 

..og når vi snakker om talentløse argument så er etter min mening ditt meget god kvalifisert til den tittelen også.

Link to comment
Share on other sites

Fy søren å glad jeg blir når jeg jeg ser høydepunktene fra denne kampen :-| Elsker denne klubben!! Villa er på vei nedover. De er ikke helt i flytsonen lenger og vi skal ha en bedre og breere stall enn dem. Kanskje vi kan ta tredjeplassen og. Tipper vi gjennomfører tidenes sesongavslutning og ender opp med FA-cup troféet, vinner CL og ender som tre i PL.

 

GO GUNNERS!!

Link to comment
Share on other sites

Fy søren å glad jeg blir når jeg jeg ser høydepunktene fra denne kampen :-| Elsker denne klubben!! Villa er på vei nedover. De er ikke helt i flytsonen lenger og vi skal ha en bedre og breere stall enn dem. Kanskje vi kan ta tredjeplassen og. Tipper vi gjennomfører tidenes sesongavslutning og ender opp med FA-cup troféet, vinner CL og ender som tre i PL.

 

GO GUNNERS!!

Helt enig der Hugo tror vi kommer til å ta en kanon avslutning og jeg tror at det kommer til å rakne for Aston Villa siden de har for tynn stall. Men vi må virkelig kjempe mot lag som ligger i nedrykksonen

for de kommer til å kjempe så sinnsykt for poeng og med må ikkje undervurdera de sånn som med har gjort med flere dårlige lag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...