ben lakris Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Da er det kommet rykter på denne spilleren. Snart 27 år, noe skribenten skriver vil true Arsenals ungdomspolitikk. Men hva med Gallas og hva med Silvestre. http://sports.yahoo.com/sow/news?slug=go-a...=goal&type=lgns Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Spennende rykte! Mikael Arteta ville vært en drømme signering, han har mye av ære for at Everton ligger der de ligger i øyeblikket. Og med erfaring fra PL kan han jo skli rett inn i laget. Spørsmålet er bare om vi trenger spillere i Walcotts posisjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Nå er det vel meningen at Walcott skal gå tilbake til sin opprinnelige posisjon etterhvert, altså spiss. Så det er nok neppe noe problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Av de ryktene som har svirret rundt er vel den jeg kunne tenkt meg i Arsenal. Arteta er en herlig playmaker type med PL erfaring og en solid spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 i hvilken posisjon er arteta best? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 i hvilken posisjon er arteta best? Han pleier vel som regel å spille høyremidtbane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eastviolence Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Nå er det vel meningen at Walcott skal gå tilbake til sin opprinnelige posisjon etterhvert, altså spiss. Så det er nok neppe noe problem. Hæ? Hvor har du det fra? Tror Walcott er best på høyrekant jeg da men.. Han kommer ikke til å strekke ut og true et lag så mye som han kan fra midtbaneplass hvis han blir flyttet opp som spiss spør du meg da men.. Dette vet vel Wenger best som trener med gutten hver eneste dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Wenger har sagt selv at Walcott skal bli flytta opp som spiss etter hvert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Dette er noe Wenger har sagt hele tiden. Wenger har alltid sagt at han synes spisser har godt av å spille ving en periode i karrieren. Han har også sagt at han trodde det var grunnen til at Henry ble en fantastisk spiss i Arsenal. Walcott, med sin hurtighet og avslutteregenskaper kan fort bli en av tidenes beste spisser i Arsenal. Han trenger å trene på å bruke hurtigheten mer riktig, men han er uten tvil ett talent i den posisjonen. Hvertfall i ett lag som Arsenal, der man i utgangspunktet satser hardt på hurtige overganger og kontringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Mikel Arteta ville vært en våt drøm, herlig spillertype som nok hadde passet fin inn i Arsenal. Tviler vell egentlig på dette ryktet, men det er jo lovt å håpe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Og fått Arteta ville virkelig vært en drøm som går i oppfyllelse. En fantastisk god playmaker med kreative evner i absolutt verdensklasse. I tillegg har han spilt i PL i mange sesonger og vil nok trenge minimal tilvenningstid om han kommer til oss. Men jeg vil tippe han blir for dyr for Wenger. Desverre. Men jeg håper virkelig! Og over til det med Walcott: Wenger har helt fra begynnelsen sagt at Walcott er spiss, men matches på kant. Dette tror jeg er veldig lurt, da en kantspiller ofte får mer ballkontakt og flere muligheter til å utfordre motstanderen enn det en spiss gjør. Tipper han slår igjennom som spiss innen et år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Det står også på dagbladet. http://www.dagbladet.no/2009/01/01/sport/p...januar/4213611/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Løp og kjøp sier jeg bare,stallen MÅ forsterkes om vi skal klare 4plass eller bedre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 Søndagens Premier League-rykter Arteta gitt opp av Arsenal. Det står også at Arsenal heller skal prøve å hente Ireland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 21, 2021 Report Share Posted October 21, 2021 Verdt å lese. https://arseblog.com/2021/10/36772/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted January 28, 2022 Report Share Posted January 28, 2022 Får håpe Arteta får til noe magi på treningsleiren i Dubai. Ekstremt tynn stall. Men vi er uansett ute av alle turneringer, så kanskje det ikke gjør så mye.. en kamp i uka. Vinn resterende kamper! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 27, 2022 Report Share Posted August 27, 2022 Dette er sangen Arteta sang for Edu i mai 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 27, 2022 Report Share Posted August 27, 2022 😂😂 Du vet forresten at det finnes en ganske lang tråd her inne på forumet om han, og ikke en gammel en fra 2008 under rykter på under en side? 😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 27, 2022 Report Share Posted August 27, 2022 5 hours ago, Stefanb said: 😂😂 Du vet forresten at det finnes en ganske lang tråd her inne på forumet om han, og ikke en gammel en fra 2008 under rykter på under en side? 😂😂 Samma det vel. Jeg brukte i det minste søkefunksjonen 😘 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts