Jump to content

Arteta


ben lakris

Recommended Posts

Spennende rykte! Mikael Arteta ville vært en drømme signering, han har mye av ære for at Everton ligger der de ligger i øyeblikket. Og med erfaring fra PL kan han jo skli rett inn i laget. Spørsmålet er bare om vi trenger spillere i Walcotts posisjon.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel meningen at Walcott skal gå tilbake til sin opprinnelige posisjon etterhvert, altså spiss. Så det er nok neppe noe problem.

 

Hæ? Hvor har du det fra? Tror Walcott er best på høyrekant jeg da men.. Han kommer ikke til å strekke ut og true et lag så mye som han kan fra midtbaneplass hvis han blir flyttet opp som spiss spør du meg da men.. Dette vet vel Wenger best som trener med gutten hver eneste dag.

Link to comment
Share on other sites

Dette er noe Wenger har sagt hele tiden. Wenger har alltid sagt at han synes spisser har godt av å spille ving en periode i karrieren. Han har også sagt at han trodde det var grunnen til at Henry ble en fantastisk spiss i Arsenal.

 

Walcott, med sin hurtighet og avslutteregenskaper kan fort bli en av tidenes beste spisser i Arsenal. Han trenger å trene på å bruke hurtigheten mer riktig, men han er uten tvil ett talent i den posisjonen. Hvertfall i ett lag som Arsenal, der man i utgangspunktet satser hardt på hurtige overganger og kontringer.

Link to comment
Share on other sites

Og fått Arteta ville virkelig vært en drøm som går i oppfyllelse. En fantastisk god playmaker med kreative evner i absolutt verdensklasse. I tillegg har han spilt i PL i mange sesonger og vil nok trenge minimal tilvenningstid om han kommer til oss. Men jeg vil tippe han blir for dyr for Wenger. Desverre. Men jeg håper virkelig!

 

Og over til det med Walcott: Wenger har helt fra begynnelsen sagt at Walcott er spiss, men matches på kant. Dette tror jeg er veldig lurt, da en kantspiller ofte får mer ballkontakt og flere muligheter til å utfordre motstanderen enn det en spiss gjør. Tipper han slår igjennom som spiss innen et år :)

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...
5 hours ago, Stefanb said:

😂😂

Du vet forresten at det finnes en ganske lang tråd her inne på forumet om han, og ikke en gammel en fra 2008 under rykter på under en side? 😂😂

Samma det vel. Jeg brukte i det minste søkefunksjonen 😘

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...