Jump to content

2008.12.28 Portsmouth H


pekkiry

Hvem vinner?  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Laget ser OK ut. Liker ikke kombinasjonen av Bendtner og Adebayor på topp, men det skal vel gå seg til.

 

Helt enig! Laget ser mer enn bra ut, men savner van Persie fra start. Om han skal spares, så hadde vel kampen mot Plymouth vært mer passende? For i dag er det viktig at vi kommer på rett spor. Etter snart 20 minutter, så er det lite som tyder på at målene kommer til å renne inn i vårt favør.

Link to comment
Share on other sites

Laget ser OK ut. Liker ikke kombinasjonen av Bendtner og Adebayor på topp, men det skal vel gå seg til.

 

Helt enig! Laget ser mer enn bra ut, men savner van Persie fra start. Om han skal spares, så hadde vel kampen mot Plymouth vært mer passende? For i dag er det viktig at vi kommer på rett spor. Etter snart 20 minutter, så er det lite som tyder på at målene kommer til å renne inn i vårt favør.

 

Men på den positive siden har vi god kontroll på kampen og Portsmouth så langt.

Link to comment
Share on other sites

Laget ser OK ut. Liker ikke kombinasjonen av Bendtner og Adebayor på topp, men det skal vel gå seg til.

 

Helt enig! Laget ser mer enn bra ut, men savner van Persie fra start. Om han skal spares, så hadde vel kampen mot Plymouth vært mer passende? For i dag er det viktig at vi kommer på rett spor. Etter snart 20 minutter, så er det lite som tyder på at målene kommer til å renne inn i vårt favør.

 

jeg mener at bendtner har fått sine sjanser i arsenal, han har fått en del kamper, ikke prestert og han er svææært målfattig...

 

Hvis wenger skal spare Persie og bruke en annen spiss så syntes jeg vela burde ha fått sjansen, men bare idiotisk å spare van persie, kunne spart han i fa cupen...

 

Crouch i metallet... here we go again?

Link to comment
Share on other sites

jeg mener at bendtner har fått sine sjanser i arsenal, han har fått en del kamper, ikke prestert og han er svææært målfattig...

 

Hvis wenger skal spare Persie og bruke en annen spiss så syntes jeg vela burde ha fått sjansen, men bare idiotisk å spare van persie, kunne spart han i fa cupen...

 

Crouch i metallet... here we go again?

Enig i at Bendtner har fått sine sjanser nå, et utlån ville kanskje hjelpe han hvis han viol fortsette i Arsenal.

Jeg savner Vela, synes vi bruker han altfor sjeldent

Link to comment
Share on other sites

jeg savner eksplosiviteten i arsenal da vi får ballen!! bevegelsene og sulten etter å angripe og sette fart!

 

Kjør på!!!!

Savner våre eksplosive spillere som Walcott, RvP og Traore.

Gutta må gjøre mer ut av kampen, jeg mener Wenger burde bytte ut bendtner mot RvP så vi får en spiss med gode beveglser utpå der

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt og forberedet et skikkelig refs-innlegg av omgangen og hvordan Arsenal oppfører seg mot et midt-på-treet-lag, da jeg innså at ingen gidder å lese slike innlegg uansett.

 

Det er ikke noe vits i å refse og klage. Vi får bare håpe det snart ordner seg og leve i håpet.

 

Go gunners.

Link to comment
Share on other sites

Ingen god fotballkamp i første omgang, men nerven er der.

 

Problemet til Arsenal føler jeg er at vi er for lite besluttsomme i angrep. Når så Portsmouth jobber knallhardt i forsvar, blir det smått med sjanser.

 

Men det koster å forsvare seg hele tiden - jeg tror vi sliter dem ut i andre omgang hvis vi er tålmodige og triller ball.

Link to comment
Share on other sites

Vi skaper ingenting og typisk nok har Pompeys kampens største sjanse med heading i stanga.

Men hvis vi slutter å spille i joggetempo og med pasninger på tvers og får mer tempo vinner vi dette.

Van Persie må inn for Bendtner. Han og Ade kan ikke spille sammen.

 

Kanskje på tide Vela får sjansen også? Han slipper jo nesten aldri til..

Link to comment
Share on other sites

Vi skaper ingenting og typisk nok har Pompeys kampens største sjanse med heading i stanga.

 

 

Nånå... Jeg tror min stemme til største sjanse går til Adebayor...

 

Men stolpeheadinga av Crouch er en grei påminnelse om at han er i stand til å score av ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje på tide Vela får sjansen også? Han slipper jo nesten aldri til..

 

Enig, hvis vår elendige klønete danske får så mange sjanser, så hvorfor får ikke Vela så mange sjanser? Har aldri skjønt logikken til Wenger. En ting til jeg undrer på er allerede spurt om i denne tråden, hvorfor blir van Persie spart i denne kampen, og ikke mot en overkommelig motstander som Plymouth?

 

Forbedrer ikke spillet seg i andre omgang gidder jeg ikke å se så lenge...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...