1Bergkamp0 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 http://atdhe.net/live-tv-1799.html duger denne? Takker, Alt duger nesten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 http://atdhe.net/live-tv-1799.html duger denne? Takker, Alt duger nesten Takk ja! sit og ser Fulham - Chelsea på Canal + men dette er jo myyyykje betre Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Ade er ikke noen målmaskin lenger. Da har vi hatt to ordentlige sjanser... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfan87 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 FY F***. Hvordan klarte Adebayor å bomme på den sjansen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Adebayor er kanskje ein god spelar, og kjem til sjanser, men han er altfor lite giftig. I tillegg springer han konstant i offside og lager mange unødvendige frispark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Vi savner goalgetteren Eduardo :/ Håper han kommer tilbake som før en gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Eboue ut --> Vela inn. Det første Vela gjør er å utfordre. Hurra. Kanskje det blir mål i omgangen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Eboue ut --> Vela inn. Det første Vela gjør er å utfordre. Hurra. Kanskje det blir mål i omgangen? Endelig en spiller som kan sette fart på kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 F***! Hvorfor tar du ut Eboue, og ikke Bendtner?! Hater Bendtner. Elendig spiller. COME ON YOU GUNNERS! Vi skal vinne denne kampen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsGun Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Denilson har jo vært fryktelig dårlig. Florerer jo med feilpasninger fra han. Lurer på nåe RvP skal komme inn!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Denilson har jo vært fryktelig dårlig. Florerer jo med feilpasninger fra han. Lurer på nåe RvP skal komme inn!! Tviler på at RvP kommer inn når Wenger prioriterer Vela foran han, Vela har ikke akkurat fått mange sjanser Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 latterlig og stygg takling av diaby. hopper inn med knottene først i 300 km/t er jo mordforsøk. Ramsey inn, diaby ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 En av mine favoritt-talenter kommer inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsGun Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Hvorfor i alle dager går diaby ut fremfor Denilson?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 En av mine favoritt-talenter kommer inn Hva? jeg spiller jo ikke:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 En av mine favoritt-talenter kommer inn Hva? jeg spiller jo ikke:P Jeg sa en av mine favoritt talenter, ikke favoritt talentet mitt xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 1-0. gallas Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Jaaaa gallas Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunner93 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 JAAA!!! GALLAS!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 yes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 FAEN HELLER!!!! DRITBRA GALLAS! UREDD I FELTET!!! Nå skal vi se om gutta holder ut de 10 siste min!!! KOM IGJENN NÅÅÅÅ!!!! SELVTILITT!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Takk Gallas! Fint at du får det til når ingen andre klarer det. Flaut så langt. Da gjenstår vel bare et taktisk bytte av Wenger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 FAEN HELLER!!!! DRITBRA GALLAS! UREDD I FELTET!!! Nå skal vi se om gutta holder ut de 10 siste min!!! KOM IGJENN NÅÅÅÅ!!!! SELVTILITT!! slappa av På tide at dere to tar en liten pause. Påfølgende innlegg slettet. Charlie George Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsGun Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Det er hva det hele handler om. Uredd og PANG på mål. Spissene må lære litt av Gallas på dette punktet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 FAEN HELLER!!!! DRITBRA GALLAS! UREDD I FELTET!!! Nå skal vi se om gutta holder ut de 10 siste min!!! KOM IGJENN NÅÅÅÅ!!!! SELVTILITT!! slappa av ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.