Jump to content

Filming i PL


Utne

Recommended Posts

Jeg leser på VG i dag at Mourinho har gått ut med "værsting-listen sin "

1.Ronaldo

2.Drogba

3.Torres

4.vanPersie

Sier meg klart enig med Ronaldo og Drogba, Torres har jeg sett for lite til. Men van Persie?? Kan aldri huske å ha sett ham filme! Derimot savner jeg Gerrard, som er PL sterkeste spiller helt til han er innenfor 16meteren, da blir han den spinkleste kyllingen med en gang, og Babel som ødela CL semi-finalen vår i fjor.

 

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521380

Link to comment
Share on other sites

Jeg leser på VG i dag at Mourinho har gått ut med "værsting-listen sin "

1.Ronaldo

2.Drogba

3.Torres

4.vanPersie

Sier meg klart enig med Ronaldo og Drogba, Torres har jeg sett for lite til. Men van Persie?? Kan aldri huske å ha sett ham filme! Derimot savner jeg Gerrard, som er PL sterkeste spiller helt til han er innenfor 16meteren, da blir han den spinkleste kyllingen med en gang, og Babel som ødela CL semi-finalen vår i fjor.

 

Bytt Van Persie med Eboue så har du en fullstendig liste.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Igjen viser dobbeltmoralen sitt stygge ansikt.

 

Dette minner til forveksling på hva Rooney (minst) to ganger har gjort mot oss, og som Gerrard også slår til med ganske så ofte. Da er det stille, men nå var det en ikke-britisk spiller involvert (som Eduardo) og heksejakten er i gang igjen.

 

Dette er må da være direkte pinlig for nasjonen at de representert ved Sky etc. om og om igjen viser en slik dobbeltmoral overfor den øvrige verden. De er raskt ute med å stigmatisere italienere og spansktalende, men tiden er overmoden for å se seg selv i speilet.

 

Jeg gremmes!

Link to comment
Share on other sites

Igjen viser dobbeltmoralen sitt stygge ansikt.

 

Dette minner til forveksling på hva Rooney (minst) to ganger har gjort mot oss, og som Gerrard også slår til med ganske så ofte. Da er det stille, men nå var det en ikke-britisk spiller involvert (som Eduardo) og heksejakten er i gang igjen.

 

Dette er må da være direkte pinlig for nasjonen at de representert ved Sky etc. om og om igjen viser en slik dobbeltmoral overfor den øvrige verden. De er raskt ute med å stigmatisere italienere og spansktalende, men tiden er overmoden for å se seg selv i speilet.

 

Jeg gremmes!

 

Helt enig i alt du skriver Sir, sånt irriterer meg noe så grønnjævlig. Jeg hadde ikke hatt noe imot fokus på filming hvis dette fokuset ble rettet mot alle som filmet. Etter mitt syn er Gerrard den verste "diveren" i hele PL, skulle likt at det ble rettet mer fokus på alle hans usportsligheter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...