Utne Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Jeg leser på VG i dag at Mourinho har gått ut med "værsting-listen sin " 1.Ronaldo 2.Drogba 3.Torres 4.vanPersie Sier meg klart enig med Ronaldo og Drogba, Torres har jeg sett for lite til. Men van Persie?? Kan aldri huske å ha sett ham filme! Derimot savner jeg Gerrard, som er PL sterkeste spiller helt til han er innenfor 16meteren, da blir han den spinkleste kyllingen med en gang, og Babel som ødela CL semi-finalen vår i fjor. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521380 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Jeg leser på VG i dag at Mourinho har gått ut med "værsting-listen sin " 1.Ronaldo 2.Drogba 3.Torres 4.vanPersie Sier meg klart enig med Ronaldo og Drogba, Torres har jeg sett for lite til. Men van Persie?? Kan aldri huske å ha sett ham filme! Derimot savner jeg Gerrard, som er PL sterkeste spiller helt til han er innenfor 16meteren, da blir han den spinkleste kyllingen med en gang, og Babel som ødela CL semi-finalen vår i fjor. Bytt Van Persie med Eboue så har du en fullstendig liste. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Jeg har sett van Persie filme, men aldri i verden om han kvalifiserer seg til en topp 4-liste over filmere. Torres er vel heller ikke blant de verste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Men det som er litt rart her er at hvorfor nevner han bare spillere fra de 4 beste klubbene i England? Hvorfor nevner han ikke andre lag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Showing Gerrards true colours : Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Showing Gerrards true colours : Haha holder på å le meg i hjel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty25 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Han er et filmesvin Morsom video. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagi Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 C Ronaldo fortjener virkelig førsteplassen på lista, bare se på denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Igjen viser dobbeltmoralen sitt stygge ansikt. Dette minner til forveksling på hva Rooney (minst) to ganger har gjort mot oss, og som Gerrard også slår til med ganske så ofte. Da er det stille, men nå var det en ikke-britisk spiller involvert (som Eduardo) og heksejakten er i gang igjen. Dette er må da være direkte pinlig for nasjonen at de representert ved Sky etc. om og om igjen viser en slik dobbeltmoral overfor den øvrige verden. De er raskt ute med å stigmatisere italienere og spansktalende, men tiden er overmoden for å se seg selv i speilet. Jeg gremmes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Igjen viser dobbeltmoralen sitt stygge ansikt. Dette minner til forveksling på hva Rooney (minst) to ganger har gjort mot oss, og som Gerrard også slår til med ganske så ofte. Da er det stille, men nå var det en ikke-britisk spiller involvert (som Eduardo) og heksejakten er i gang igjen. Dette er må da være direkte pinlig for nasjonen at de representert ved Sky etc. om og om igjen viser en slik dobbeltmoral overfor den øvrige verden. De er raskt ute med å stigmatisere italienere og spansktalende, men tiden er overmoden for å se seg selv i speilet. Jeg gremmes! Helt enig i alt du skriver Sir, sånt irriterer meg noe så grønnjævlig. Jeg hadde ikke hatt noe imot fokus på filming hvis dette fokuset ble rettet mot alle som filmet. Etter mitt syn er Gerrard den verste "diveren" i hele PL, skulle likt at det ble rettet mer fokus på alle hans usportsligheter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Når spissene gjør det er det filming. Når forsvarerne gjør det er det "rutine".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.