Jump to content

Sebastian Giovinco


Ruud

Recommended Posts

Et gigantisk talent, og en spiller som kan bli en av verdens ypperste spillere med den rette utviklinga - men ikke i England.

 

Fyren er rett og slett alt for liten fysisk til å kunne lykkes i Premier League. 1.64 og sannsynligvis ferdig utvokst er ikke nok, desverre.

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren trenger vi ikke nå. Ganske enkelt fordi at vi ikke trenger flere spillere i den delen av banen. Det vi trenger er en god takler på midtbanen. Det er ikke et must nå i de første kampene ettersom vi har en meget grei sesongstart, men vi må ha noe på plass før 1.september

Link to comment
Share on other sites

Messi er vel ikke stort mye høyere? Han klarer i allefall CL spill i England.

Tror uansett ikke at et talent er det vi trenger nå

Messi spiller kanskje bra en kamp eller to mot engelske lag i CL, men tror du messi hadde briljert på JJB matta en kald januar kveld med Michael Brown i hæla? :) Enig at han ikke er den spilleren vi trenge nå. Juventus har vel solgt et stort spiss talent til oss for siste gang vel? :P

Link to comment
Share on other sites

Messi er vel ikke stort mye høyere? Han klarer i allefall CL spill i England.

Tror uansett ikke at et talent er det vi trenger nå

Messi spiller kanskje bra en kamp eller to mot engelske lag i CL, men tror du messi hadde briljert på JJB matta en kald januar kveld med Michael Brown i hæla? :)

Ja.

 

---

 

Med mindre han har en sinnsyk egenskap til å unngå å havne i situasjoner der spillerne går i kroppen på han, så er han ikke noe for Arsenal. Med den lille kroppen han har vil han bli regelrett moset i Premier League, og jeg skulle likt å sett han holde en hel PL sesong.

 

Jeg ser heller at vi leter etter andre alternativer enn denne lille Italieneren, men jeg skal faktisk ikke si så mye, for jeg har aldri sett han spille. Men for meg taler høyden for seg selv. Messi er ikke høy, men han er av en egen klasse!

Link to comment
Share on other sites

Han er nesten lika smidig som Benayoun så eg syns me sko kjøpt han..

 

 

Heilt enig, konne egentli ikkje sagt det bedre sjølv.. Føler smidighete er akkurat det me mangle i laget

har du spaltet personlighet? Du er enig med deg selv
Link to comment
Share on other sites

Messi er vel ikke stort mye høyere? Han klarer i allefall CL spill i England.

Tror uansett ikke at et talent er det vi trenger nå

Messi spiller kanskje bra en kamp eller to mot engelske lag i CL, men tror du messi hadde briljert på JJB matta en kald januar kveld med Michael Brown i hæla? :)

Ja.

 

---

 

Med mindre han har en sinnsyk egenskap til å unngå å havne i situasjoner der spillerne går i kroppen på han, så er han ikke noe for Arsenal. Med den lille kroppen han har vil han bli regelrett moset i Premier League, og jeg skulle likt å sett han holde en hel PL sesong.

 

Jeg ser heller at vi leter etter andre alternativer enn denne lille Italieneren, men jeg skal faktisk ikke si så mye, for jeg har aldri sett han spille. Men for meg taler høyden for seg selv. Messi er ikke høy, men han er av en egen klasse!

Hmm da har vi forskjellige oppfatninger av hva det vil si å spille i PL. Ta Pires som et eksempel. Da han ble skadefri i Villareal gikk han rett inn i den offensive playmaker-rollen etter Riquelme...og var strålende. Hvis du så Pires i sin siste sesong i arsenaltrøya, skulle du ikke tro at han kunne skinne til de grader igjen. Og det tror jeg er pga den store forskjellen på spansk og engelsk fotball. Blir spennende å følge Vela og Dos Santos for å se om deres prestasjoner kan understreke min påstand :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Og bruke penger på en ving nå ser jeg ikke noen grunn til.. Ja, jeg hadde lyst på Joe Cole, men han var gratis. Håper og tror at Arsene bruker tiden sin på og kjøpe en keeper eller en stopper. Et nytt talent på topp trenger vi ikke uansett.

Link to comment
Share on other sites

Og bruke penger på en ving nå ser jeg ikke noen grunn til.. Ja, jeg hadde lyst på Joe Cole, men han var gratis. Håper og tror at Arsene bruker tiden sin på og kjøpe en keeper eller en stopper. Et nytt talent på topp trenger vi ikke uansett.

 

Veldig enig. Håper ikke offensive spillere er førsteprioritert i sommer. Men jeg sier helt klart ikke nei takk til en så talentfull spiller som Giovinco, om en stopper og keeper blir hentet inn i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har uttrykt min skepsis til denne spilleren før og jeg står ved det, ene og alene pga hans fysikk (så vidt jeg vet fikk han ikke steroider som yngre). Det kan jo hende vi kan hente han ved en senere anledning, men nå mener jeg det er de bakre rekker som bør prioriteres.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi skal hente inn en kantspiller så mener jeg at det heller burde være Eden Hazard. 4 år yngre, og virker pdd. som en bedre spiller enn Giovinco (etter det lille jeg har sett av de begge).

 

Når det gjelder Giovinco har han vist seg å være langt ifra god i nok til å spille fast for Juventus, selv om han er 23 år gammel. Dette har blitt ødelagt litt av dårlig form, dårlig fysikk og skadeplager.

 

Uansett så er iallfall selve poenget mitt at Giovinco er for sped og spinkel til å spille for Arsenal, og at han dermed burde holde seg langt vekk fra Premier League. Er man for svak for Serie A, er man hvertfall for svak for Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Veldig enig. Håper ikke offensive spillere er førsteprioritert i sommer. Men jeg sier helt klart ikke nei takk til en så talentfull spiller som Giovinco, om en stopper og keeper blir hentet inn i tillegg.

Jeg mener følgende to kriterier er nødt til å oppfylles for å kalles talent:

 

- Ung alder

- Spilleren må være god

 

Giovinco oppfyller ingen av disse...

...i tillegg sliter han med fysikken i SERIE A!!! Hvor me ville han da ikke slite med fysikken i PL....

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener følgende to kriterier er nødt til å oppfylles for å kalles talent:

 

- Ung alder

- Spilleren må være god

 

Giovinco oppfyller ingen av disse...

...i tillegg sliter han med fysikken i SERIE A!!! Hvor me ville han da ikke slite med fysikken i PL....

 

Han sa talentfull. Man trenger ikke å være ung for å være talentfull..

I tillegg har flere Juventussupportere sagt at Giovinco er kjempegod og at treneren har brukt han helt feil. De fleste spår han en ny vår, nå som en ny trener har ankommet.

Link to comment
Share on other sites

Han sa talentfull. Man trenger ikke å være ung for å være talentfull..

I tillegg har flere Juventussupportere sagt at Giovinco er kjempegod og at treneren har brukt han helt feil. De fleste spår han en ny vår, nå som en ny trener har ankommet.

Jeg skrev at "jeg mener"...

Uansett så er han ikke talentfull.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev at "jeg mener"...

Uansett så er han ikke talentfull.

 

Det er dine ord, men hans toppnivå er fantastisk. Enig i at han er fryktelig ustabil, og skulle gjerne sett en annen spiller inn porten enn akkurat Giovinco, men med riktig utvikling kan han bli en riktig god spiller. Blendene teknikk og herlige dribleraid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...