Jump to content

Den nye drakta 2005/06


Guest Blunter

Recommended Posts

Pleier ikke det være rundt første helgen i september?

 

var der i september i fjor til første kampen i CL da hadde man akkurat lansert den blå ifjor.

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

13439[/snapback]

 

 

De spilte med den (blå drakten) under Community Shield kampen mot Manure i august ifjor. Men siden Arsenal møter Chelsea i år så blir det vel neppe noe bortedrakt på oss i den kampen.

 

Uansett møter vi Liverpool på Anfield lørdag 27. august (kan bli flyttet til søndag) da blir det hvertfall bortedrakt på oss. :blink:

13440[/snapback]

 

Den nye hjemmedrakta skal vel kun brukes på Highbury, så se ikke bort fra bortedrakter mot Chelski.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex
Tenkte jeg skulle kjøpe nye drakta med 10 Bergkamp.. Bergkamp er jo kongen.

Men siden jeg allerede har drakt med 10 Bergkamp så har jeg rett og slett slått til med

11 Van Persie! Hva syns dere? Syns foresten drakta er KJEMPE fin!

14862[/snapback]

 

 

Kan være en bra ting det, kan jo hende Van Persie blir en massiv spiller i år, hvis ikke hele den "uheldige" hendelsen har ødelagt hans arsenal kariere da..Uansett kult å ha drakter med forskjellige spillernavn på :huh:

 

 

 

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Henry4ever

Fekk den nye drakten for veka siden, den er knall kul... stilig farge! ;) ingen trenger bekymre seg for att den ikkje er kul nok!

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg skulle kjøpe nye drakta med 10 Bergkamp.. Bergkamp er jo kongen.

Men siden jeg allerede har drakt med 10 Bergkamp så har jeg rett og slett slått til med

11 Van Persie! Hva syns dere? Syns foresten drakta er KJEMPE fin!

14862[/snapback]

Hvor lang tid tok det før du fikk den?? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:unsure: ER DET NOEN SOM VET HVOR LANG TID DET TAR FØR DRAKTA KOMMER ??? JEG BESTILTE DEN 2.JULI :rolleyes: HAR ENNÅ IKKE FÅTT DEN...JEG BESTILTE MED NUMMER PÅ DRAKTA OG SHORTS OG PL MERKTET...HJELP!! :lol: :( NÅR KOMMER DEN?????????????
Link to comment
Share on other sites

HAHA! :rolleyes:

Ja, det hjelper det..! :unsure:

Men det er jo allerede en tråd om drakten...så noen kan jo bare flytte det innlegget til "Den nye drakta 2005/06" tråden da, men det er jo svar på det spørsmålet også vel der?

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg skulle kjøpe nye drakta med 10 Bergkamp.. Bergkamp er jo kongen.

Men siden jeg allerede har drakt med 10 Bergkamp så har jeg rett og slett slått til med

11 Van Persie! Hva syns dere? Syns foresten drakta er KJEMPE fin!

14862[/snapback]

Hvor lang tid tok det før du fikk den?? :-|

15035[/snapback]

 

Det har seg slik at jeg skrev innlegget dagen etter at jeg bestile. Har altså ikke fått den ennå..

Håper å få den snart, i mailen jeg fikk fra Arsenal.com står det at jeg får den innen 15 dager. Håper jeg gjør det!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

syns både den gule og blåe bortedrakten er kul.. men kunne egentlig tenkt meg den blåe tilbake nå som jeg har kjøpt den blåe bortedrakta..

men den er fin den gule.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...