Jump to content

Den nye drakta 2005/06


Guest Blunter

Recommended Posts

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply
Guest Beelzebot
Hvilket nummer kommer Robinho til å ha?  :D  :D  :D  :D

skal vel ha en Arsenal Robinho drakt vel hehehehehe

 

optimist  :lol:

 

Truls

12680[/snapback]

 

21

:D

Link to comment
Share on other sites

Dette er et morsomt bilde med Robinho i den nye borte drakten til arsenal, sies på netttet at dette er den nye drakten...Hvis den er det, så er jeg kjempe fornøyd :P

 

http://img139.echo.cx/img139/6340/godinholil25zm.jpg

 

Eller : http://www.soccerpulse.com/forum/index.php...pic=39622&st=45

 

 

<_<

12867[/snapback]

 

Skremmande lik den nye treningstrøya,.

Link to comment
Share on other sites

oj, den treningstrøya der er jo horribel. Hvorfor er ikke O2 sentrert på samme måte som på drakta?

 

Men når det kommer til hjemmedrakta for kommende sesong så blir nok det en hit. Jeg synes den er en fin og verdig drakt. Etter min mening blir dette den første drakten som nesten krever navn og nummer på ryggen. Regner med at de som trykker navn etterhvert blir lei av "Legend" eller "Bergkamp" og 10 :angry:

 

Og gunners.no blir vel nesten nødt til å skifte farge, slik som arsenal.com har gjort?

Link to comment
Share on other sites

Emirates går inn som sponsor fra og med sesongen 2006/07.

10986[/snapback]

 

Bra! :D

 

Jeg liker "O2" jeg! ;)

"Fly Emirates" forbinder jeg med Chelski! :D

11022[/snapback]

 

Aha! :angry:

Nå går "Simens Mobile" inn som sponsor for Chelski i 5 år fremover! ;) ;)

 

Vi er reddet! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pleier ikke det være rundt første helgen i september?

 

var der i september i fjor til første kampen i CL da hadde man akkurat lansert den blå ifjor.

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Pleier ikke det være rundt første helgen i september?

 

var der i september i fjor til første kampen i CL da hadde man akkurat lansert den blå ifjor.

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

13439[/snapback]

 

 

De spilte med den (blå drakten) under Community Shield kampen mot Manure i august ifjor. Men siden Arsenal møter Chelsea i år så blir det vel neppe noe bortedrakt på oss i den kampen.

 

Uansett møter vi Liverpool på Anfield lørdag 27. august (kan bli flyttet til søndag) da blir det hvertfall bortedrakt på oss. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

jeg bestilte drakta 02/07/05 når får jeg drakta??? Jeg bestilte selvfølgelig Dennis Bergkam 10 med nr på drakta og nr på shorts og pl merket på armene alt i alt £97.00..noen som har gjort nesten det samme?? noen som vet hvor lang tid det tar??

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
jeg bestilte drakta 02/07/05 når får jeg drakta??? Jeg bestilte selvfølgelig Dennis Bergkam 10 med nr på drakta og nr på shorts og pl merket på armene alt i alt £97.00..noen som har gjort nesten det samme?? noen som vet hvor lang tid det tar??

13461[/snapback]

 

 

Hvis du har bestilt den fra arsenal.com, så kan det bli noe utsettelser pga mangel på antall drakter.

Link to comment
Share on other sites

jeg bestilte drakta 02/07/05 når får jeg drakta??? Jeg bestilte selvfølgelig Dennis Bergkam 10 med nr på drakta og nr på shorts og pl merket på armene alt i alt £97.00..noen som har gjort nesten det samme?? noen som vet hvor lang tid det tar??

13461[/snapback]

 

Jeg bestilte den 22. juni og fikk den 15 dager etterpå.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Slett ikkje verst denne, ser ut som ekte vare.

 

arsenalaway3zd.jpg

14644[/snapback]

 

 

Er dette et ekte bilde? Hvor fant du det, forde jeg har hørt at dette ikke er den nye drakten men at det er egentlig den nye treningsoverdelen..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...