Jump to content

Den nye drakta 2005/06


Guest Blunter

Recommended Posts

Guest Blunter

Er det sant at Arsenal skal spille i vinrøde drakter neste sesong for å hedre Highbury, siden Arsenal spilte i vinrøde drakter første gang på Higbury?

 

Noen med bilder av neste sesongs hjemmedrakter?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply
Guest Alexander
kan verte stilig dersom nike ikkje kødder for mykje.

 

mvh Stian

281[/snapback]

 

Fargen på drakten er jo ikke pen etter min mening, men jeg har forståelse for at man bruker den. Problemet blir at man skal ha O2 logoen og den nye cresten på drakten, og rød cres på vinrød bakgrunn blir ikke pent

Link to comment
Share on other sites

Ser det er mange som er svært kritiske til de nye draktene!

Jeg er faktisk uenig med mye av skepsisen, vi må huske på at vi kun har sett et lite bilde fra siden uten noen som helst slags reklame eller merker.

Jeg er nesten sikker på at vi blir positivt overrasket den dagen draktene blir endelig offentliggjort.

Dette er en drakt som er veldig spesiell og kommer derfor til å se veldig spesiell ut, noe som er positivt gi og med at det skal markere vår siste sesong på en veldig spesiell stadion!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er fint at de hedrer minne til Highbury med å ha den samme fargen på draktene som de var i 1913, men jeg synes godt de kunne hatt hvite ermer også.

 

Det er det som er "varemerket" til Arsenal og det ville hedret Chapman, som innførte hvite ermer og gjorde Arsenal og Highbury til verdens beste fotballag og bane i 30-åra.

 

Dessuten er det både West og East Stand som er det mest karakteristiske med Highbury og de er vel fra 30-åra etter det jeg vet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser heller ikke noe problem med fargen på drakten, med tanke på at den kun gjelder for 1 sesong. Synes dette er en fin måte å hedre Highbury på.

 

Er forsåvidt enig med Piri at det kunne vært hvite ermer på drakten. Det behøver jo liksom ikke være bare den første sesongen som er hedret med drakten,

 

Drakten skal uansett kjøpes for min del.

Link to comment
Share on other sites

;) Hmmm, detta veit jeg ikke om jeg liker. Tiden går. Er dog noe originalt ved valget, vi skiller oss ut, det er sikkert. Kommersielt kan det bli en suksess. De fleste av oss ihuga vil måtte kjøpe, er dog ikke sikker på om det er dette unger og litt eldre vil ha, de er en stor kjøpegruppe. Helt enig, vi skal ikke la oss styre av pæng, men vi lever av det.
Link to comment
Share on other sites

syns de ser veldig pene ut jeg, og jeg kommer nok til å kjøpe en. ennå er det vel ingen som har sett hvordan reklamen blir seende ut, men det skal lages egne crests istedet for PL merkene på armene:

 

3E16720064.gif

 

tror dette blir mighty bra.

Link to comment
Share on other sites

Drakten er stillig den, fint med minner om en svunnen tid. ser ut som om den også vil bli fin sammen med vanlige klær noe som betyr veldig mye for salget hos en del av supporterne som ikke er hardcore og uansett ville kjøpt den.

Men jeg lurer veldig på hvordan de har tenkt til å få det røde i cresten til å se nogenlunde pent ut med denne fargen på drakten (ryktene sier jo at det kommer egen crest, satser på at den blir fin)

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. jeg må innrømme at de draktene ser tragiske ut, selv om det er for å hedre highbury så kan vi jo ikke spille med sånne drakter en hel sesong..

de må tenke på salget av draktene,tror ikke det er så mange som har lyst til å gå i en slik farge..

368[/snapback]

 

Der tror jeg du tar feil. De draktene kommer til å bli den største drakt suksessen noensinne!

Link to comment
Share on other sites

Guest Alexander

draktene får O2 reklame og den nye cresten på seg, men uansett hvordan de blir seende ut selger dem uansett. Bare pga det er noe spesielt ved dem så selger dem enda mer.

Link to comment
Share on other sites

Drakten er ok den, men...

 

Jeg har aldri kjøpt meg drakt før, selvom jeg faktisk har tenkt på det i over 20 år som Arsenalsupporter. En ting er sikkert. Jeg kjøper ikke min første Arsenaldrakt neste år. Jeg vil nemlig ha en skikkelig Arsenaldrakt. Det betyr med all respekt for jubileum og historie før Chapman: rødt og hvitt med hvite armer !

Link to comment
Share on other sites

Syntes draktene ser meget bra ut, fra det lille jeg har sett. Må si jeg gleder meg til å se hele drakta. Jeg kommer selvfølgelig til å kjøpe denne, samler jo på disse draktene.

 

Noen som vet når vi vil få kunne se hele drakta?

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...