Jump to content

Den nye drakta 2005/06


Guest Blunter

Recommended Posts

Syns det er en grei drakt jeg og det er positivt at vi buker gul drakt til bortedrakt nå.

Gul og gull..

 

KJøper du drakt fra Englanf blir det porto,moms og toll.

Det kan fort bli en 250-300 kroner ekstra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

http://www.arsenal.com/article.asp?article...picture+special!

 

 

Lagbilder i ny-drakta! Flotte bilder!

Legg også merke til at Robin Van Persie er med på bildene, tydelig at disse bildene er tatt for en stund siden!

 

Som dere sikkert har lagt merke til så har Arsenal.com gått over i minnedrakt farge!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har allerede kjøpt et eksemplar hos Steve Perryman i Bergen! :lol:

 

Funderer dog på hvordan jeg skal gjøre det med skriften bakpå... Nummer og navn blir vel med gullskrift, som alt annet? Butikkene her i bergen har naturlig nok bare vanlige hvite bokstaver. :angry:

 

 

Sum: :lol: :lol: :D :angry: :) :D :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da er den nye drakta, med 10 Bergkamp på ryggen ankommet fra England. :unsure: Vakker!

 

Noe sier meg at dette kommer til å bli sommerens mest brukte klesplagg....

12437[/snapback]

 

Har også bestilt drakt fra England med DB på rygg.

Hvor mye måtte du ut med i toll og moms?

 

Fikk du armbåndene med på kjøpet?

Link to comment
Share on other sites

Har også bestilt drakt fra England med DB på rygg.

Hvor mye måtte du ut med i toll og moms?

 

Fikk du armbåndene med på kjøpet?

12455[/snapback]

 

Jeg fikk den i postkassa, og vet ikke om jeg kanskje har sluppet unna tollen. Mener å huske at jeg har betalt tollen i forkant tidligere. Mulig den har sneket seg unna denne gangen. Men, det kan jo hende det dumper ei regning ned i posten...

 

Armbåndene lå i pakka. I tillegg lå det 2 fotografier der. Et av DB med Fa cup pokalen, og et av Vieira som setter den avgjørende straffa.

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
Da er den nye drakta, med 10 Bergkamp på ryggen ankommet fra England. :)  Vakker!

 

Noe sier meg at dette kommer til å bli sommerens mest brukte klesplagg....

12437[/snapback]

 

Fekk du drakta i går?? Har også bestilt Bergkamp-drakt, men då eg bestilte den sto det at det kunne ta omlag 15 dagar å få den. Sto det det med deg og?

Link to comment
Share on other sites

Fekk du drakta i går?? Har også bestilt Bergkamp-drakt, men då eg bestilte den sto det at det kunne ta omlag 15 dagar å få den. Sto det det med deg og?

12462[/snapback]

 

Jepp, den kom i går. Bestilte den 8.juni. I bekreftelsesmailen sto det at den ville bli sendt etter 22. juni hvis jeg bestilte den nye drakta, så de ligger nok litt foran i løypa...

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg kjøper drakta i dag...på www.Arsenal.com hvor lang tid tar det er det noen som vet det??? Også er det noen som vet hvor mye det koster ??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...