Jump to content

Den nye drakta 2005/06


Guest Blunter

Recommended Posts

Hmm.. jeg må innrømme at de draktene ser tragiske ut, selv om det er for å hedre highbury så kan vi jo ikke spille med sånne drakter en hel sesong..

de må tenke på salget av draktene,tror ikke det er så mange som har lyst til å gå i en slik farge..

368[/snapback]

 

:)

Du snakker ikke sant! ;)

:D

De er jo drit fine! :)

;)

"Slik farge!"?

;)

:huh:

;D

Du får synes hva du vil...!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Ingen tvil om at den nye drakten er fin!

 

Men har dog ett spørsmål angående pre-sale på Arsenal.com

 

Må man betal toll på drakten hvis man kjøper den over internett? Og hvor mye er isåfall dette. Hvis dette blir for mye er det jo fristende å vente å heller kjøpe igjennom supporterklubben og støtte de!!

 

Andre ting jeg har pleid å kjøpe på internett har jeg pleid å be de sette prisen på pakken på 15$ etc. for å slippe tollen. Men ser ikke helt for meg Arsenal drive med sånnt :D

Link to comment
Share on other sites

Guest larsenal
Ingen tvil om at den nye drakten er fin!

 

Andre ting jeg har pleid å kjøpe på internett har jeg pleid å be de sette prisen på pakken på 15$ etc. for å slippe tollen. Men ser ikke helt for meg Arsenal drive med sånnt B)

11558[/snapback]

 

Hvis du bor i nærheten av svenskegrensa kan du be de sende den poste restante til et postkontor der. Da slipper du unna ekstra tollavgifter.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at den nye drakten er fin!

 

Men har dog ett spørsmål angående pre-sale på Arsenal.com

 

Må man betal toll på drakten hvis man kjøper den over internett? Og hvor mye er isåfall dette. Hvis dette blir for mye er det jo fristende å vente å heller kjøpe igjennom supporterklubben og støtte de!!

 

Andre ting jeg har pleid å kjøpe på internett har jeg pleid å be de sette prisen på pakken på 15$ etc. for å slippe tollen. Men ser ikke helt for meg Arsenal drive med sånnt :huh:

11558[/snapback]

 

Du kan jo forhånds bestille den her også på gunners.no! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at den nye drakten er fin!

 

Men har dog ett spørsmål angående pre-sale på Arsenal.com

 

Må man betal toll på drakten hvis man kjøper den over internett? Og hvor mye er isåfall dette. Hvis dette blir for mye er det jo fristende å vente å heller kjøpe igjennom supporterklubben og støtte de!!

 

Andre ting jeg har pleid å kjøpe på internett har jeg pleid å be de sette prisen på pakken på 15$ etc. for å slippe tollen. Men ser ikke helt for meg Arsenal drive med sånnt :huh:

11558[/snapback]

 

Dette er resultatet en imponerende dustete norsk politikk. 200 kroner er en farlig lav grense.

 

Har tidligere år foretatt en rekke bestillinger fra Arsenal, men blandede resultat. Noen ganger gikk pakkene rett hjem i postkassa, andre ganger innom tollen. Dermed var tollavgift, moms og gebyr et faktum. Virker som det er litt tilfeldig. Mulig de er på jakt etter de største pakkene? Tror neppe Arsenal "skriver" ned prisen.

 

Konklusjon: Sats på supporterbutikken!

Link to comment
Share on other sites

Denne var stygg.

11563[/snapback]

 

Tipper den tar seg bedre ut i virkeligheten.

 

Uansett så slår den bortedrakta med "traktorhjul"-mønsteret fra 91-92-> sesongen. Den var ille :huh:

11779[/snapback]

Pøh! Den er et viktig innslag i mi draktsamling i alle fall. Syns den er ven og vakker eg! ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg har bestilt draktar frå Storbritannia mange gonger. Og då har sluppe tollavgift. Sikkert på grunn av størrelsen på pakken.

11644[/snapback]

 

Ta den med ei klype salt. Tollvesenet er blitt 'flinkere' til å se her.

Sist gang jeg kjøpte drakt fra Arsenal.com måtte jeg ut med moms og toll utenpå.

Billigere å kjøpe fra den norske supporterklubben.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Så... er dette den nye borte drakten? <_<

 

 

 

 

Denne var stygg.

11563[/snapback]

 

Tipper den tar seg bedre ut i virkeligheten.

 

Uansett så slår den bortedrakta med "traktorhjul"-mønsteret fra 91-92-> sesongen. Den var ille ;)

11779[/snapback]

Pøh! Den er et viktig innslag i mi draktsamling i alle fall. Syns den er ven og vakker eg! ;)

11780[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

synes personlig at Drakten ikke er særlig fin. Men altså for all del er dette en jubileumsdrakt som skal hedre The home of Football-Highbury, så det får vel gå dette og

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

okey, føler meg litt idiot nå, driver å ska bestille den nye drakte på arsenal.com shopen. Etter at jeg har fylt ut drakt størelse og navn osv, så trykker jeg "add to basket" men hva gjør jeg nå? er det ikke meningen at jeg skal bli satt over til en ny side? Ehh, hvor er checkout page?

Fint om noen kunne hjulpet tiil :(

 

;)

Link to comment
Share on other sites

okey, føler meg litt idiot nå, driver å ska bestille den nye drakte på arsenal.com shopen. Etter at jeg har fylt ut drakt størelse og navn osv, så trykker jeg "add to basket" men hva gjør jeg nå? er det ikke meningen at jeg skal bli satt over til en ny side? Ehh, hvor er checkout page?

  Fint om noen kunne hjulpet tiil :D

 

:ph34r:

11953[/snapback]

Tror det skal være en Checkout knapp på høyre del av siden. STORE bokstaver står det med også.

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim

Hei! Skal kjøpe den nye drakta og vil gjerne vite hvor mye porto,gebyr.....og alt som vil koste ekstra blir til sammen.

Vær så snill å si det hvis dere vet det.

På forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

trokke han mente porto drakta, men porto på Arsenal drakta(forhåprntligvis)

Men ingen grunn til å starte ny rykte tråd om temaet! sjekk tråd om den nye drakta på hovedforumet..

12035[/snapback]

 

Tråder limt sammen.

Kje_sim; Til neste gang, se etter eksisterende tråder om samme emne før du starter nye (bla gjerne et par-tre sider tilbake), og post dem på riktig forum.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Etter å ha tenkt meg godt om, synes jeg drakta er nydelig jeg og :huh: .

Tar tilbake det jeg sa om den.

 

Bortedrakten er ikke sååå stygg da! Har sett verre drakter for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...