Jump to content

Den nye drakta 2005/06


Guest Blunter

Recommended Posts

Jævla kult med gullskrift!!!!  :D

 

Har meget lyst på den med nr. 10 Bergkamp på ryggen!

7922[/snapback]

 

Tror faktisk jeg også skal ha nummer 10 og DB. Blir

min første drakt med nummer.

 

Etter hva jeg har sett blir skjoldet på drakta og annerledes.

Der skal det stå The Final Salute.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Njaa....er ikke så ekstremt begeistret for denne drakta som de fleste kanskje her. Skulle ønske vi bare kunne fortsette med den røde drakta vår, den har vi hatt så leeenge.

 

Og ikke for å snakke om at min drakt som jeg kjøpte ifjor er jo gammel nå... B)

Nei da, men våre røde og hvite drakter har jo blitt vårt vare merke og at det skal byttes til slik vinrøde drakter er jeg ikke så sikker på at det er så bra, men for all del den er dødsfin!

Jeg kommer til å lære å elske den i løpet av de 10 første minuttene av første kamp med draktene.... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Denne drakter er jo som kjent til ære for Highbury og alle opplevelsene vi har opplevd på denne vakre arenaen - så jeg har allerede bestemt meg - Herbert Chapman vil utvilsomt bli mitt valg.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig flott drakt! Denne klubben gjør ting med stil!!  :)

Er svært usikker på hvilket navn jeg skal ha på baksida. det er jo så mange gode kandidater! Hva med 'piscator'?  :D

7947[/snapback]

 

Class all the way og piscator blir bra!

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne likt å se kun en kanon i gull som emblem i stedet for den nye moderne greia. Og helst på venstre side og ikke midt på.

 

Fargen skal jo være orginal, og gullskriften ser bra ut. Ikke så værst, ser nok enda bedre ut da man får den på seg selv :)

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian
Njaa....er ikke så ekstremt begeistret for denne drakta som de fleste kanskje her. Skulle ønske vi bare kunne fortsette med den røde drakta vår, den har vi hatt så leeenge.

 

Og ikke for å snakke om at min drakt som jeg kjøpte ifjor er jo gammel nå... :D

Nei da, men våre røde og hvite drakter har jo blitt vårt vare merke og at det skal byttes til slik vinrøde drakter er jeg ikke så sikker på at det er så bra, men for all del den er dødsfin!

Jeg kommer til å lære å elske den i løpet av de 10 første minuttene av første kamp med draktene.... :)

7941[/snapback]

Vi får jo tilbake den med hvite ermer da vi flytter inn på Emirates Stadium!

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

Jeg kjøper i disse dager drakt fra gullsesongen 1971 fra toffs.co.uk. Da får jeg kanon og null reklame. Drakter i andre farger enn rødt og gult, blir noe på siden for meg. Men bevares, drakten er sikker flott...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Njaa....er ikke så ekstremt begeistret for denne drakta som de fleste kanskje her. Skulle ønske vi bare kunne fortsette med den røde drakta vår, den har vi hatt så leeenge.

7941[/snapback]

Må si meg enig.

Men håper at fargen på drakta ikke påvirker spillet vårt ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn
Njaa....er ikke så ekstremt begeistret for denne drakta som de fleste kanskje her. Skulle ønske vi bare kunne fortsette med den røde drakta vår, den har vi hatt så leeenge.

7941[/snapback]

Må si meg enig.

Men håper at fargen på drakta ikke påvirker spillet vårt :huh:

8076[/snapback]

 

Poenget med den vinrøde fargen er jo at det var den vi flytta inn på Highbury med, og da er det en fin markering at vi også flytter ut med den!Ringen er sluttet.

 

Vi får tilbake verdens fineste drakt når vi flytter inn på Emirates!

 

Jeg skal ha Highbury og 93 på ryggen!!

Link to comment
Share on other sites

Guest GuanXi

Drakten er flott den... minner litt om tidligere Torino og Sparta Praha- trøyer.

 

Jeg tror at denne vil bli en klassiker. Jeg har ikke sett hvilke bukser og strømper man vil stille med, men regner med hvite bukser og mørkrøde, hvite eller mørkblå strømper.

Dersom man skulle få komme med litt kritikk så mener jeg at dagens klubbemblem virker litt "feil" på denne drakten. Støtter forslaget om en enkel gullkanon... og at denne plasseres på venstre side.

 

Har også forstått det slik at denne sesongs borte- og tredjedrakt skal skiftes ut til neste år. Vil disse også bli erstattet av drakter med "nostalgisk" design ???

"Gulltrøyen" fra 50-finalen (??) mot L'pool hadde kanskje vært glimrende som bortedrakt neste år.

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian
31_1_b.JPG

7859[/snapback]

Lurer på om denne er fake. Siden i en annen tråd sier noen at vi skal hat ett nytt merke på drakta.

Rett meg hvis feil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest SKjølberg
Njaa....er ikke så ekstremt begeistret for denne drakta som de fleste kanskje her. Skulle ønske vi bare kunne fortsette med den røde drakta vår, den har vi hatt så leeenge.

 

Og ikke for å snakke om at min drakt som jeg kjøpte ifjor er jo gammel nå... :)

Nei da, men våre røde og hvite drakter har jo blitt vårt vare merke og at det skal byttes til slik vinrøde drakter er jeg ikke så sikker på at det er så bra, men for all del den er dødsfin!

Jeg kommer til å lære å elske den i løpet av de 10 første minuttene av første kamp med draktene.... ;)

7941[/snapback]

 

Denne drakten skal jo kun brukes en sesong da!!

Link to comment
Share on other sites

 

Lurer på om denne er fake. Siden i en annen tråd sier noen at vi skal hat ett nytt merke på drakta.

Rett meg hvis feil.

8452[/snapback]

Det merket skal vere på armen.. Drakta er nok riktig den.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett bildet av den nye drakta med nytt crest lurer

jeg på når disse ankommer supporterklubben?

 

Anbefaler også dere å ta inn den svarte t-skjorta med bildet av Highbury

og 1913-2006 på. Den har jeg allerede kjøpt og den er kanon. ;)

5394[/snapback]

 

 

Vi er lovet drakten i midten av juli.

5477[/snapback]

 

ref annen tråd. Supporterklubben.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...