Jump to content

Charles N`Zogbia


Balsnes

Recommended Posts

  • 3 years later...

Charles går sannsynligvis til Villa, synd, det er en spiller jeg kunne tenkt meg inn, som backup eller som ny venstreback(Var back før og er nok bedre der enn det vi har.)

 

N'Zogbia må aldri spille back såfremt det ikke er helt krise så den tanken kan du nok bare slå vekk :P

 

Men, fyren er meget god. Er etter Lionel Messi den personen som driblet mest i de beste 5 ligaene og er helt klart en meget vanskelig spiller å spille mot.

 

Hvis N'Zogbia har endt opp i Villa har de kjøpt en meget god spiller, men personen N'Zogbia er nok litt av grunnen til at han har byttet mellom så mange klubber og at han sjeldent blir der lenge. Så sånn sett blir det nok en tøff jobb å holde han under kontroll :P

Link to comment
Share on other sites

N'Zogbia må aldri spille back såfremt det ikke er helt krise så den tanken kan du nok bare slå vekk :P

 

N'Zogbia fungerte bra som back i Castle og tanken er at han kan bidra både på ving og back siden Gibbs sikkert blir skadet i store deler av sesongen i år også.

Link to comment
Share on other sites

Wenger vet ikke hva han driver med. Totalt handlingslammet sitter han bare og ser på at den ene spilleren etter den andre som kunne gjort det bra i Arsenal, heller stikker til andre klubber (Phil Jones, NZogbia osv). I stedet snakker han hver dag om hvor bra Gervinho kommer til å bli!. Vel vi er ikke intressert i å høre mer om Gervinho nå. Nå vil vi ha noe nytt inn, for laget er ganske langt fra komplett!

Link to comment
Share on other sites

N`Zogbia har spilt for Newcastle og Wigan, hvor han har skoret 21 mål på 198 kamper, og i en alder av 25 år har han kun spilt en landskamp.. Nå går ryktene om at han skal til nok en middelhavsfarer, Aston Villa.. Hvorfor trur dere at han kunne gjort det så bra hos oss? Det må da være en grunn til at ingen av toppklubbene signerer han hvis han er så god, ikke engang spurvene eller pool har vist nevneverdig innteresse.. Vet ikke Wenger hva han driver med fordi han ikke signerer denne spilleren?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er så enkelt som at Villa er villige til å tilby (langt?) mer enn konkurrentene. Villa fikk inn over 300 mill på salgene av Young og Downing, og var desperate etter en erstatter så tett opp mot sesongstart. Da betaler man! Etter sesongen til N`Zogbia ifjor var det garantert en del lag som var ivrige etter å skaffe seg franskmannen, men med kun 1 år igjen av kontrakten er ikke de andre klubbene villige til å punge ut 85 mill.

Link to comment
Share on other sites

N`Zogbia har spilt for Newcastle og Wigan, hvor han har skoret 21 mål på 198 kamper, og i en alder av 25 år har han kun spilt en landskamp.. Nå går ryktene om at han skal til nok en middelhavsfarer, Aston Villa.. Hvorfor trur dere at han kunne gjort det så bra hos oss? Det må da være en grunn til at ingen av toppklubbene signerer han hvis han er så god, ikke engang spurvene eller pool har vist nevneverdig innteresse.. Vet ikke Wenger hva han driver med fordi han ikke signerer denne spilleren?

Ja, han vet ikke hva han driver med. Grunn:

N`Zogbia har noe ingen andre i troppen har, nærmere bestemt kombinasjon av venstrefot, fart, hurtighet, og ikke minst (noe ingen andre har i troppen) evnen (og lysten) til å utfordre. Joda, vi har noen få som kan vise til et og annet dribleraid, men dette er sjeldent, og det virker som at dess lenger spillere er i Arsenal, dess mindre individualister blir de, og mer lagspillere. Dette er i utgangspunktet positivt, men når lagspillet tar livet av den enkeltes andre kvaliteter er det ikke bra!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er så enkelt som at Villa er villige til å tilby (langt?) mer enn konkurrentene. Villa fikk inn over 300 mill på salgene av Young og Downing, og var desperate etter en erstatter så tett opp mot sesongstart. Da betaler man! Etter sesongen til N`Zogbia ifjor var det garantert en del lag som var ivrige etter å skaffe seg franskmannen, men med kun 1 år igjen av kontrakten er ikke de andre klubbene villige til å punge ut 85 mill.

Kan man få han for 85 mill er det ingen grunn til å tvile. Clichy gikk for 70 mill, og de hadde like lang kontraktstid igjen, og det er ingen tvil om at NZogbia er en bedre og vertfall mer allsidig spiller! Slik jeg ser det, så er det ingen andre slike spillere tilgjengelig for den prisen. Hadde vært bra med Hazard, men han er 3-4 ganger dyrere.

Jeg vil ha Samba, NZogbia og gjerne Mata. Ut med Bendtner, Denilson (som er på lån).

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå er jeg bare glad for at Zogi dro til Villa og ikke Liverpool. Zogi er en klassespiller som er mer stabil og bedre enn Downing. En spiller som kan score helt på egenhånd og som er meget god til å drible. Liverpool med Zogi kunne fort blitt et bedre lag enn oss. Med Downing tror jeg de ikke klarer det. Når Downing går for £18m kunne Zogi gått for £25, så god er han.

 

Kunne vi trengt Zogi? Han har et bedre sluttprodukt enn Walcott og mer stabil enn Arshavin, men jeg er noe usikker på personligheten til franskmannen. Ville han godtatt å bli rotert som resten av vingene? Og jeg vet ikek hvordan hans defensive bidrag er (ikke det at det skal så mye til å gjøre det bedre enn en gjennomsnittlig Arshavin.kamp). Sist sesong var det i mine øyne kun Nani (og kanskje Malouda) som var bedre på vingen enn Zogi for laget sitt. jeg lurer på om Zogi kanskje hadde blitt et one-man-show i Arsenal, men rent ferdighetsmessig kunne han forsvart en fast plass på laget, akkurat som han kunne gjort det på de andre topplagene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...