Jump to content

mange nye spillere på vei:P


TH14

Recommended Posts

wenger har tidligere sagt at hvis han ser en spiller han liker så kan det hende han kjøper han,

hele tiden har det vært antydning til at penger ikke er noe problem, men når man ikke greier å holde på nøkkelspillerne sine pga for lav lønn o.l og når denne uttalelsen her kommer frem:

 

"Jeg tok med sjekkheftet, men etter å ha sett på prisene skjønte jeg at det ikke var stort nok.

 

Jeg er ikke overrasket over kvalitetene de fremviser, det er en fantastisk ny generasjon på vei igjennom nå.

 

Men jeg vil først og fremst bruke pengene på å holde på spillerne vi har."

 

--

 

kan dette antyde at wenger ikke har no særlig penger i banken å bruke?

 

- blir samir nasri den eneste signeringen?

- isåfall er det kanskje fair enough hvis han holder alt som står her, altså han vil ikke gjøre fremstøt på de dyreste spillerne, men hvis han da klarer å beholde eksempelvis hleb, adebayor vil jeg være fornøyd som det er, .

 

hva tenker dere? :/

Link to comment
Share on other sites

wenger har tidligere sagt at hvis han ser en spiller han liker så kan det hende han kjøper han,

hele tiden har det vært antydning til at penger ikke er noe problem, men når man ikke greier å holde på nøkkelspillerne sine pga for lav lønn o.l og når denne uttalelsen her kommer frem:

 

"Jeg tok med sjekkheftet, men etter å ha sett på prisene skjønte jeg at det ikke var stort nok.

 

Jeg er ikke overrasket over kvalitetene de fremviser, det er en fantastisk ny generasjon på vei igjennom nå.

 

Men jeg vil først og fremst bruke pengene på å holde på spillerne vi har."

 

--

 

kan dette antyde at wenger ikke har no særlig penger i banken å bruke?

 

- blir samir nasri den eneste signeringen?

- isåfall er det kanskje fair enough hvis han holder alt som står her, altså han vil ikke gjøre fremstøt på de dyreste spillerne, men hvis han da klarer å beholde eksempelvis hleb, adebayor vil jeg være fornøyd som det er, .

 

hva tenker dere? :/

 

 

Jeg er ikke enig at vi bør være fornøyd hvis vi får Nasri og beholder Hleb og Adebayor! Selvfølgelig bør Arsenal prøve å beholde de to, men får å ta opp kampen med United og "nye" Chelsea med Scolari i spissen så trenger vi flere spillere som kan HEVE laget, ikke bare unge spillere som vi kan få nytte av om 6 år! Nasri kan gå rett inn på laget i perioder, men han trenger nok en stund før en blir helt klar for PL. Tror han vil bruke cirka like lang tid som Hleb, muligens litt lenger, så d betyr at vi trenger et par andre som kan ta tak med en gang! Arsenal har passert United på listen over verdens rikeste klubber, så hvorfor i alle dager skal ikke Arsenal ha penger til å kjøpe spillere slik alle de andre lagene gjør?? Men jeg er stolt over det Arsenal gjør uten å bruke penger, årets dummeste utsagn må iallefall ha kommet fra Kevin Keagen og Newcastle som påstår at PL kommer til å bli kjedelig de neste årene siden de "fire store" kommer til å ha så mye penger og dermed bruke så mye på nye spillere og ikke minst lønninger til disse at de andre lagene ikke greier å henge med! DUMMESTE jeg har hørt, er ikke på grunn av pengene, eller for all del, dette gjelder United, Chelsea og Liverpool, men lag som Newcastle, Tottenham, Aston-Villa bruker jo mye mer penger enn Arsenal! hehe iallefall Tottenham, like morsomt å se d drittlaget drite seg ut hver eneste sesong, uannsett hvor mange nye "stjerner" de har på plass! selv om jeg er missunnelig på et par av signeringene deres før neste sesong!

 

Så konklusjonen min er at vi trenger i alle fall 3 nye spillere, som kan utfordre første laget allerede i år! Vi så alle i fjor at vi har bra nok lag når vi først har muligheten til å spille med alle, og at alle har friske bein, men så fort i slutten at troppen var litt for tynn og ikke minst det at en del av spillerne ikke er ferdig utviklet, i alle fall ikke psykisk! men har sto tro på neste PL sesong, og tror og håper at vi får inn et par nye fjes som kan heve laget vårt! alltid kjekt med nye unge fjes som Ramsey, men for all del, vi kan ikke håpe på at han skal gå rett inn på laget og hjelpe oss til seriegull allerede i år!

 

takk for meg!

Link to comment
Share on other sites

http://www.gunners.no/news/news_main.php?id=809

 

Les den saken du.

 

Wenger har nok penger til å kjøpe hvillken spiller han vil ha.

 

Men Wenger kjøper ikke spillere over 150 Millioner.

 

Så det er nok derfor dere ikke ser f.eks Villa, Arhsjavin osv. i arsenal trøyen :P

 

 

Er fullt klar over det, og det er et håpløst utgangspunkt! han er redd for at det skal bli en ny Reyes eller Jeffers hvis han bruker mye penger.

Link to comment
Share on other sites

Uannsett har fotballen blitt slik at du for ikke en spiller som er fra øverste hylle til små penger.....

 

De spilleren Wenger har fått til å blomstre har han brukt flere år på...

 

For meg trenger ikke Arsenal og Wenger flere 17-18 åringer.....

 

Vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget å styrke troppen...

 

Wenger snakka jo om han skulle ta opp kampen om liga gulle med Man Utd og Chelsea.

 

Kan ikke se noe tegn på det skal skje enda :-"

Link to comment
Share on other sites

Uannsett har fotballen blitt slik at du for ikke en spiller som er fra øverste hylle til små penger.....

 

De spilleren Wenger har fått til å blomstre har han brukt flere år på...

 

For meg trenger ikke Arsenal og Wenger flere 17-18 åringer.....

 

Vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget å styrke troppen...

 

Wenger snakka jo om han skulle ta opp kampen om liga gulle med Man Utd og Chelsea.

 

Kan ikke se noe tegn på det skal skje enda :-"

 

Hva snakker du om? Fulgte du i det hele tatt med på sesongen som var?

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 24 2008, 04:38 PM) 133659[/snapback]

Uannsett har fotballen blitt slik at du for ikke en spiller som er fra øverste hylle til små penger.....

 

De spilleren Wenger har fått til å blomstre har han brukt flere år på...

 

For meg trenger ikke Arsenal og Wenger flere 17-18 åringer.....

 

Vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget å styrke troppen...

 

Wenger snakka jo om han skulle ta opp kampen om liga gulle med Man Utd og Chelsea.

 

Kan ikke se noe tegn på det skal skje enda :-"

 

Hva snakker du om? Fulgte du i det hele tatt med på sesongen som var?

Foreløpig så har vi jo mista en av de mest vitale spillerene fra i hele fjor, Flamini.

I år må stallen styrkes! Vi vet alle her på forumet hva som var grunnen til at vi ikke klarte å dra inn gullet sist sesong. Vi trenger kvalitet i alle ledd også på benken.

Link to comment
Share on other sites

En ting er at vi sviktet mot slutten og at det er pga tynn tropp som trenger forsterkning. Men å påstå at vi ikke kjempet om ligagullet er jo en smule feil.

 

Flamini var veldig god i fjor, men jeg tror ikke han er den værste spilleren vi kan miste. Vi har noen potensielle spillere som kan omskoleres, eller så blir en eller annen hentet inn.

 

Vi får leve i trua.

Link to comment
Share on other sites

Uannsett har fotballen blitt slik at du for ikke en spiller som er fra øverste hylle til små penger.....

 

De spilleren Wenger har fått til å blomstre har han brukt flere år på...

 

For meg trenger ikke Arsenal og Wenger flere 17-18 åringer.....

 

Vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget å styrke troppen...

 

Wenger snakka jo om han skulle ta opp kampen om liga gulle med Man Utd og Chelsea.

 

Kan ikke se noe tegn på det skal skje enda :D

Virker som om han har fulgt meget godt med på sesongen som var! Han fikk med seg at det unge laget total kollapset etter Birmingham kampen. Tror du Man Utd hadde total kollapset dersom deres tredje valg på spiss plass (Saha for eksempel) hadde brukket benet. Samme med Chelsea. Sistnevnte fryktet at de kunne miste Drogba og kjøpte Anelka just in case. Et eksempel å følge for Wenger som så og si ALDRI kjøper forsterkninger, bare erstattere.

Link to comment
Share on other sites

Uannsett har fotballen blitt slik at du for ikke en spiller som er fra øverste hylle til små penger.....

 

De spilleren Wenger har fått til å blomstre har han brukt flere år på...

 

For meg trenger ikke Arsenal og Wenger flere 17-18 åringer.....

 

Vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget å styrke troppen...

 

Wenger snakka jo om han skulle ta opp kampen om liga gulle med Man Utd og Chelsea.

 

Kan ikke se noe tegn på det skal skje enda :D

Virker som om han har fulgt meget godt med på sesongen som var! Han fikk med seg at det unge laget total kollapset etter Birmingham kampen. Tror du Man Utd hadde total kollapset dersom deres tredje valg på spiss plass (Saha for eksempel) hadde brukket benet. Samme med Chelsea. Sistnevnte fryktet at de kunne miste Drogba og kjøpte Anelka just in case. Et eksempel å følge for Wenger som så og si ALDRI kjøper forsterkninger, bare erstattere.

 

Jeg er helt enig med dere. Bare se spissene til Man UTD, Rooney, Ronaldo, Saha, Tevez.. De er virkelig store stjerner, kanskje bortsett fra Saha.. Se på Arsenals spisser: Adebayor, Bendtner, Eduardo, Walcott.. Selv en Arsenalfan ser at det kun er Adebayor, (eduardo av og til) som kan være på samme høyde som Rooney og Ronaldo. Vi trenger å styrke benken vår, det er det som feller oos å bli seriemester..

Link to comment
Share on other sites

1/2. valger var allerede skadet resten av sesongen. 3. valget ble så skada, noe som resulterte i at den daværende 1. valget ikke klarte å prestere noenting. Og i din liste over arsenalspisser unnlater du å ta med RvP som er holder like godt nivå som Rooney. Vil også nevne at Ronaldo

er ving og ikke spiss.

 

Å sammenlikne Chelsea sin kjøpspolitikk med Arsenal sin er jo komplett uvitende. Chelsea kunne ta seg råd til å kjøpe en dyr spiller "just in case", Det kan ikke Arsenal gjøre. Arsenal har penger til å kjøpe kvalitetspillere, men de har ikke penger til å kaste ut bare i tilfelle noen skulle gå til en annen klubb eller bli langtidsskada.

 

 

Men det vi sier her, er at selv om vi "kollapset" på slutten, så var vi med å sloss om liga-gullet. Ingen som kan påstå noe annet. Vi sloss, og vi tapte. Slik er det bare, men vi sloss hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

1/2. valger var allerede skadet resten av sesongen. 3. valget ble så skada, noe som resulterte i at den daværende 1. valget ikke klarte å prestere noenting. Og i din liste over arsenalspisser unnlater du å ta med RvP som er holder like godt nivå som Rooney. Vil også nevne at Ronaldo

er ving og ikke spiss.

 

Å sammenlikne Chelsea sin kjøpspolitikk med Arsenal sin er jo komplett uvitende. Chelsea kunne ta seg råd til å kjøpe en dyr spiller "just in case", Det kan ikke Arsenal gjøre. Arsenal har penger til å kjøpe kvalitetspillere, men de har ikke penger til å kaste ut bare i tilfelle noen skulle gå til en annen klubb eller bli langtidsskada.

 

 

Men det vi sier her, er at selv om vi "kollapset" på slutten, så var vi med å sloss om liga-gullet. Ingen som kan påstå noe annet. Vi sloss, og vi tapte. Slik er det bare, men vi sloss hvertfall.

 

Det er lett å glemme det siste du skrev når vi ikke har vunnet et ordentlig trofee på 3 år, men jeg må si jeg aldri har tenkt over det noe spesielt.. Vi sloss virkelig om seriegullet sist år, og på tabellen var vi bare 4 poeng bak Manu.. Tenk om vi hadde fått alle 3 poenga fra Birmingham kampen, da hadde vi vært på 2. plass. Og hvis vi ikke hadde dritet oss mot Middlesborogh, så hadde vi vunnet.. Men det er jo ikke noe vits å snakke om det nå, mn allikevel, litt irriterende å tenke på :D

Link to comment
Share on other sites

Uannsett har fotballen blitt slik at du for ikke en spiller som er fra øverste hylle til små penger.....

 

De spilleren Wenger har fått til å blomstre har han brukt flere år på...

 

For meg trenger ikke Arsenal og Wenger flere 17-18 åringer.....

 

Vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget å styrke troppen...

 

Wenger snakka jo om han skulle ta opp kampen om liga gulle med Man Utd og Chelsea.

 

Kan ikke se noe tegn på det skal skje enda :D

Virker som om han har fulgt meget godt med på sesongen som var! Han fikk med seg at det unge laget total kollapset etter Birmingham kampen. Tror du Man Utd hadde total kollapset dersom deres tredje valg på spiss plass (Saha for eksempel) hadde brukket benet. Samme med Chelsea. Sistnevnte fryktet at de kunne miste Drogba og kjøpte Anelka just in case. Et eksempel å følge for Wenger som så og si ALDRI kjøper forsterkninger, bare erstattere.

 

Jeg er helt enig med dere. Bare se spissene til Man UTD, Rooney, Ronaldo, Saha, Tevez.. De er virkelig store stjerner, kanskje bortsett fra Saha.. Se på Arsenals spisser: Adebayor, Bendtner, Eduardo, Walcott.. Selv en Arsenalfan ser at det kun er Adebayor, (eduardo av og til) som kan være på samme høyde som Rooney og Ronaldo. Vi trenger å styrke benken vår, det er det som feller oos å bli seriemester..

Må jeg spørre deg om hvor du har gjort av Van. Persie i denne konklusjonen din?

Link to comment
Share on other sites

Uannsett har fotballen blitt slik at du for ikke en spiller som er fra øverste hylle til små penger.....

 

De spilleren Wenger har fått til å blomstre har han brukt flere år på...

 

For meg trenger ikke Arsenal og Wenger flere 17-18 åringer.....

 

Vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget å styrke troppen...

 

Wenger snakka jo om han skulle ta opp kampen om liga gulle med Man Utd og Chelsea.

 

Kan ikke se noe tegn på det skal skje enda :D

Virker som om han har fulgt meget godt med på sesongen som var! Han fikk med seg at det unge laget total kollapset etter Birmingham kampen. Tror du Man Utd hadde total kollapset dersom deres tredje valg på spiss plass (Saha for eksempel) hadde brukket benet. Samme med Chelsea. Sistnevnte fryktet at de kunne miste Drogba og kjøpte Anelka just in case. Et eksempel å følge for Wenger som så og si ALDRI kjøper forsterkninger, bare erstattere.

 

Jeg er helt enig med dere. Bare se spissene til Man UTD, Rooney, Ronaldo, Saha, Tevez.. De er virkelig store stjerner, kanskje bortsett fra Saha.. Se på Arsenals spisser: Adebayor, Bendtner, Eduardo, Walcott.. Selv en Arsenalfan ser at det kun er Adebayor, (eduardo av og til) som kan være på samme høyde som Rooney og Ronaldo. Vi trenger å styrke benken vår, det er det som feller oos å bli seriemester..

Må jeg spørre deg om hvor du har gjort av Van. Persie i denne konklusjonen din?

Han skal så klart være med :D men fortsatt synes jeg at Manu har bedre dekning enn oss på de fleste plasser.. Men Arsenal har en bedre første 11er enn det Manu har ;)

Link to comment
Share on other sites

får jeg minne guttene på at fjorårets sesong er over..?vi kjempet godt,helt til siste slutt,og det er det..dette er en tråd om nye spillere,og dermed neste sesong..min mening er; uansett om vi kjøper flere spillere eller ei,kjemper vi med nebb og klør om en topp3 plassering også denne sesongen.det viktigste nå er å holde på ade og hleb,sånn at flere av de unge ikke begynner å syns at arsenal bare er et springbrett til klubber som real og barca..

men nå ser det jo ut som overgangen til nasri begynner å bli klar,og da har wenger gjort det han sa når sesongen sluttet;å kjøpe en stoor spiller..også tror jeg at wenger holder kortene sine tett til brystet og at vi får se en eller to spillere til,men hvem vet...?

Link to comment
Share on other sites

får jeg minne guttene på at fjorårets sesong er over..?vi kjempet godt,helt til siste slutt,og det er det..dette er en tråd om nye spillere,og dermed neste sesong..min mening er; uansett om vi kjøper flere spillere eller ei,kjemper vi med nebb og klør om en topp3 plassering også denne sesongen.det viktigste nå er å holde på ade og hleb,sånn at flere av de unge ikke begynner å syns at arsenal bare er et springbrett til klubber som real og barca..

men nå ser det jo ut som overgangen til nasri begynner å bli klar,og da har wenger gjort det han sa når sesongen sluttet;å kjøpe en stoor spiller..også tror jeg at wenger holder kortene sine tett til brystet og at vi får se en eller to spillere til,men hvem vet...?

Wenger sa han skulle signere en som gjør at vi glemmer tapet av Flamini, kan ikke si at Nasri vil få meg til å glemme Flamini, Nasri er foreløpig bare et stort talent.

Link to comment
Share on other sites

får jeg minne guttene på at fjorårets sesong er over..?vi kjempet godt,helt til siste slutt,og det er det..dette er en tråd om nye spillere,og dermed neste sesong..min mening er; uansett om vi kjøper flere spillere eller ei,kjemper vi med nebb og klør om en topp3 plassering også denne sesongen.det viktigste nå er å holde på ade og hleb,sånn at flere av de unge ikke begynner å syns at arsenal bare er et springbrett til klubber som real og barca..

men nå ser det jo ut som overgangen til nasri begynner å bli klar,og da har wenger gjort det han sa når sesongen sluttet;å kjøpe en stoor spiller..også tror jeg at wenger holder kortene sine tett til brystet og at vi får se en eller to spillere til,men hvem vet...?

Wenger sa han skulle signere en som gjør at vi glemmer tapet av Flamini, kan ikke si at Nasri vil få meg til å glemme Flamini, Nasri er foreløpig bare et stort talent.

må si meg enig med Utne.. Det Arsenal trenger er ikke flere talenter, men spillere som kan gå rett inn i en første 11er! :D

Link to comment
Share on other sites

Er spent på å se hva Wenger finner på. Det ender vel til slutt i stor skuffelse. Håper jeg har feil.... :P

Jeg pleier hverfatt og bli skuffa. men så blir det jo sånn at de spillerne han kjøper inne slår til. Da blir jeg happy! ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vel uttalt for en tid tilbake att han skulle signere et par klassespillere..Nasri forsterker ikke Arsenal og tapet av Flamini MÅ erstattes om vi skal kjempe om topp 3! Er spennt på hva som skjer men frykter det værste :D

Nasri forsterker ikke Arsenal ?

 

LOL

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vel uttalt for en tid tilbake att han skulle signere et par klassespillere..Nasri forsterker ikke Arsenal og tapet av Flamini MÅ erstattes om vi skal kjempe om topp 3! Er spennt på hva som skjer men frykter det værste :D

Nasri forsterker ikke Arsenal ?

 

LOL

Nasri er en grei forsterkning, men fortsatt ikke den store signeringa vi trenger mest. I år må det hentes inn kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med de over her som sier vi trenger mer enn bare Nasri (Om han i det hele tatt kommer).

 

Det vi trenger er en rutinert midtstopper som det oser klasse av, i tillegg til en skikkelig midtbaneterrier, som også må være rutinert og av klasse. Her holder det ikke lenger med afrikanere, som vi får for et slikk og ingenting, og bruke flere år på å gjøre en bra spiller ut av det. Vi trenger noen som kan gå RETT INN på laget og gjøre en forskjell. Hvis ikke dette hentes er jeg redd vi ikke havner på den plassen vi vanligvis ligger på før sesongen har startet (og kanskje ikke topp 3 engang).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...