Jump to content

mange nye spillere på vei:P


TH14

Recommended Posts

Helt enig med de over her som sier vi trenger mer enn bare Nasri (Om han i det hele tatt kommer).

 

Det vi trenger er en rutinert midtstopper som det oser klasse av, i tillegg til en skikkelig midtbaneterrier, som også må være rutinert og av klasse. Her holder det ikke lenger med afrikanere, som vi får for et slikk og ingenting, og bruke flere år på å gjøre en bra spiller ut av det. Vi trenger noen som kan gå RETT INN på laget og gjøre en forskjell. Hvis ikke dette hentes er jeg redd vi ikke havner på den plassen vi vanligvis ligger på før sesongen har startet (og kanskje ikke topp 3 engang).

Får vi inn en rutinert klassemidtstopper mener jeg vi ikke trenger noen def midtbanespiller. Føler Toure kan ta den rollen

Link to comment
Share on other sites

Faktisk kansje det beste alternativet med Toure i den rollen,han er jo veldig sterk i lufta å.Spørs hvilken midtstopper vi kan hente til en fornuftig sum som er like god som Kolo...??

 

Det kan godt hende at Wenger bruker Gallas og Senderos som midtstoppere, og Kolo på midten.. Men håper absolutt ikke det! For Senderos virker veldig usikker i det han gjør, og har kamper han rett og slett er rævva, og kamper han er helt konge! Vi trenger en solid midtstopper i Kolo klasse hvis Kolo blir flytta til midten!

Link to comment
Share on other sites

Kolo Toure har vel egentlig ikke den løpskapasiteten som en erstatter for Flamini burde ha. Husk hvor mange meter en spiller i den rollen skal løpe i løpet av en kamp. Det er minst dobbelt så mye som Toure må gjennom når han er på midtstopper plass.

Link to comment
Share on other sites

Må si at jeg rett og slett begynner å bli frustrert... Aldri vært det i "silly season" før - Men når wenger sier han vil handle i løpet av 2-3 uker, og den eneste som kommer er en liten guttunge ved navn Ramsey... Jeg er sjelden pessimist men akkurat nå begynner det hele å tippe over til pessimisme og frustrasjon. Hva skjer egentlig?

 

Er det krangel innad i styre/ledelse som gjør at vi ikke handler?

 

Er det Wenger som har sett seg helt blind på talenter og nekter å handle inn noen form for etablerte stjernespillere som kan gå direkte inn i starting XI?

 

Er det noe helt annet i bakgrunnen som f.eks. at spillere rett og slett ikke vil til oss?

 

Nei.. paranoid.. frustrert... irritert... grr..

Link to comment
Share on other sites

Nei.. paranoid.. frustrert... irritert... grr..

 

Mest det første. Dette går bra. Wenger er unik og vet hva han gjør. Dessuten er jeg sikker på at noe kommer til å skje på midtbanen. Det er jo ganske så sannsynlig at Nasri kommer. Det ville jeg kalle et stort kjøp iallfall.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi nok foreløpig bare kan ta det med ro. At det har skjedd lite på overgangsfronten er ingen stor overraskelse. EM har sin del av skylda for det, da det stjerler veldig mye fokus fra både klubber og spillere, noe som svekker aktiviteten på overgangsmarkedet. Dessuten tror jeg slett ikke det er stille rundt klubben. Når Wenger handler en spiller kommer det ofte "ut fra det blå", slik som tilfellet var med Eduardo i fjor. Det forundrer meg ikke om en spiller plutsleig er klar på Arsenal.com, uten at mediene har klart å plukke det opp før det var done deal. Og til slutt, det erbare to dager siden overgangsvinduet åpna, og sesongoppkjøringa har ennå ikke begynt for fult ;)

Link to comment
Share on other sites

DEt var fult mulig å kjøpe spillere før overgangsvinduet, de kunne bare ikke spille kamper for ny klubb før den datoen. Men det er litt bemerkelsesverdig at Wenger lovet kjøp i løpet av 2-3 uker etter at sesongen var ferdig - nå har det gått nesten 7.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om du tøyset der, Rosicky07, men jeg tror nok iallfall ikke at det hadde vært så bra. Det er mulig han hadde klart jobben greit, men det er veldig tydelig at Rosicky har et hode for offensivt spill, og det må vi selvsagt bruke. Egentlig tor jeg vi begynner å glemme hvor god Rosicky kan være på sitt beste.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig tor jeg vi begynner å glemme hvor god Rosicky kan være på sitt beste.

 

Jepp, Rosicky er verdensklasse i toppform. Spiller han hele neste sesong uten å være plaget av skader, vil det være som et nytt kjøp. Han er, bortsett fra Cesc, vår difinitivt største kreative ressurs. En nøkkelspiller.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig tor jeg vi begynner å glemme hvor god Rosicky kan være på sitt beste.

 

Jepp, Rosicky er verdensklasse i toppform. Spiller han hele neste sesong uten å være plaget av skader, vil det være som et nytt kjøp. Han er, bortsett fra Cesc, vår difinitivt største kreative ressurs. En nøkkelspiller.

Jepp, helt enig med dere gutter, han er en stor spiller når han er skadefri, har virkelig savnet han. Han har sine styrker offensivt, og tror dermed han ikke ville fått ut sitt beste som defensiv midtbanespiller, så Wenger må nok finne en annen løsning på det "problemet".

Link to comment
Share on other sites

Tror nok dette er årsaken til at spillere ikke blir kjøpt inn.

Wenger må selge unna før han kan kjøpe.

 

http://www.birminghammail.net/birmingham-s...97319-21270442/

 

Med all respekt for din mening om saken så tror jeg at dette er bare tullprat. Arsenal har, selv om de har gjeld på stadion, masse penger de kan bruke på evt transfer.

 

Jeg tror heller grunnen til at spillere velger å forlate Arsenal er pga av lønningene, og at Wenger ikke vil gi spillerene de enorme lønningene de forlanger. Noe jeg er enig i. De er alt for lite spillere med sjel for klubben de spiller i, så snart en like stor eller større klubb kommer på banen med en høyere lønn så drar de. Å hvis lønninger er den eneste grunnen til at de vil dra så må de bare gjøre det for min del, slike spillere trenger vi ikke. Flamini er et godt eksempel, Milan kom med et bedre tilbud en det Arsenal mente han fortjente, og han dro..Da er spørsmålet:Hva hadde Flamini vært hadde det ikke vært for Arsenal og Wenger?Det samme kan man si om flere spillere, som Henry,Vieira, Ashley Cole osv. Å nå da, Hleb og Adebayor(selv om jeg ikke tror han drar).

 

Jeg vil ha spillere som Clichy og Toure for å nevne noen.Spillere som gir tilbake det Arsenal og Wenger har gitt dem sjansen til. nemlig å spille for verdens beste klubb.

 

Hvorfor det aldri kommer verdensstjerner til Arsenal er vanskelig å si, det ryktes om det hele tiden, men det kommer aldri noen. Kan det være at Wenger beundrer disse spillerne,men faktisk ikke vil kjøpe dem? Han satster helle på å skape verdensstejerner selv. Er jo en form for sparing økonomisk det,selv om jeg også er enig at klubben og laget trenger et par-tre mer erfarne spillere.

 

Har kanskje sporet litt av her, men poenget er at det finns penger nok i Arsenal. Både til transfer og andre ting. Det har jo både styret og Wenger sagt. Wenger har sagt at han har de pengene han trenger, og det har han sagt på Arsenal.com og ikke i følge News of the World o.l. Føler på at det er en litt mer pålitelig kilde :blink: :) :D

Link to comment
Share on other sites

Tror nok dette er årsaken til at spillere ikke blir kjøpt inn.

Wenger må selge unna før han kan kjøpe.

 

http://www.birminghammail.net/birmingham-s...97319-21270442/

 

Med all respekt for din mening om saken så tror jeg at dette er bare tullprat. Arsenal har, selv om de har gjeld på stadion, masse penger de kan bruke på evt transfer.

 

Jeg tror heller grunnen til at spillere velger å forlate Arsenal er pga av lønningene, og at Wenger ikke vil gi spillerene de enorme lønningene de forlanger. Noe jeg er enig i. De er alt for lite spillere med sjel for klubben de spiller i, så snart en like stor eller større klubb kommer på banen med en høyere lønn så drar de. Å hvis lønninger er den eneste grunnen til at de vil dra så må de bare gjøre det for min del, slike spillere trenger vi ikke. Flamini er et godt eksempel, Milan kom med et bedre tilbud en det Arsenal mente han fortjente, og han dro..Da er spørsmålet:Hva hadde Flamini vært hadde det ikke vært for Arsenal og Wenger?Det samme kan man si om flere spillere, som Henry,Vieira, Ashley Cole osv. Å nå da, Hleb og Adebayor(selv om jeg ikke tror han drar).

 

Jeg vil ha spillere som Clichy og Toure for å nevne noen.Spillere som gir tilbake det Arsenal og Wenger har gitt dem sjansen til. nemlig å spille for verdens beste klubb.

 

Hvorfor det aldri kommer verdensstjerner til Arsenal er vanskelig å si, det ryktes om det hele tiden, men det kommer aldri noen. Kan det være at Wenger beundrer disse spillerne,men faktisk ikke vil kjøpe dem? Han satster helle på å skape verdensstejerner selv. Er jo en form for sparing økonomisk det,selv om jeg også er enig at klubben og laget trenger et par-tre mer erfarne spillere.

 

Har kanskje sporet litt av her, men poenget er at det finns penger nok i Arsenal. Både til transfer og andre ting. Det har jo både styret og Wenger sagt. Wenger har sagt at han har de pengene han trenger, og det har han sagt på Arsenal.com og ikke i følge News of the World o.l. Føler på at det er en litt mer pålitelig kilde :blink: :) :D

 

Og det har du helt rett i B)

 

Her ser en hvordan media kan vri på en sak. Nedenfor er faktisk hva Wenger sa:

 

http://www.arsenal.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=507728

Link to comment
Share on other sites

Tror nok dette er årsaken til at spillere ikke blir kjøpt inn.

Wenger må selge unna før han kan kjøpe.

 

http://www.birminghammail.net/birmingham-s...97319-21270442/

 

Med all respekt for din mening om saken så tror jeg at dette er bare tullprat. Arsenal har, selv om de har gjeld på stadion, masse penger de kan bruke på evt transfer.

 

Jeg tror heller grunnen til at spillere velger å forlate Arsenal er pga av lønningene, og at Wenger ikke vil gi spillerene de enorme lønningene de forlanger. Noe jeg er enig i. De er alt for lite spillere med sjel for klubben de spiller i, så snart en like stor eller større klubb kommer på banen med en høyere lønn så drar de. Å hvis lønninger er den eneste grunnen til at de vil dra så må de bare gjøre det for min del, slike spillere trenger vi ikke. Flamini er et godt eksempel, Milan kom med et bedre tilbud en det Arsenal mente han fortjente, og han dro..Da er spørsmålet:Hva hadde Flamini vært hadde det ikke vært for Arsenal og Wenger?Det samme kan man si om flere spillere, som Henry,Vieira, Ashley Cole osv. Å nå da, Hleb og Adebayor(selv om jeg ikke tror han drar).

 

Jeg vil ha spillere som Clichy og Toure for å nevne noen.Spillere som gir tilbake det Arsenal og Wenger har gitt dem sjansen til. nemlig å spille for verdens beste klubb.

 

Hvorfor det aldri kommer verdensstjerner til Arsenal er vanskelig å si, det ryktes om det hele tiden, men det kommer aldri noen. Kan det være at Wenger beundrer disse spillerne,men faktisk ikke vil kjøpe dem? Han satster helle på å skape verdensstejerner selv. Er jo en form for sparing økonomisk det,selv om jeg også er enig at klubben og laget trenger et par-tre mer erfarne spillere.

 

Har kanskje sporet litt av her, men poenget er at det finns penger nok i Arsenal. Både til transfer og andre ting. Det har jo både styret og Wenger sagt. Wenger har sagt at han har de pengene han trenger, og det har han sagt på Arsenal.com og ikke i følge News of the World o.l. Føler på at det er en litt mer pålitelig kilde :blink: :) :D

 

Og det har du helt rett i B)

 

Her ser en hvordan media kan vri på en sak. Nedenfor er faktisk hva Wenger sa:

 

http://www.arsenal.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=507728

 

Ja der ser man. Det som sto i Brimingham Mail er noe av det største drittpratet jeg har hørt..De kan heller skrive om hvor glad de skal være for at Arsenal låner ut talenter til klubben deres i stedet.. B) :D :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...