Jump to content

2008.05.04 Everton H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal FC - Everton

Premier League

Fra Emirates, Kl. 14:30 Norsk tid

 

Litt om kampen:

Det er fortsatt teoretisk mulig, Arsenal kan vinne ligaen. Men da kan ikke Man Utd snappe mer en et poeng på sine to siste ligakamper. Everton derimot kan ikke hente inn Liverpool og kjemper nå for å sikre kvalifisering til UEFA-Cupen. Gjestene kommer til Emirates uten Tim Cahill og Mikel Arteta, men Arsenal kan ikke vente seg noen lett kamp.

 

Tabellplasseringer:

3. Arsenal (77p)

5. Everton (62p)

 

Dommer:

Alan Wiley

 

Siste seks kamper for lagene:

Arsenal: U U T T S S

Everton: U T S U T U

 

 

Offisielle hjemmesider:

http://www.arsenal.com/

http://www.evertonfc.com/

 

CREDS:

www.arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

....Men da kan ikke Man Utd snappe mer en et poeng på sine to siste ligakamper....

Manure kan ikke få mer enn ett poeng på sine to siste kamper, mens Chelskij ikke kan få mer enn to.

Skjer dette, og vi tar full pott er vi plutselig seriemestere mot alle odds!

 

Snubler Manure i dag mot WHam, og Chelskij på mandag mot Castle på ST. James mens vi tar 3 poeng i morgen mot Everton er vi kun ett poeng bak, og da kan virkelig ALT skje i siste serierunden.

 

Sjansen er liten, men det er fortsatt en sjanse! Og da må vi bare satse på å vinne våre siste 2 kamper og ta 6 poeng.

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Toure-Gallas-Song-Clichy

Eboue/Walcott-Denilson-Cesc-Walcott/Diaby

Bendtner

Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Den får jeg dessverre ikke sett... Skal konfirmeres :blink:

 

Grattis me dan'. Jeg får heller ikke sett den, skal i Konfirmasjon til en kompis.

Men håper på dette laget:

 

Fabianski

Toure-Gallas-Song-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-van Persie

Adebayor-Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Håper United snubler i dag, men tviler vel egentlig sterkt på at så skjer. Tror United kommer til å hevne tapet for Chelsea forrige helg.

 

Hadde vi klart å blitt seriemestre nå i år allikevel så hadde det vært en av de råeste avslutningene på PL noensinne. Ingen tvil om det. :blink:

 

Fabianski, Denilson, Walcott, Song og Bendtner får vel tillit i morgen. Ellers blir vel laget stort sett med de samme faste.

 

RVP er ute av kampen, og Flamini spiller vel kanskje, så da får vi se. Hadde vært litt morsomt om noen fra reservelaget var med på benken.

Link to comment
Share on other sites

Huff, nå ser det stygt ut med ligegull for oss gitt :blink: :( For håpe Chelsea også gjør jobben så det fortsatt er mulighet for manure gull... not!!

 

Tilbake til vår kamp så tror jeg vi tar dette greit. På hjemmebane er vi sterke, og selvom Everton også har ting å kjempe for så vinner vi 4-0! Mark my words! :D Tipper slik oppstilling:

 

Fabianski

Toure-Gallas-Song-Clichy

Eboue-Denilson-Fabregas-Walcott

Adenbayor-Bendtner

 

Go Gunners!!!!

 

(ps, syntes kamp trådene kommer senere og senere før kampstart :P )

 

Går vi for 7-0? :P

Er du helt på jordet? :blink: 7-0 :blink: Det blir nok bare 4 kanskje 5-0 :P :P

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med dagen! :blink:

 

Forbered deg på krampe i smilemuskulaturen.. ;P

 

Grattis me dan'.

 

 

Takk :blink:

 

Tilbake til kampen; håper vi stiller med dette laget:

 

Fabianski

Toure - Song - Gallas - Clichy

Walcott - Denilson - Fabregas - Traore (usannsynlig, I know)

Bendtner - Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Håpet for andre plassen er der forsatt, men uansett om vi havner på tredje eller andre skal det kjempes! går for 5-0 :rolleyes:. Hadde vært utroligt morro å meid over Everton med fire, fem mål. Blir så utrolig stolt av å være en Gooner når vi får til spillet vårt skikkelig :)

 

 

men såklart er jeg stolt av å være en Gooner uansett!

Link to comment
Share on other sites

Den får jeg dessverre ikke sett... Skal konfirmeres :)

Gratulerer så mye med dagen! Nesten godkjent unnskyldning det :P Velkommen til de voksnes verdenxD :P

 

Hehe, takk :rolleyes: Vi skal ha konfirmasjonen hjemme i huset, så jeg får hvertfall sjekket stillingen av og til :P

Link to comment
Share on other sites

Den får jeg dessverre ikke sett... Skal konfirmeres :P

 

 

3. mai 1998 ble jeg komfimert. Da spilte også Arsenal mot Everton hjemme, så den kampen fekk ikke jeg sett. Men Arsenal vant 4-0 og ble dermed seriemester, for første gang under Wenger. Var en fin fin presang synest jeg :rolleyes:

 

Husker jeg ikke helt feil puttet Tony Adams på en vannvittig volly i denne kampe, en klassiker :)

 

Spørst om det blir like lett imåra. Nå er det ikke lengre teoretisk mulig å ta igjen man u heller, siden dem vant 4-1 mot west ham idag :P

Link to comment
Share on other sites

Den får jeg dessverre ikke sett... Skal konfirmeres :P

 

 

3. mai 1998 ble jeg komfimert. Da spilte også Arsenal mot Everton hjemme, så den kampen fekk ikke jeg sett. Men Arsenal vant 4-0 og ble dermed seriemester, for første gang under Wenger. Var en fin fin presang synest jeg :rolleyes:

 

Husker jeg ikke helt feil puttet Tony Adams på en vannvittig volly i denne kampe, en klassiker :)

 

Spørst om det blir like lett imåra. Nå er det ikke lengre teoretisk mulig å ta igjen man u heller, siden dem vant 4-1 mot west ham idag :P

 

Vi kan uansett ta igjen Chelski! :P

Link to comment
Share on other sites

Ser at Helb er utestengt for resten av sesongen, hva er grunnen til dette? Har ikke fått med meg noe veldig ufint fra han.

Det er grunnet slaget mot Reading(?).

 

Jepp. Vi kan vel sette "slaget" i gåsetegn, men det var en riktig utestengelse. Han fikk tre kamper.

 

jeg skal i konfirmasjon til en manu fanX)

 

han skulle vel ikke fått no av meg ,men må vel gi han noe ;)

 

Hehe. Morsomt.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til alle konfirmanter! ;)

 

Litt off topic men, her er laget vi stiller med idag :P

21 Fabianski

5 Toure

10 Gallas

17 Song Billong

22 Clichy

27 Eboue

19 Silva

15 Denilson

32 Walcott

25 Adebayor

26 Bendtner

 

20 Djourou

1 Lehmann

34 Gibbs

30 Traore

6 Senderos

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...