Jump to content

2008.05.04 Everton H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Deretter en midtbane som ikke fungerer. Der er her vi ser hvor viktige spillere som Hleb,Fab og Flamini er. Mot Everton har vi ern særdeles temposvak midtbane. Med tanke på at det har vært snakk om at Gilberto skal vekk var det ennå mer skremmende. Han er den eneste som får godkjent av de 4.

 

Synes Gilberto var den spilleren som først og fremst dro ned tempoet jeg da. Det var ikke mange gangene han spilte ballen videre på ett eller to touch, han viste null interesse for å sette fart på ballen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Deretter en midtbane som ikke fungerer. Der er her vi ser hvor viktige spillere som Hleb,Fab og Flamini er. Mot Everton har vi ern særdeles temposvak midtbane. Med tanke på at det har vært snakk om at Gilberto skal vekk var det ennå mer skremmende. Han er den eneste som får godkjent av de 4.

 

Synes Gilberto var den spilleren som først og fremst dro ned tempoet jeg da. Det var ikke mange gangene han spilte ballen videre på ett eller to touch, han viste null interesse for å sette fart på ballen.

Ja er det en midtbanespiller jeg vil ha vekk(utenom Eboue) så er det Gilberto. Han er jo sjef på å dra ned tempoet!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg må vel skrive noen ord i denne tråden.

 

Var over på denne kampen. Tidligere i våres hadde jeg troen på at dette skulle bli en svært viktig kamp. Det ble det definitvit ikke. Et noe redusert Arsenal-lag spilte med bremsene på. Feriefotball på sitt beste.

 

Men noen høydepunkter finnes allikevel:

 

- Bendtner scorer igjen. Fantastisk mål av dansken.

- Song leverte en god kamp.

- "Herlig" å få oppleve den siste kampen til Lehmann. En verdig farvel med klubben (mens Flamini gikk rundt som om ingenting hadde hendt).

- Traore gjorde et solid innhopp.

 

Så får vi se om Charlie klarer å skrive ned en reiserapport litt senere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...