Jump to content

2008.05.04 Everton H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Altfor defensiv sentral midtbane! Realistisk kan jeg ikke se for meg at den sentrale midtbanen skaper så altfor mye. Ser ut som Wenger satser på samme taktikk som sist mot Everton med lange baller fra Clichy og hodestyrke i dødballsituasjoner. Dog kan jo alltids Bendtner brukes i en offensiv midtbaneposisjon som jeg mener han spilte i Derby kampen, men fin fine Bergkamp pasninger mot Adebayor og Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Denilson kan sikkert å en passning og to til idag, vil si han er mer kreativ enn en ballvinner vertfall. Håper at Walcott får spille på høyre flanke altså. Der han liker seg best, men tviler på det siden Eboue også starter ;)

 

Blir spennende å se Bendtner og Adebayor ilag fra start, håper det løser dette bra. Bendtner hadde en kjempe kamp mot Derby.

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke mange offensive fibre på benken i dag..

 

Huff, skremmende! Men hadde vore kjekt å sett Gibbs litt ut i andre omgang. Lagoppstillingen viser vel at det ikke er allverden og spille for.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til alle konfirmanter! :D

 

Litt off topic men, her er laget vi stiller med idag :P

21 Fabianski

5 Toure

10 Gallas

17 Song Billong

22 Clichy

27 Eboue

19 Silva

15 Denilson

32 Walcott

25 Adebayor

26 Bendtner

 

20 Djourou

1 Lehmann

34 Gibbs

30 Traore

6 Senderos

 

Ville helst sett Ebouè på benken, Walcott på høyre og Traorè på venstre!

Link to comment
Share on other sites

når jeg konfirmeres 1.juni er sesongen slutt så mister ingen kamper nei!

Litt off topic, men jeg må bare si en kommentar til innlegget ditt om Aguero, Maxi osv. Maxi har aldri spilt EM. I VM derimot spilte han, men høyre midtbane. Cambiasso var DM for Argentina.

Og Athletico Madrid spiller me bare en spiss, Forlan. Aguero er bak han igjen...

Link to comment
Share on other sites

god omgang av dansken. han ser ut til å være i det kreative hjørnet i dag. eboue derimot, fortsetter med de fantastiske dårlige valgene. gibbs inn muligens? det er tydelig at cesc og hleb ikke er på banen. det mangler kreativitet fra midten.

Link to comment
Share on other sites

god omgang av dansken. han ser ut til å være i det kreative hjørnet i dag. eboue derimot, fortsetter med de fantastiske dårlige valgene. gibbs inn muligens? det er tydelig at cesc og hleb ikke er på banen. det mangler kreativitet fra midten.

 

Vil mye heller se Traorè på banen, han har storspilt på kanten for reservene

Link to comment
Share on other sites

god omgang av dansken. han ser ut til å være i det kreative hjørnet i dag. eboue derimot, fortsetter med de fantastiske dårlige valgene. gibbs inn muligens? det er tydelig at cesc og hleb ikke er på banen. det mangler kreativitet fra midten.

 

Bendtner har gjort endel merkelige ting også da.

Vi har ballen, men klarer ikke skape noenting inni boksen. Tror dette ordner seg i andre omgang vis ikke Everton finner ut at ikke vil fremover på banen.

Link to comment
Share on other sites

god omgang av dansken. han ser ut til å være i det kreative hjørnet i dag. eboue derimot, fortsetter med de fantastiske dårlige valgene. gibbs inn muligens? det er tydelig at cesc og hleb ikke er på banen. det mangler kreativitet fra midten.

Dansken har vært veldig god. ser for meg at han kan spille sentralt på midten, men så er det jo et tafatt evertonlag vi møter også. Arsenal fører kampen, uten tvil, men det blir med noen fine kombinasjoner og mye pasninger. Dessverre altfor lite sjangser.

 

Syns Walcott presterer bedre på høyre kant, så håper han kan bytte side.

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ May 4 2008, 03:21 PM) 128564[/snapback]

god omgang av dansken. han ser ut til å være i det kreative hjørnet i dag. eboue derimot, fortsetter med de fantastiske dårlige valgene. gibbs inn muligens? det er tydelig at cesc og hleb ikke er på banen. det mangler kreativitet fra midten.

 

Vil mye heller se Traorè på banen, han har storspilt på kanten for reservene

egentlig driter jeg i hvem som kommer inn, bare eboue går ut...

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 4 2008, 03:21 PM) 128564[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

god omgang av dansken. han ser ut til å være i det kreative hjørnet i dag. eboue derimot, fortsetter med de fantastiske dårlige valgene. gibbs inn muligens? det er tydelig at cesc og hleb ikke er på banen. det mangler kreativitet fra midten.

 

Vil mye heller se Traorè på banen, han har storspilt på kanten for reservene

egentlig driter jeg i hvem som kommer inn, bare eboue går ut...

Helt enig. Gibbs inn, Eboue ut.

Link to comment
Share on other sites

Vil se dette laget i 2.omgang:

 

---------Fabianski---------

Toure-Gallas-Song-Clichy

Walcott-Gil-Denilson-Gibbs

------Bendtner-Ade-------

 

Lurer på hvor mange angrep Eboue ødelegger med feilpasninger/feil valg eller bare mister ballen? Helt utrolig at Wenger ikke ser dette!

Link to comment
Share on other sites

Eboue har ikke fått det til enda, men det kommer seg nok i andre omgang. Bendtner har foreløbig vært Arsenals beste. Fikk ihvertfall med meg tre nydelige gjennomspill inn i 16 metern. Begynner virkelig å få trua på denne gutten.

Song har hatt mange fine klareringer med hodet og foten i forsvar. Gallas har også gjort en fin innsats.

Problemet er vel at det har blitt litt for vanskelig for Eboue og Walcott å bryte seg gjennom backene til Everton som er av ypperste klasse. Langpasninger er en mulighet, men tror nok Bendtner er nøkkelen til en scoring her. Eventuellt innlegg fra Eboue, Walcott til Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

lehmann og traoré på vei inn. hvorfor skal lehmann inn?

 

Kanskje Wenger var lei av å høre på syntinga hans på benken? :D Traore inn for Eboue håper jeg.

 

EDIT:

 

Er vel en avskjed til fansen, for det er vel bestemt at han gir seg hos oss nå i sommer. Han fortener en sikkelig avskjed, har gjort masse bra for klubben, selv om han har vert en drittsekk nå i slutten...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...