Jump to content

Hvem vil dere at skal vinne?


Hugo

Hvem vil dere skal vinne?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå er det blitt slik at enten Manure eller Chel$ki vinner CL og de vil mest sansynelig avgjøre PL mellom seg og! Hvem vil dere at skal vinne hva? Jeg har alltid hated Chel$ki like mye som spurvejævlene, men Manure har virkelig steget på min hatskala de to siste sesongene. Makan til stygg manager, stygge spillere(Ro***** spesielt) og stygge supportere er sjeldent å finne :angry: I utgangspunktet så ville jeg vel heller at Manure skulle ha vunnet, men pga utviklingen etter de vant serien i fjor, og med i beregning at Morinho er borte, så er jeg ikke sikker på hvem jeg vil mest at skal tape. Og er det slik noen kanskje heller burde vinne den ene konkuransen, enn den andre? Akkurat nå hater jeg Manure så dypt, Chel$ki og selvsagt, men hadde vært så vilt digg å se tryne, på alle stygge Manure supporterne som prate om the treble, hvis klubben endte opp uten noe..... Håper faktisk på Chel$ki i CL finalen og at gutte våre fikser et lite under og tar hjem PL mot alle odds ;)

Link to comment
Share on other sites

svaret sier seg selv: Håper Chelsea vinner begge.

 

Hvorfor?

Ganske enkelt:

Skal man kalle seg Arsenalsupporter holder det ikke bare å være ihuga fan av laget, men man SKAL i tillegg mene at Manu er det verste som finnes på denne jord!!! Jeg snakket en gang med en fyr som sa han heiet på Arnal og at Manu var hans lag nummer to. DET GÅR IKKE AN. Enten holder man med de gode, eller så holder man med de røde djevlene!!!

Link to comment
Share on other sites

Selv håper jeg så inderlig på at Chelsea tar en Double. Skulle likt å se trynet til Jålebukken og Rudolf da.

 

 

åååå, for en DEILIG tanke ;) hehe :angry: Håper virkelig chelski tar the double så får jeg heller bli litt kvalm når Drobla flyr rundt med bøtta på huet

Akkurat det jeg også føler! Når Chelsea tar det så får man gi blanke i de stygge feiringene, men nyyyyyyte de deilige scenene av en sutrende Ronaldo, og Fergiefu*k som klandrer alle og enhver for at de ikke tok tittelene! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Selv håper jeg så inderlig på at Chelsea tar en Double. Skulle likt å se trynet til Jålebukken og Rudolf da.

 

Faktisk enig med deg der.

Er bare to Chelsea fans på skulen min som eg kjenne. greit nok å la dei få skryte litt dersom Chelsea tar the double, men om Man. United vinner, då kjeme heile skulen (nesten i alle fall) til å gå rundt å skryte.. off..

derfor håpa eg at Chelsea tar både Liga og CL gull.

sjølv om eg sjølvsagt hata desse laga.

Men ett lag må vinne, og det håpa eg blir Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Flere personelige episoder som har ført til at jeg har hatet Chelsea så veldig, og når en viss russer, som har skaffet seg en uhyggelig formue på ganske sikkert ulovlig manér, tar over klubben og kjøper alle stjerner han vil ha, så blir det ikke bedre! Så på toppen kommer en manager som kan ta opp kampen med med fergie i stygghet.... Men Avram har gjort hatet litt mindre, og manure har bare skytt til værs når det gjelder hat..... Jada Chelsea får ta dette :angry:

Link to comment
Share on other sites

Følger de fleste som heier på Chelsea nå i innspurten. Vanskelig å argumentere så voldsomt for det men det henger nok litt sammen med at jeg er lei det ensidige positive fokuset som rettes på ManU. Veldig mange ManU-fans både i omgangskretsen min og i pressen(Føles iaf sånn!) og blir deilig om de tar "feil". Ellers synes jeg ikke Ferguson er så fantastisk som alle vil ha det til. Spesielt at de vinner CL vil jeg gjerne unngå. Som de har nevnt på TV3/Viasat 4 mange ganger har ikke ferguson og ManU den beste statistikken i CL de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

La til en poll. For øvrig, utvilsomt Chelsea, for det tells liksom ikke :angry:

Link to comment
Share on other sites

svaret sier seg selv: Håper Chelsea vinner begge.

 

Hvorfor?

Ganske enkelt:

Skal man kalle seg Arsenalsupporter holder det ikke bare å være ihuga fan av laget, men man SKAL i tillegg mene at Manu er det verste som finnes på denne jord!!! Jeg snakket en gang med en fyr som sa han heiet på Arnal og at Manu var hans lag nummer to. DET GÅR IKKE AN. Enten holder man med de gode, eller så holder man med de røde djevlene!!!

 

Er man ihuga Arsenal supporter så innser man at Tottenham er det verste på denne jord. End of story.

 

Ellers så må jeg si det rett og slett var en STOR semifinale i kveld. Det beste engelsk fotball kan by på, og Chelsea vant fortjent. Det var rett og slett en fantastisk spennende, innholdsrik og nervefylt kamp. Utrolig bra. Og jeg er er ærlig og gleder meg på familien Lampard`s vegne. I en forferdelig tung stund.

Link to comment
Share on other sites

svaret sier seg selv: Håper Chelsea vinner begge.

 

Hvorfor?

Ganske enkelt:

Skal man kalle seg Arsenalsupporter holder det ikke bare å være ihuga fan av laget, men man SKAL i tillegg mene at Manu er det verste som finnes på denne jord!!! Jeg snakket en gang med en fyr som sa han heiet på Arnal og at Manu var hans lag nummer to. DET GÅR IKKE AN. Enten holder man med de gode, eller så holder man med de røde djevlene!!!

 

Er man ihuga Arsenal supporter så innser man at Tottenham er det verste på denne jord. End of story.

 

Ellers så må jeg si det rett og slett var en STOR semifinale i kveld. Det beste engelsk fotball kan by på, og Chelsea vant fortjent. Det var rett og slett en fantastisk spennende, innholdsrik og nervefylt kamp. Utrolig bra. Og jeg er er ærlig og gleder meg på familien Lampard`s vegne. I en forferdelig tung stund.

Jeg vet at du er en representant av den eldre garde, noe ditt syn på hvem som er det verste på denne jord viser. Da er du nok også en av dem som sier at Liverpool ER Englands beste lag siden de har vunnet flest ligatitler. Vel, sånn er det ikke - Liverpool VAR Englands beste lag. På samme måte VAR Tottenham det verste som fantes på denne jord, men nå er det jo ingen tvil. Manu ER det verste!

 

Må forøvrig si til den som har stemt på Manu på voten; er du Arsenalsupporter???

Link to comment
Share on other sites

Må forøvrig si til den som har stemt på Manu på voten; er du Arsenalsupporter???

 

Det er ikke meg, for jeg deler samme syn som deg i denne saken, men når man ikke får lov til å mene hva man vil uten å være Arsenalsupporter så synes jeg det går litt for langt. Det er lov å være uenige.

Link to comment
Share on other sites

Må forøvrig si til den som har stemt på Manu på voten; er du Arsenalsupporter???

 

Det er ikke meg, for jeg deler samme syn som deg i denne saken, men når man ikke får lov til å mene hva man vil uten å være Arsenalsupporter så synes jeg det går litt for langt. Det er lov å være uenige.

Selvsagt har man lov til å mene hva man vil som Arsenalsupporter, men det finnes ETT UNNTAK... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder ligaen, så tror jeg DESSVERRE at ManU vinner. (Chelsea er det minste av de to ondene).

 

Når det gjelder CL, Så satser jeg på 0-0 etter ekstraomganger og en straffesparkkonkurranse som varer fram til neste ligasesong. (Joda, lite trolig men det er jo lov til å håpe).

 

Når det gjelder begrepet HAT som en del her bruker overfor en viss klubb, så er det et sterkt uttrykk som bør brukes forsiktigt, hat er en følelse som er så voldsom at jeg tror det ordet ofte blir brukt feil.

Min egen følelse ovenfor andre klubber i England er slik: Spudz - Tilfredshet hver gang de taper (det ligger i supportersjela), Chelsea - En total likegyldighet til klubben der jeg ikke har noen følelser noen vei. Når det gjelder ManU så har jeg mislikt, ikke hatet, den klubben med stor intensitet i mange år.

Link to comment
Share on other sites

Eg fattar ikkje denne kvalmande og klamme omfavninga av Chelsea. Sannsynlegvis den minst genuine fotballklubben på kloden. Dette vert Pesten vs Pesten, og det einaste som er sikkert er at Pesten vinn. Eg har NULL interesse for denne kampen, og det finst heilt sikkert betre ting å bruke tida på enn å sjå den. Som til dømes å sjå fram til neste sesong. Eg vonar spelarane er like revansjelystne som eg er. Då kan det fort bli moro, med eller utan Flamini/Hleb. Gode spelarar, men dei let seg erstatte.

 

Edit: Dette vart skrive kun med tanke på CL-finalen, men er for så vidt også mitt syn på kven som vinn PL. Dersom det da ikkje skulle skje eit større mirakel, og det er lite truleg med den uflaksen me har hatt denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Eg fattar ikkje denne kvalmande og klamme omfavninga av Chelsea. Sannsynlegvis den minst genuine fotballklubben på kloden. Dette vert Pesten vs Pesten, og det einaste som er sikkert er at Pesten vinn. Eg har NULL interesse for denne kampen, og det finst heilt sikkert betre ting å bruke tida på enn å sjå den. Som til dømes å sjå fram til neste sesong. Eg vonar spelarane er like revansjelystne som eg er. Då kan det fort bli moro, med eller utan Flamini/Hleb. Gode spelarar, men dei let seg erstatte.

 

Dei fleste har vel ein plen i nærheita som dei kan sete å å studere inngåande og sjå om dei klarer å observere om graset blir lenger på dei timane tvsendinga og kampen varer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...