Jump to content

Hvem vil dere at skal vinne?


Hugo

Hvem vil dere skal vinne?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eg fattar ikkje denne kvalmande og klamme omfavninga av Chelsea. Sannsynlegvis den minst genuine fotballklubben på kloden. Dette vert Pesten vs Pesten, og det einaste som er sikkert er at Pesten vinn. Eg har NULL interesse for denne kampen, og det finst heilt sikkert betre ting å bruke tida på enn å sjå den. Som til dømes å sjå fram til neste sesong. Eg vonar spelarane er like revansjelystne som eg er. Då kan det fort bli moro, med eller utan Flamini/Hleb. Gode spelarar, men dei let seg erstatte.

 

Dei fleste har vel ein plen i nærheita som dei kan sete å å studere inngåande og sjå om dei klarer å observere om graset blir lenger på dei timane tvsendinga og kampen varer.

Haha, har en gress farm like nedenfor så finner frem kikkerten, setter meg på terassen og lar meg engasjere ;)

 

Jeg lever i håpet om at begge lag blir tatt i kampfiksing og blir fratatt x-antall poeng slik at Gunners dermed vinner :) :P

Hahaha! Den vi satser paa det i tilegg til straffekonk frem til neste sesong i cl finalen ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Eg fattar ikkje denne kvalmande og klamme omfavninga av Chelsea. Sannsynlegvis den minst genuine fotballklubben på kloden. Dette vert Pesten vs Pesten, og det einaste som er sikkert er at Pesten vinn. Eg har NULL interesse for denne kampen, og det finst heilt sikkert betre ting å bruke tida på enn å sjå den. Som til dømes å sjå fram til neste sesong. Eg vonar spelarane er like revansjelystne som eg er. Då kan det fort bli moro, med eller utan Flamini/Hleb. Gode spelarar, men dei let seg erstatte.

 

Dei fleste har vel ein plen i nærheita som dei kan sete å å studere inngåande og sjå om dei klarer å observere om graset blir lenger på dei timane tvsendinga og kampen varer.

 

Gjerne det. Elles er det sikkert mange av oss som har noko som skal malast denne sommaren, og 21. Mai peikar seg ut som ein grei dag. Set av eit par kveldstimar til eit inngåande studium av tørkeprosessen. Gå deretter til sengs i vissinga om at du i alle fall kunne gjort noko mindre meiningsfyllt denne kvelden. Og kven veit, dersom kjerringa ikkje har fått hovudverk av malinglukten, kan dagen få ei heilt grei avslutning den.

Link to comment
Share on other sites

svaret sier seg selv: Håper Chelsea vinner begge.

 

Hvorfor?

Ganske enkelt:

Skal man kalle seg Arsenalsupporter holder det ikke bare å være ihuga fan av laget, men man SKAL i tillegg mene at Manu er det verste som finnes på denne jord!!! Jeg snakket en gang med en fyr som sa han heiet på Arnal og at Manu var hans lag nummer to. DET GÅR IKKE AN. Enten holder man med de gode, eller så holder man med de røde djevlene!!!

 

Er man ihuga Arsenal supporter så innser man at Tottenham er det verste på denne jord. End of story.

 

Ellers så må jeg si det rett og slett var en STOR semifinale i kveld. Det beste engelsk fotball kan by på, og Chelsea vant fortjent. Det var rett og slett en fantastisk spennende, innholdsrik og nervefylt kamp. Utrolig bra. Og jeg er er ærlig og gleder meg på familien Lampard`s vegne. I en forferdelig tung stund.

Jeg vet at du er en representant av den eldre garde, noe ditt syn på hvem som er det verste på denne jord viser. Da er du nok også en av dem som sier at Liverpool ER Englands beste lag siden de har vunnet flest ligatitler. Vel, sånn er det ikke - Liverpool VAR Englands beste lag. På samme måte VAR Tottenham det verste som fantes på denne jord, men nå er det jo ingen tvil. Manu ER det verste!

 

Må forøvrig si til den som har stemt på Manu på voten; er du Arsenalsupporter???

 

Jeg sier INGENTING om Liverpool, jeg sier bare hvem som det verste for en ekte Gooner. Denne verdens United`er kommer og går, yidsen består! Sånn har det vært, sånn er det, og sånn kommer det til å fortsette å være. Du kan ikke din Arsenal historie hvis du fornekter dette faktum.

 

Og om noen stemmer på United på denne pollen, so bloody what? De er Goonere så gode som noen for det. Hadde derimot Tottenham vært på pollen, og noen hadde stemt på lillebror, DA kunne du ha stilt spørsmålet!

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vel eigentleg ha vore 3 alternativ på pollen, slik at vi kunne hatt muligheita til å stemt blankt.

For eg håper ikkje nokon av dei vinn, men dessverre er det slik at det er dei 2 laga som har prestert best i mål- og poengprotokollen som kjem til finalen og får moglegheita til å spele finalen.

So lenge det ikkje er openbar juks inne i bilde er det då desse 2 laga som er dei verdige innehaverane av finaleplassa.

 

Om bittelillestrøm var verdig finaleplass i fjorårets cupfinale blir ei anna historie.

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vel eigentleg ha vore 3 alternativ på pollen, slik at vi kunne hatt muligheita til å stemt blankt.

For eg håper ikkje nokon av dei vinn, men dessverre er det slik at det er dei 2 laga som har prestert best i mål- og poengprotokollen som kjem til finalen og får moglegheita til å spele finalen.

So lenge det ikkje er openbar juks inne i bilde er det då desse 2 laga som er dei verdige innehaverane av finaleplassa.

 

Om bittelillestrøm var verdig finaleplass i fjorårets cupfinale blir ei anna historie.

Den andre historien er kan vel alle bli enige om, nei de fortjente den ikke ;) Chelsea fortjener ikke plassen for de hadde tapt mot Arsenal, og Arsenal skulle spilt semi, alle vet hvorfor... Så tja... Ikke helt sikkert at Chelsea fortjener plassen.. Manure vil jeg slippe å diskutere, styggere enn styggest sier jeg bare :o

Link to comment
Share on other sites

Chelsea fortjener så mye mere å vinne begge. De har hatt ekstremt mange flere skader enn Man U. Videre er SAF og supporterne av laget ekstremt usympatiske. Medias gudedyrkelse av Ronaldo gjør ikke akkurat hatet til klubben noe mindre.

 

De eneste grunnene for at jeg skulle ønsket at Man U vinner begge, er at de er mer angrepsvillige enn Chelsea og tross har sluppet inn minst og scort mest. Likevel er supportrne gjennomsyret av dobbeltmoral og det som verre er. Jeg unner dem ikke å vinne ligaen to år på rad!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...