Jump to content

Årets PL-lag


Ravenghost

Recommended Posts

Hva tror dere lir kåret til årets PL-lag. Noen som tør å utfordre dette forslaget?:

 

D.James

Sagna - Vidic - Ferdinand - Evra (kunne godt vert Clichy, men det at Manu vinner gjør at Evra får den)

 

Gerard - Fabregas - Flamini - Ronaldo

 

Torres - Adebayor

 

 

 

Eneste jeg lurer på er egentlig hvor Chelseaspillerne er, men det er liksom ingen enkeltspillere som har utmerket seg virkelig der i år.

Skulle Chelsea derimot vinne ligaen, tror jeg på et par Chelseaspillere på midten...

Link to comment
Share on other sites

Om jeg skulle velge ....

 

1. Edvin van der Sar

2. Bakary Sagna

3. Gael Clichy

4. Mathieu Flamini

5. Rio Ferdinand

6. Nemanja Vidic

7. Steven Gerrard

8. Mathieu Flamini

9. Fernando Torres

10. Carlos Tevez

11. Cristiano Ronaldo

 

Flamini har vært god men å kommer med på årets lag 2 ganger er litt drøyt

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Om jeg skulle velge ....

 

1. Edvin van der Sar

2. Bakary Sagna

3. Gael Clichy

4. Mathieu Flamini

5. Rio Ferdinand

6. Nemanja Vidic

7. Steven Gerrard

8. Mathieu Flamini

9. Fernando Torres

10. Carlos Tevez

11. Cristiano Ronaldo

Godt forslag, men TEVEZ???? Han har da scoret altfor lite

Link to comment
Share on other sites

James

Sagna Rio Vidic Clichy

Ronaldo Fab Flamini Cole

Gerrard

Torres

 

Torres er den eneste spissen som virkelig har prestert godt i hele år og jeg vil heller ha med flere midtbanespillere som har mange flere gode kandidater!

Link to comment
Share on other sites

::::::::::::::::::::James::::::::::::::::

Sagna::::::Ferdinand::::::Lescott:::::Clichy

 

Ronaldo::::::Fabregas:::::::Flamini::::Kranjcar

 

::::::::::::::::::Gerrard::::::::::::::::::

 

:::::::::::::::::::Torres::::::::::::::::::

 

Syns ingen Chelsea spelarar har utmerka seg spesielt i år. Joe Cole har vel kanskje vore den beste

Link to comment
Share on other sites

Om jeg skulle velge ....

 

1. Edvin van der Sar

2. Bakary Sagna

3. Gael Clichy

4. Cesc Fabregas

5. Rio Ferdinand

6. Nemanja Vidic

7. Steven Gerrard

8. Mathieu Flamini

9. Fernando Torres

10. Carlos Tevez

11. Cristiano Ronaldo

 

En gang Flamini holder nok.

 

Keeper må bli James eller van der Sar. Begge er keepere som gir sine lag ekstra poeng. Denne er close, men selv om James har hatt en kanonsesong så får Unitedkeeperen min stemme.

 

Jeg mener Arsenal har de beste backene, og United har det beste stopperparet i Premier League.

Ingen sentral midtbaneduo har skapt så mange scoringsmuligheter og trykk fremover på banen som Fabregas og Flamini. Desverre er evnen til å omsette disse til mål for dårlig i Arsenals tilfelle. Linken Gerrard/Torres har vært kirurgisk og Ronaldo er player of the year. Akkurat dette er rimelig enkelt synes jeg.

 

Carlos Tevez? Det kan jeg være villig til å diskutere, men han blir i alle tilfelle ikke erstattet av Emmanuel Adebayor. Det er for meg fullstendig umulig å sette en spiss som trenger 20 sjanser for å score ett mål (spissformulert - kanskje) inn på årets lag, selv om det likevel adderer seg opp til en del mål i løpet av en sesong.

Link to comment
Share on other sites

James

Sagna Rio Vidic Clichy

Ronaldo Fab Flamini Cole

Gerrard

Torres

 

Torres er den eneste spissen som virkelig har prestert godt i hele år og jeg vil heller ha med flere midtbanespillere som har mange flere gode kandidater!

 

Du er vel den eneste som har nevnt en Chelsea-spiller her. Nå har ikke jeg følgt spesielt med på de, men Cole har stått fram i de kampene jeg har sett. Ville nok valgt Arteta (fan av han) på høyre, og Ronaldo på venstre.

Link to comment
Share on other sites

::::::::::::::::::::James::::::::::::::::

Sagna::::::Ferdinand::::::Lescott:::::Clichy

 

Ronaldo::::::Fabregas:::::::Flamini::::Kranjcar

 

::::::::::::::::::Gerrard::::::::::::::::::

 

:::::::::::::::::::Torres::::::::::::::::::

 

Syns ingen Chelsea spelarar har utmerka seg spesielt i år. Joe Cole har vel kanskje vore den beste

 

Skulle akkurat til å skrive inn "mitt" lag her, men så ser jeg at du allerede har gjort det :lol:

 

Og jeg syns ikke at Gerrard er en av Englands mest oppskrytte spillere, det er heller motsatt. Han gjør ikke alt like ellegant, men han gjør det effektivt. En spiller som presterer godt i nesten hver kamp. Eneste grunn til at det fortsatt kalles for de "fire store" og ikke de tre!

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette:

 

::::::::::::::::::::James:::::::::::::::::::::

:::::Sagna | Gallas | Lescott | Clichy:::::

:::::Arteta | Fabregas | Flamini | Hleb:::::

:::::::::::::Adebayor | Benjani:::::::::::::

:lol:

 

Tror dette:

 

::::::::::::::::::::James::::::::::::::::::::

::::Evra | Ferdinand | Lescott | Clichy::::

:::Ronaldo | Fabregas | Gerrard | Hleb:::

:::::::::::::Adebayor | Torres::::::::::::::

 

Vet at Evra spiller venstre back, men satte Clichy der så han måtte bli høyre

Link to comment
Share on other sites

For meg er årets lag i PL slik :

 

------------van der Sar-------------

Sagna---Ferdinand--Vidic----Clichy--

--------Fabregas----Flamini-----------

Ronaldo------Gerrard------Agbonlahor

----------------Torres--------------

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som syns Ashley Young fortjener en plass på årets lag? Han er nr 2 på assist-lista bak fab sist jeg sjekket, 2 uker siden tror jeg og har hatt en stor sesong i villa. Hatt en liten nedtur sammen med resten av laget. Noen flotte mål har det også blitt

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som syns Ashley Young fortjener en plass på årets lag? Han er nr 2 på assist-lista bak fab sist jeg sjekket, 2 uker siden tror jeg og har hatt en stor sesong i villa. Hatt en liten nedtur sammen med resten av laget. Noen flotte mål har det også blitt

 

 

Helt enig, han har vert veldig god denne sesongen så han og ronaldo på hver sin kant ville vert naturlig på året lag.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som syns Ashley Young fortjener en plass på årets lag? Han er nr 2 på assist-lista bak fab sist jeg sjekket, 2 uker siden tror jeg og har hatt en stor sesong i villa. Hatt en liten nedtur sammen med resten av laget. Noen flotte mål har det også blitt

 

 

Helt enig, han har vert veldig god denne sesongen så han og ronaldo på hver sin kant ville vert naturlig på året lag.

Og ikke minst - han er Arsenal-supporter :D

Link to comment
Share on other sites

Om jeg skulle velge ....

 

1. Edvin van der Sar

2. Bakary Sagna

3. Gael Clichy

4. Cesc Fabregas

5. Rio Ferdinand

6. Nemanja Vidic

7. Steven Gerrard

8. Mathieu Flamini

9. Fernando Torres

10. Carlos Tevez

11. Cristiano Ronaldo

Så du mener at Adebayor skal vrakes til fordel for Tevez som har scoret halvparten av det Ade har :)

 

 

Muligens dette laget:

 

James

 

Sagna-Ferdinand-Vidic-Evra

 

Ronaldo-Fabregas-Gerrard-Hleb

 

Tevez/Rooney

 

Torres

Samme til deg!

 

Ser at mange har bedømt det samme :P Men sånn faktisk sett så er det vell klart at det blir Torres/Adebayor på topp

 

Fotball handler ikke bare om å score.

 

Mitt lag

 

van der Sar

Sagna - Ferdinand - Vidic - Clichy

Ronaldo - Fabregas - Flamini - Hleb

Torres - Adebayor

Etter statistikken er dette laget, og jeg mener vel det samme. Sagna og Clichy er de beste backene i PL i følge statistikken. Manure har sluppet inn færrest mål og jeg mener det er takket være V.d.S og stopperne. Fabregas og Flamini har vært den klart beste sentrale midtbanen. Hater Ronaldo mer enn djevelen selv, men å utelate han er vertfal ikke realistisk. Hleb har hatt en god sesong overall og er en magiker. På topp er det de to spissene som har scoret flest mål i serien og nuff said om dem!

Link to comment
Share on other sites

For meg er årets lag i PL slik :

 

------------van der Sar-------------

Sagna---Ferdinand--Vidic----Clichy--

--------Fabregas----Flamini-----------

Ronaldo------Gerrard------Agbonlahor

----------------Torres--------------

 

Enig i hele laget, med unntak av kanskje Hleb inn for Agbonlahor fordi om begge har vært veldig gode!

Link to comment
Share on other sites

David James

Bacary Sagna :: Rio Ferdinand :: Richard Dunne :: Gael Clichy

Gabriel Agbonlahor :: Javier Mascherano :: Mathieu Flamini :: Martin Petrov

Cristiano Ronaldo :: Fernando Torres

 

David James: Begynner å bli gammel, og han kommer nok aldri opp på dette nivået igjen. Men han har redda titalls poeng for Pompey denne sesongen. Pure class!

 

Bacary Sagna: Steike for en førstesesong. PL's beste høyreback by a mile!

Rio Ferdinand: Bunnsolid. Ikke så mye mer å si enn det. En av verdens aller beste midtstoppere.

Richard Dunne: Havner i skyggen av unge Richards i City, men er en bedre spiller per dags dato. Veldig trygg og god.

Gael Clichy: Evra er close, men etter United-kampen er jeg ikke lenger i tvil. Her snakker vi verdens beste venstreback!

 

Gabriel Agbonlahor: Fart, teknikk, posisjonering, pasningsspill. Hva er det denne karen ikke har? Ikke ferdigutviklet enda, men skulle gjerne sett ham i Arsenal.

Javier Mascherano: Pokker så jeg hater typen, men er en vanvittig god spiller.

Mathieu Flamini: Sinnsykt bra sesong! Fra askeladd til en av PL's beste spillere på rekordtid.

Martin Petrov: Har hevet City enormt, og er alltid en trussel på venstrekanten, med en enorm fart og gode innlegg.

Cristiano Ronaldo: Verdens største idiot, men er forbanna god!

Fernando Torres: Kan vel få verdensrekorden i å tilpasse seg engelsk fotball etter å ha kommet fra La Liga. Klassespiller, som jeg faktisk er rimelig stor fan av.

 

Som dere ser så har jeg utelatt mange Unitedspillere. Kanskje litt rart i noens øyne, men jeg synes United er bedre som HELHET, hvor det er få som stikker frem som bedre enn andre (selvsagt bortsett fra shitbagen fra Portugal). Derfor har jeg valgt å la andre få plassene.

Link to comment
Share on other sites

 

Carlos Tevez? Det kan jeg være villig til å diskutere, men han blir i alle tilfelle ikke erstattet av Emmanuel Adebayor. Det er for meg fullstendig umulig å sette en spiss som trenger 20 sjanser for å score ett mål (spissformulert - kanskje) inn på årets lag, selv om det likevel adderer seg opp til en del mål i løpet av en sesong.

 

Adebayor har altså hatt ca 520 sjanser i år han da? Ikke så verst!

Latterlig. ALLE snakker om Torres, men han har bare 3 mål fler enn Adebayor i år. Likevel er Adebayor en klovn. Er det mulig?

 

Våre defensive feil siste tredjedel av sesongen kostet oss ligagullet, ikke Adebayors brente sjanser. For uten hans 20 ligamål hadde vi aldri vært der vi er. GREIT - formen hans har ikke vært på topp i det siste. Men han scoret i begge CL-kampene mot Pool, han gav oss ledelsen i begge kampene, og han gav oss ledelsen mot United. At vi ikke greide å holde på de ledelsene er alt annet enn hans feil. Og da det gjelder formen er det vel få som har vært i form for oss i det siste? Ingen har vært seg selv siden Eduardo brakk benet. Forståelig - men også gruelig synd.

 

Årets lag:

v Der Sar

Sagna

Ferdinand

Vidic

Clichy

Ronaldo

Flamini

Fabregas

Gerrard

Adebayor

Torres

Link to comment
Share on other sites

Men han scoret i begge CL-kampene mot Pool, han gav oss ledelsen i begge kampene, og han gav oss ledelsen mot United.

 

Såvidt jeg fikk med meg, var det vel Diaby som ga oss ledelsen borte mot Liverpool, mens Adebayor sørget for utligningen til 2-2.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...