Jump to content

Kaptein neste sesong?


thegunners

Recommended Posts

Mathieu Flamini!

 

Noen som støtter denne? Jeg har nettopp sett Match of the day som oppsummerer gårsdagens kamp mot Man Utd og de hadde med noen klipp av Gallas fra den kampen( + det som skjedde mot Birmingham). En mer arrogant kaptein har jeg aldri sett før. Den tyggisen han går å tygger på må han bare hive med en gang. Han går rundt og tror han er drit kul og hjelper ikke spillerene i det hele tatt!(Ekspertene fra MOTD tok med flere eksempler fra kampen igår). Han har gjort det OK som kaptein i år men han er ikke en ledertype. Han kommer opp av og til og scorer et viktig mål men når ser du han dirrigere andre spillere og hjelpe dem? Så og si aldri!

 

Oppførselen mot Birmingham har vi nok diskutert nok men jeg synes Wenger burde fratatt han kapteinsbindet etter den kampen!

 

Flamini derimot er alltid postitiv og styrer midtbanen strålende. Han gjør alt for laget og dirrigerer spillerene rundt omkring. Han er kanskje litt ung men jeg mener selv, at selv når Gallas er kaptein så er det Flamini som styrer laget..

 

Kolo Toure er jo også et annet alternativ!

Link to comment
Share on other sites

Vil egentlig helst at Gallas fortsetter som kaptein, fordi jeg syns han har klart den oppgaven relativt bra. Det har vært noen situasjoner som han kunne klart seg foruten, men han er den med størst erfaring av de som spiller fast og bør få sjansen igjen som kaptein neste sesong.

 

Støtter allikevel at Flamini kunne vært et godt kapteinsemne, fordi den innstillingen han har vist denne sesongen har vært svært overbevisende. Jeg tror allikevel at han er litt for ung og uerfaren til en slik oppgave, og skulle vi vraket Gallas så syns jeg Toure hadde vært den naturlige etterfølgeren som kaptein på det nåværende tidspunkt. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Flamini ville blitt en knall kaptein, gallas må være tidenes mest arogante arsenal kaptein

 

Arrogant? Nei. Vinnevilje? JA!

 

Og med vinnevilje kommer det følelser som kan få utbrudd som ikke aller ønsker det. Husk på at han er franskmann med masse engasjement og temparement i seg, og derfor kan det ofte bli slik. Syntes Gallas har vokst veldig med rollen som kaptein, og jeg tror ikke Wenger har ofret dette en kalori med tanker en gang.

Link to comment
Share on other sites

Han har gjort det OK som kaptein i år men han er ikke en ledertype. Han kommer opp av og til og scorer et viktig mål men når ser du han dirrigere andre spillere og hjelpe dem?

 

Er ikke Gallas ledertype? :lol: Er vell han som får opp agressiviteten. Han dirrigere vell laget hele tiden, kan vell kanskje ikke se det alltid, men når du ser han skrike skjønner du at han ikke skriker til mor. Er ofte Gallas som har troen på seier og smitter det over til de andre. Så for meg så er jeg 110% Uenig i det du sier her :)

Link to comment
Share on other sites

Mathieu Flamini!

 

Noen som støtter denne? Jeg har nettopp sett Match of the day som oppsummerer gårsdagens kamp mot Man Utd og de hadde med noen klipp av Gallas fra den kampen( + det som skjedde mot Birmingham). En mer arrogant kaptein har jeg aldri sett før. Den tyggisen han går å tygger på må han bare hive med en gang. Han går rundt og tror han er drit kul og hjelper ikke spillerene i det hele tatt!(Ekspertene fra MOTD tok med flere eksempler fra kampen igår). Han har gjort det OK som kaptein i år men han er ikke en ledertype. Han kommer opp av og til og scorer et viktig mål men når ser du han dirrigere andre spillere og hjelpe dem? Så og si aldri!

 

Oppførselen mot Birmingham har vi nok diskutert nok men jeg synes Wenger burde fratatt han kapteinsbindet etter den kampen!

 

Flamini derimot er alltid postitiv og styrer midtbanen strålende. Han gjør alt for laget og dirrigerer spillerene rundt omkring. Han er kanskje litt ung men jeg mener selv, at selv når Gallas er kaptein så er det Flamini som styrer laget..

 

Kolo Toure er jo også et annet alternativ!

 

Jeg støtter denne og det skrev jeg også i ett innlegg i går. Jeg mener Gallas må skiftes ut før neste sesong starter både som kaptein og spiller (desverre, for jeg hadde forventet mer av ham). Jeg tror desverre at Flamini forsvinner, man kanskje kan kapteinsbindet lokke ham til å bli? Han er i allefall kapteinsmateriale.

Visekaptein neste sesong bør være enten Toure eller Van Persie (dersom Flamini blir).

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er også enig i at Flamini kanskje hadde passet best som kaptein.

Han driver jo å styrer å dirigerer utpå der uansett....vel så mye som Gallas gjør.

 

Men tviler på Wenger gjør noen endringer på den fronten nå.

Gallas er vel ok som kaptein. Det er spillet hans som må forbedres og få luket vekk disse kontroversene og tullefaktene han kommer med innimellom.

 

Ellers er det ikke mange å velge i syns jeg. Vi har egentlig ikke så mange ledertyper i laget pr. idag. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lurt en stund på om Wenger er litt "redd" Gallas. Av den typen at "hvis ikke jeg tilfredstiller ønskene til Gallas, drar han". Alt virket som om Gilberto skulle bli kaptein før sesongen, men etter at Gallas var ute i media og satte spørsmålstegn ved ambisjonsnivået til Arsenal, kan det jo hende Wenger har gitt han kapteinsbindet for å få han til å holde kjeft. Ikke vet jeg, men som sagt så virker det litt rart.

Det er da også litt rart at en m har vært mindre enn en sesong i klubben, blir kaptein.

 

Når det er sagt, så tror jeg Flamini kan bli et godt kapteinsemne om noen år, men nå tror jeg han trives bedre med å ha akkurat en rollen han har.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger vraker Gallas og gir kapteinsbindet til en "jypling" (kanskje sett med Gallas sine øyne) som f.eks Flamini, så tror jeg Gallas neppe kommer til å bli i klubben. Tror han vil se på det som en stor mistillit hos Wenger hvis han blir fratatt en slik rolle.

 

Flamini bør ha den rollen han har i dag. Dette er tross alt den første sesongen Flamini har vært stabilt god, og har altfor lite erfaring til å kunne bli kaptein for klubben allerede neste sesong, men i fremtiden er han så klart en kandidat.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg leser dette, fy som jeg savner Tony Adams! vi har ikke hatt en skikkelig bra kapteinstype etter han synes nå jeg. Gallas prøver nok så godt han kan, men han er ikke stødig nok i motgang virker det som. Gi Gallas tillit en sesong til. Toure visekaptein.

Link to comment
Share on other sites

Tony Adams var en stor kaptein. Frank McLintock var kanskje enda større. Det er ikke lett å bli målt opp mot disse.

 

Gallas overtok kapteinsbindet etter Henry. Det var etter min mening et fornuftig valg og han har i det store og hele gjort jobben bra. Faktene på St. Andrews unntatt. Han har "pisket" fram disse guttungene våre, nesten til en utrolig bragd. At alt kollapset til slutt kan neppe tilskrives kapteinsrollen. Ser ingen grunn til at ikke Gallas skulle fortsette.

Link to comment
Share on other sites

 

Nuff said. Gallas forblir kaptein også neste sesong.

Han hadde også en enda bedre "pep talk" før liverpool kampen! GALLAS HAR EN SYK VINNERVILJE, HAN HAR LENGE VÆRT BLANDT VERDENS BESTE FORSVARSSPILLERE, HAN HAR TEMPERAMENT OG HAN ER IKKE REDD FOR Å UTTRYKKE SEG.... Vår eneste KLARE kapteinstype imo! Han vil bli enda bedre neste år!

Nuff said :D

Link to comment
Share on other sites

Vi må jo heller ikke glemme Vieria når vi snakker om store kapteiner for Arsenal!

 

I denne sammenhengen (Adams/McLintock), så jo. Her rekker ikke Vieira opp. Forøvrig en knall spiller og en legende så god som noen, men ikke spesielt for sin kapteinsgjerning.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...