Jump to content

Kaptein neste sesong?


thegunners

Recommended Posts

Når jeg leser dette, fy som jeg savner Tony Adams! vi har ikke hatt en skikkelig bra kapteinstype etter han synes nå jeg. Gallas prøver nok så godt han kan, men han er ikke stødig nok i motgang virker det som. Gi Gallas tillit en sesong til. Toure visekaptein.

 

Den sammenligningen er det ingen som fortjener. Det blir som å hoppe etter Wirkola, stå på skøyter etter Johan Olav Koss, trene Norges landslag etter Drillo etc etc.

 

Adams var kapteinen over kapteiner. Hadde man hatt et engelsk landslag bestående av bare spillere som hadde vært kaptein på hvert sitt lag, så hadde Adams blitt kaptein der. En av få i nyere tid (etter 1990) som kan sammenlignes med Adams så er det Keane i ManU.

Link to comment
Share on other sites

Gallas er en kaptein og skal være det. Han har feilet og gjort mye. Men før liverpool kampen så man godt hva som bor i han. Han lærer nok veldig mye av det første året som kaptein. Og skulle bytte kaptein hvert år fører til misnøye og urolighet. Gallas er arsenal kaptein, han har gjort en god jobb. Kunna ha gjort den bedre. Og neste gang kapteinsbindet skal deles ut skal fabregas ha det. Grunnet at han vokser. Og Flamini er en god leder men vil ikke ha en spiller som kaptein med en usikker fremtid.

Link to comment
Share on other sites

Du kan se på hele Gallas at han er arrogant. Han har vinnervilje ja, men det er noe helt annet. Når han går rundt og tygger tyggis så ser han så enormt arrogant ut! Bare se på mannen da!

 

 

Tygger tyggis jeg og når jeg spiller kamp :D Er jeg da like arrogant som han pga tyggisen ? :D

Link to comment
Share on other sites

Du kan se på hele Gallas at han er arrogant. Han har vinnervilje ja, men det er noe helt annet. Når han går rundt og tygger tyggis så ser han så enormt arrogant ut! Bare se på mannen da!

 

 

Tygger tyggis jeg og når jeg spiller kamp :D Er jeg da like arrogant som han pga tyggisen ? :D

Hvordan skal jeg vite det? Send meg et opptak av deg under en kamp så skal jeg bedømme det :P

Link to comment
Share on other sites

tror ikke Wenger dropper Gallas, med eller uten tyggis. det er et radikalt grep og droppe en kaptein, ikke bare fordi det er Gallas, men uansett hvem det er. synes det var tøft av Gilberto hvordan han tilsynelatende taklet at han ble forbigått i høst på en bra måte.

 

tror Gallas er den type kaptein Wenger vil ha. når det er sagt så er det helt klart at rollen antagelig er litt ny for Billy selv. det hadde vært fint hvis han var ydmyk nok til å gå i seg selv og se at det er forbedringer i lederstilen hans. en viktig ting han må lære er å konsentrere seg om eget spill, samtidig som han styrer forsvaret. der har han gjort glipper ved flere anledninger i vår. det er ironisk når han er den som ber om modenhet.

 

man kan fortsatt lære selv om man er over 30. trust me :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg var skeptisk til at Gallas fikk kapteinsbindet før sesongen, og er ikke akkurat blitt mindre skeptisk etter dette.

 

Han startet veldig bra som kaptein, men han har hatt ett par episoder som ikke er en kaptein verdig. Episoden på St. Andrews er uakseptabel av en godt vosken kaptein. Det går også rykter om at flere av spillerne har mistet respekt for Gallas som kaptein. Hvis så er tilfelle, så er det absolutt ikke bra.

 

Jeg mener faktisk Wenger bør vurdere ett annet alternativ til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Enig med mange her.

Gallas er den mest naturlige nå, siden han var kaptein denne sesongen, og har bestått denne testen meget godt! En sinnsyk vinnermentalitet, og mener å huske at det var veldig mange oppslag (spesielt i starten av sesongen) hvor Gallas har tatt med seg spillerene med følge på resturanter, og noe med reserve/ jr. laget også. Altså sikkert bra for moralen i laget også.

 

Flamini blir nevnt her, og jeg må si meg enig at han har alle ferdighetene som en kaptein bør ha. Men han er muligens for ung, og som sagt, siden Gallas var kaptein sist sesong, så er det lite sannsynlig at Wenger bytter.

Men for all del, elsker Flamini, og sin spillestil, og håper for all del at han signer ny kontrakt!

 

Hvis Wenger evt. skulle bytte kaptein, så hadde det mest naturlige gitt kapteinsbindet til nåværende visekaptein, Kolo Tourè!

Link to comment
Share on other sites

Du kan se på hele Gallas at han er arrogant. Han har vinnervilje ja, men det er noe helt annet. Når han går rundt og tygger tyggis så ser han så enormt arrogant ut! Bare se på mannen da!

 

 

Tygger tyggis jeg og når jeg spiller kamp :) Er jeg da like arrogant som han pga tyggisen ? :)

Hvordan skal jeg vite det? Send meg et opptak av deg under en kamp så skal jeg bedømme det :P

 

 

Er det virkelig så mange måter å tygge en tyggis på, at jeg må sende opptak ? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...