Jump to content

Stolt


Parlour

Recommended Posts

Desverre klarer jeg ikke å være stolt nå. Jeg er bare utrolig sint og forbannet på naiviteten i dette laget. Vi kan ikke forsvare oss lengre og spillerene må slutte å fremstå som glansbilder på banen. Hvor er det blitt av de enkle obstruksjonene og oppstykkingen av spillet. Vi utligner til 2-2 også klarer vi å la Babel spasere mellom 3 spillere å få det straffesparket som avgjør kampen. Toure: på 20 meter med spiss vinkel og fri vei inn i 16 så river du ned spilleren, bukker, tar i mot gult og forsvarer til krampa tar deg. Alt annet er naivt, svakt og direkte pinlig å se på. I dag taper vi ikke for et bedre lag eller en dårlig dommer. Vi taper for manglende rutine hos de mest rutinerte.

 

Jeg skulle så gjerne vært stolt, men sinnet over manglende kynisme vinner desverre..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Takk for en flott tråd!

 

Med forbehold om at vi fortsatt er til en viss grad med i kampen om Premier League, og med fare for og høres ut som en Spurs-supporter:

 

NESTE ÅR!!!

Link to comment
Share on other sites

Da var CL eventyret ute for denne gang. Hva skal man si. Jeg er utrolig stolt over hvordan gutta gjennomfører disse 2 kampene. Fantastisk fotball. De hadde fortjent så mye mer og bedre. Trøsten opp i det hele må være at vi har ett av tidenes mest spennende og velspillende lag. Jeg klarer rett og slett ikke kritisere hverken spillere eller Wenger i dette øyeblikket.

 

Som en voksen mann sitter jeg på gråten i sofaen her. Jeg trøster meg med at dette tapet og motgangen laget har møtt de siste ukene, om det er dommer feil, kvestete spillere eller uflaks, så kommer dette til å gjøre gutter til menn.

 

Jeg vil med dette rette en advarsel til våre rivaler, neste år kommer reaksjonen på disse nedturene og smellene. Disse kommer til å stå i historie bøkene med fete typer.

 

Stolt av å være Arsenal fan og ikke minst ett lag som aldri slutter å overraske.

arsenalsupporter i 22 år, og jeg kommer nok ikke til å gi opp. men, med noen få rutinerte kvalitetsspillere til i stallen, ville denne sesongen gitt oss så veldig mye mer ;)

Her treffer du spikeren på hodet.

Det er dyrt å spare noen ganger, eller man kan spare seg fattig. Vi ser det igjen i år.I avgjørende kamper. Når vi skal bruke spillere rangert fra 14 til 18 i laget.

Mange er lei av impulsstrømmen i kamptåder under kampen. OK de kan være ganske kjedelige og intetsigende.

Men jeg er mye mer lei de som forsvarer bredden i laget vårt. Vi har ikke for mange verdensspisser. Og vi ser tydelig i dag at vi har noen spillere som dessverre ikke holder mål på dette nivået.

Så ærlige må vi være. Greit at vi ønsker forme egne spillere, men mangler vi verdensspillere i nøkkelposisjoner mener jeg det er ledelsens jobb å styrke på annen måte. Og det må være via kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Takk for en flott tråd!

 

Med forbehold om at vi fortsatt er til en viss grad med i kampen om Premier League, og med fare for og høres ut som en Spurs-supporter:

 

NESTE ÅR!!!

 

Vi får tro at urettferdigheten rettes opp til helgen og ender i ligagull - allerede denne sesongen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er disse skuffelsene som virkelig viser hvor høyt du elsker Arsenal.

Var helt på gråten!

 

Neste år, folkens! < 3 med Vela tilbake!

Var over i "sylgrine stadiet" jeg :( :( :( :( Men veldig oppløftende å dele det med alle andre som føler ting likt ;)

 

 

Eing med folk her inne STOLT OVER Å VÆRE ARSENALSUPPORTER!BARE håpe Gutta Reiser seg mot MU til helgen!take care all Tou Gunners!Vi kommer tilbake ;) :angry:

Link to comment
Share on other sites

Stolt? Tja... Me speler god fotball, men er så naive i mange situasjonar at det er utruleg. Det skal ikkje vere mogleg å gi vekk sigeren på den måten me gjorde i kveld. Klønete, klønete og atter klønete

 

Om 10 år er det tvilsamt at folk hugser ein feilaktig idømt straffe, eller at me spelte god fotball. Dei hugser at Liverpool vant kampen

 

Det som er kanskje er aller mest synd er at eg har øydelagt mitt gode forhold til Pool. No ligg dei på linje med Chelsea og ManU

Link to comment
Share on other sites

Dette laget har tatt enorme skritt det siste året uten de helt store innkjøpene. Jeg har full tillit til dette laget på søndag eller senest neste sesong motbeviser kritikerne.

 

Vi spiller idag uten PL's beste høyre back Sagna, Van Persie små skadet og ikke i form, Rosicky skadet, Eduardo ute med meget stygg skade. Jeg synes ærlig talt ikke vi kan forlange så mye mer enn det vi har sett i disse to kampene mot Liverpool utifra forutsetningene.

 

Mulig jeg fremstår som naiv, men jeg er fremdeles stolt. Over gutta, spillestil, Wenger, klubbens filosofi innsats etc etc.

 

I kveld kommer jeg til å sovne godt, fordi jeg vet at gutta ga alt, ga oss en stor opplevelse og ikke minst at de kommer tilbake på en måte som fotballverden sjelden har sett. Fremtiden er sikret. God natt gooner venner.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller idag uten PL's beste høyre back Sagna, Van Persie små skadet og ikke i form, Rosicky skadet, Eduardo ute med meget stygg skade. Jeg synes ærlig talt ikke vi kan forlange så mye mer enn det vi har sett i disse to kampene mot Liverpool utifra forutsetningene.

 

Fullstendig enig. I tillegg sliter laget vanvittig i motbakke. Det laget har prestert mot et Liverpool-lag i medgang er da fantastisk. De trengte allikevel to halvblinde dommere for å gå videre. Vi ryker ut, men med hodet hevet høyt som f**n!

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes vi spilte bra og det er innlysende at om vi får et par tre nye spillere og ikke minst beholde våre beste spillere at neste sesong kan bli meget spennede sett med Arsenal øyne. Selv om resulatet ikke tilsier det så var vi klart best over tre kamper og egentlig så er det bare feilaktige og horrible dommeravgjørelser som gjør at vi ikke går seirende ut i de to første og med uavgjort i dagens kamp. Vi har absolutt grunn til å være stolte over gutta og laget i dag.

 

Når jeg gikk hjem i dag, så kom jeg til å tenke på når jeg var over og så Boro på Emirates i påska. Det var min første kamp på Emirates og min første kamp over hvor Arsenal tapte poeng. Følelsen av poengtap og hva det gjør med kroppen når man faktisk er på stadion er ganske ubeskrivelig, men kan summeres som rett og slett vondt. Sikkert flere her som har opplevd det mer enn en gang. Det er ingen god følelse når man er på pubben eller sitter i stua og ser på kampen, men over der så er det virkelig vondt. Da vi etterhvert kom til Tollys etter 1-1 og følelsene nesten tok overhånd og jeg depper med hode langt nede i en øl, og var egentlig klar for å ta bussen til hotellet kommer det en helt fremmed person bort til meg og sier:

 

Chin up son, there is ALWAYS another season!

 

Mye rett i det han sier! Jeg har opplevd sesonger hvor ting ser svart ut og vi vinner ligaen, FA Cup. Nå må vi konsenterere oss i gjøre det beste ut av situasjonen og for gudsskyld håpe at Sjefen snart innser det alle fans har innsett for lengesiden, nemmelig at Theo må starte kamper fra og med neste kamp mot scum united. Eboue har ingenting, tiltross for at han har sine få øyeblikk med magi ingenting i gjøre i startelveren som wing på Arsenal.

 

Always a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Dette laget har tatt enorme skritt det siste året uten de helt store innkjøpene. Jeg har full tillit til dette laget på søndag eller senest neste sesong motbeviser kritikerne.

 

Vi spiller idag uten PL's beste høyre back Sagna, Van Persie små skadet og ikke i form, Rosicky skadet, Eduardo ute med meget stygg skade. Jeg synes ærlig talt ikke vi kan forlange så mye mer enn det vi har sett i disse to kampene mot Liverpool utifra forutsetningene.

 

Mulig jeg fremstår som naiv, men jeg er fremdeles stolt. Over gutta, spillestil, Wenger, klubbens filosofi innsats etc etc.

 

I kveld kommer jeg til å sovne godt, fordi jeg vet at gutta ga alt, ga oss en stor opplevelse og ikke minst at de kommer tilbake på en måte som fotballverden sjelden har sett. Fremtiden er sikret. God natt gooner venner.

 

I couldn`t agree more, Romford`s Pele.

Link to comment
Share on other sites

Vi har gjort ein kjempesesong, ja ein av dei større prestasjonane blant manager og spillere skal du leite lenger etter. Det er bare så synd at måten vi skal tape på gang på gang gjør så inni granskaugen vondt, og på måter spelarane ikkje råder over.

 

stolt, vonbroten, og så glad for å være gooner! (det er veldig mange forskjellige følelser på èn gang det)

 

Premier League er vår nå!

Link to comment
Share on other sites

Dommeren var Liverpools største styrke i begge kampene.

 

Som alltid er jeg stolt over at Arsenal gikk ut for å angripe på bortebane og ikke lot seg skremme av "The Kop" ( som er hypet ut av alle proporsjoner).

 

Men et eller annet stemmer ikke i forsvaret vårt når vi slipper inn 4 mål...Med noen andre på plassene der Senderos og Eboué spilte idag, henter vi inn pokalen i 2009! B)

Link to comment
Share on other sites

Dette var utrolig, utrolig tungt, har nesten ikke sovet, og jg tror jg har tenkt på den straffesituasjonen over 100 ganger i natt... noen ganger så går det ikke Arsenals vei, og det var en slik dag idag... Men er utrolig stolt av hva gutta presterte idag, og stolt av å være gooner! Får håpe dette tapet gjør at laget gjør alt for å slå Manu på søndag, og at de vinner PL!

Link to comment
Share on other sites

Vi har god grunn til å være stolt. Vi skulle vært videre, men takket være to blinde dommere, er vi ute.

Når det er sagt så må det også sies at Senderos er skyld i begge de to første målene, og jeg ser ingen annen utvei enn at vi kvitter oss med han. Gilberto var heller ikke mye å skryte av. Trist med Flam!!! Walcott kan bli grisegod, mens Adebayor må trene avslutninger!

 

Kort fortalt...

Støtter dett utsagnet fullt ut!! senderos havner sikkert snart i west ham eller noe

Link to comment
Share on other sites

Dette laget har tatt enorme skritt det siste året uten de helt store innkjøpene. Jeg har full tillit til dette laget på søndag eller senest neste sesong motbeviser kritikerne.

 

Vi spiller idag uten PL's beste høyre back Sagna, Van Persie små skadet og ikke i form, Rosicky skadet, Eduardo ute med meget stygg skade. Jeg synes ærlig talt ikke vi kan forlange så mye mer enn det vi har sett i disse to kampene mot Liverpool utifra forutsetningene.

 

Mulig jeg fremstår som naiv, men jeg er fremdeles stolt. Over gutta, spillestil, Wenger, klubbens filosofi innsats etc etc.

 

I kveld kommer jeg til å sovne godt, fordi jeg vet at gutta ga alt, ga oss en stor opplevelse og ikke minst at de kommer tilbake på en måte som fotballverden sjelden har sett. Fremtiden er sikret. God natt gooner venner.

 

Kampen igår er vel en av de store i CL. For en kamp guttene spilte.

En fotball som de fleste lag bare kan drømme om.

Walcott sitt Maradona løp i slutten og jeg var i himmelen.

3 minutter etterpå med en dement svenske som måtte markere seg med

å gi Pool seieren. Utrolig bittert men stolt over dette laget som aldri gir opp.

Link to comment
Share on other sites

Faktisk uenig med deg i dette.

Å se på Pool kamp etter kamp som spiller nitrist fotball er kjedelig selv for en ihuga fan.

Fotball skal være underholdning og takke meg til Wengers fotball som

varmer ethvert fotballhjerte.

 

MEN vi må forsterke stallen til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir meg ikke. Fremdeles stolt. Kjempe innsats. Men hold deg fast, at marginene skal gå gå imot gang etter gang etter gang. Dette gjør meg kun oppgitt.

 

Medfølelse til alle med gooners og ikke minst Wenger mes spillere. Dette kan ikke vare, engang snur det. Desverre ble det en nesten sesong, men alt i alt en god sesong utifra forventninger.

 

Ikke gi opp Wenger, du er vedlig nærme målet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir meg ikke. Fremdeles stolt. Kjempe innsats. Men hold deg fast, at marginene skal gå gå imot gang etter gang etter gang. Dette gjør meg kun oppgitt.

 

Medfølelse til alle med gooners og ikke minst Wenger mes spillere. Dette kan ikke vare, engang snur det. Desverre ble det en nesten sesong, men alt i alt en god sesong utifra forventninger.

 

Ikke gi opp Wenger, du er vedlig nærme målet.

 

Amen!

 

Vi er usannsynlig uheldige gang på gang! Jeg har ingen anelse om hva som skjer, men vi klarer aldri å få hjelp av noen som helst andre enn oss selv, og det holder ikke over en hel sesong.

 

Vi kjører kampen på Old Trafford, og viser en fantastisk innstilling, anført av en vanvittig Gael Clichy. Det gjør meg fryktelig stolt. Forferdelig at vi ikke skal få en bedre skjebne, men slik er nå endelig fotballen og vi har ikke annet å gjøre enn å akseptere det.

 

Sitter med tåra i øyekroken nå. Faktisk mest på grunn av hvor mye jeg beundrer dette laget. Får vi inn en eller to spillere i verdensklasse her (Van Der Vaart, Ben Arfa etc) så har vi et helt enormt lag her.

 

FRIGGIN' PROUD TO BE A GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Vi taper kampen om ligagullet med flagget til topps i dag hvertfall. Marginene har vært imot oss lenge nå, men sånn er livet. Vi får satse på at troppen tar lærdom av dette som har skjedd den siste perioden av sesongen og blir enda sterkere neste år.

 

Det er ikke så mye som skal til før vi ligger helt der oppe likt med United og kjemper om gullet. Vi har allerede bevist det ved å lede PL lenge i årets sesong, og i kampene mot Chelsea og United som er de største utfordrerne så gir vi de ordentlig kamp om poengene. Vi viser at vi helt klart er på høyde med dem, men det mangler litt før vi er helt der vi skal være.

 

Vi sloss tross alt om ligagullet mot to veldig sterke klubber med store og sterke tropper. Så jeg syns ikke vi skal syns så synd på oss selv. Vi har gjort et utsøkt forsøk i år, bedre enn noen hadde forventet og nå får vi bare avslutte med stil i årets sesong og heller gi United og Chelsea enda større kamp om gullet neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Jeg også er stolt over lagets innsats i dag, men flau over resultatet. Vi gjør nok en gang flere juniorfeil som ikke bør forekomme på dette stadiet. Og Wenger må vel snart se at Adebayor er totalt blottet for selvtillit og gjøre noen grep med dette.

 

Tror faktisk vi får se andre konstellasjone på topp nå de siste kampene, hvor Adebayor får hvile seg og tenke over hva f*** han holder på med. Han har vært god i år og overrasket, men en sesong varer nok i mer enn 24 kamper i England.

 

Stolt over innsats, vilje og entusiasme!

 

Flau over å ta 7 poeng på 2 måneder i PL!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...