Jump to content

Stolt


Parlour

Recommended Posts

Da var CL eventyret ute for denne gang. Hva skal man si. Jeg er utrolig stolt over hvordan gutta gjennomfører disse 2 kampene. Fantastisk fotball. De hadde fortjent så mye mer og bedre. Trøsten opp i det hele må være at vi har ett av tidenes mest spennende og velspillende lag. Jeg klarer rett og slett ikke kritisere hverken spillere eller Wenger i dette øyeblikket.

 

Som en voksen mann sitter jeg på gråten i sofaen her. Jeg trøster meg med at dette tapet og motgangen laget har møtt de siste ukene, om det er dommer feil, kvestete spillere eller uflaks, så kommer dette til å gjøre gutter til menn.

 

Jeg vil med dette rette en advarsel til våre rivaler, neste år kommer reaksjonen på disse nedturene og smellene. Disse kommer til å stå i historie bøkene med fete typer.

 

Stolt av å være Arsenal fan og ikke minst ett lag som aldri slutter å overraske.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Jeg er stolt av gutta! De gjør en fantastisk innsats igjen i dag! De jobber, de sliter, de gir ikke opp! Det er det ingen som kan ta fra spillerne våre, og vi går ut av dette med hodet høyt hevet!

 

Vi kommer tilbake! Vi får bare bruke litt tid på å riste dette av oss, og så samle oss igjen og gi United en ordentlig kamp til helgen.

 

Proud to be a GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er vi stolte! Det er vanvittig hvor mye mer vi hadde fortjent både i CL og PL. De to siste sesongene er det ikke mye som har gått vår vei.

 

Men fuck Kuyts barndomskamerater og demente svensker. Vi er Arsenal, og neste gang skal vi ta dem!

Link to comment
Share on other sites

I hele min tid som Gooner, så har aldri Arsenal hatt marginene på sin side. Det hadde de heller ikke i noen av disse to oppgjørene mot Liverpool. Men sannelig så er det ikke langt ifra at laget er godt nok til å overgå inkompetente dommere og diverse elendigheter mot slutten, men det holder desverre ikke helt inn.

 

Tårene rant på 4-2, men nå sitter jeg med et smil om munnen.

 

.... neste sesong. Åhå; NESTE SESONG!

 

PROUD TO BE A GOONER!:)

Link to comment
Share on other sites

Da var CL eventyret ute for denne gang. Hva skal man si. Jeg er utrolig stolt over hvordan gutta gjennomfører disse 2 kampene. Fantastisk fotball. De hadde fortjent så mye mer og bedre. Trøsten opp i det hele må være at vi har ett av tidenes mest spennende og velspillende lag. Jeg klarer rett og slett ikke kritisere hverken spillere eller Wenger i dette øyeblikket.

 

Som en voksen mann sitter jeg på gråten i sofaen her. Jeg trøster meg med at dette tapet og motgangen laget har møtt de siste ukene, om det er dommer feil, kvestete spillere eller uflaks, så kommer dette til å gjøre gutter til menn.

 

Jeg vil med dette rette en advarsel til våre rivaler, neste år kommer reaksjonen på disse nedturene og smellene. Disse kommer til å stå i historie bøkene med fete typer.

 

Stolt av å være Arsenal fan og ikke minst ett lag som aldri slutter å overraske.

arsenalsupporter i 22 år, og jeg kommer nok ikke til å gi opp. men, med noen få rutinerte kvalitetsspillere til i stallen, ville denne sesongen gitt oss så veldig mye mer :)

Link to comment
Share on other sites

I hele min tid som Gooner, så har aldri Arsenal hatt marginene på sin side. Det hadde de heller ikke i noen av disse to oppgjørene mot Liverpool. Men sannelig så er det ikke langt ifra at laget er godt nok til å overgå inkompetente dommere og diverse elendigheter mot slutten, men det holder desverre ikke helt inn.

 

Tårene rant på 4-2, men nå sitter jeg med et smil om munnen.

 

.... neste sesong. Åhå; NESTE SESONG!

 

PROUD TO BE A GOONER!:(

 

Da har du IKKE vært Arsenal supporter spesielt lenge! Alle lag har marginer mot seg og med seg.

Denne sesongen har det vært fryktelig imot oss, og den straffa idag er bare pinlig.. Det skal ikke være mulig å dømme så rævva. Faller så lett som ei billig hore!!!

 

But still, I'm really PROUD TO BE A GOONER!!!!!!! :D

 

For et fantastisk lag vi har!! Dette blir bare bedre å bedre.. Viktig å få skrevet ny kontrakt med Flamini og andre nøkkelspillere så blir dette fantastisk.. Tror nok det avgjorde mye at han måtte ut så tidlig!

For vi mister drivet i midtbanen og går på alt for mange lette balltap. Fabregas blir også en helt annen spiller med en mye dårligere makker ved sin side!

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er vi stolte! Det er vanvittig hvor mye mer vi hadde fortjent både i CL og PL. De to siste sesongene er det ikke mye som har gått vår vei.

 

Men fuck Kuyts barndomskamerater og demente svensker. Vi er Arsenal, og neste gang skal vi ta dem!

Tar av hatt, og for diverse religiøse, sko for din perfekte oppsumering! :( enkelt og greit!

Link to comment
Share on other sites

Himmel og helvete ligg vegg i vegg!

Eg er veldig stolt av gutane, og marginane er små for at dette skal bikke i vår favør.

Walcott kjem til å bli den tynne versjonen av Maradona.

 

Er ikkje det norske dommera som øydelegg for oss, so er det faen meg svenske dommera.

Men det blir feil å gje dommaren skylda.

 

 

Proud to be a Gooner!

One time Arsenal, Always Arsenal!

Gooner till I die!

Link to comment
Share on other sites

Prøvde så inderlig, men klarte ikke å holde tårene tilbake. Men det tok seg opp etter hvert.

Vi har hatt noen flotte minner fra årets CL, og skulle helst hatt noen minner fra en viss Chelsea-kamp, men som Helmik'n sa; vi hadde ikke marginene på vår side.

Nå heier jeg på Barca videre i turneringen og håper Henry & Co tar pokalen hjem, det unner jeg Titi! Virkelig!

Link to comment
Share on other sites

Det er disse skuffelsene som virkelig viser hvor høyt du elsker Arsenal.

Var helt på gråten!

 

Neste år, folkens! < 3 med Vela tilbake!

Var over i "sylgrine stadiet" jeg :( :D :( :( Men veldig oppløftende å dele det med alle andre som føler ting likt ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi har god grunn til å være stolt. Vi skulle vært videre, men takket være to blinde dommere, er vi ute.

Når det er sagt så må det også sies at Senderos er skyld i begge de to første målene, og jeg ser ingen annen utvei enn at vi kvitter oss med han. Gilberto var heller ikke mye å skryte av. Trist med Flam!!! Walcott kan bli grisegod, mens Adebayor må trene avslutninger!

 

Kort fortalt...

Link to comment
Share on other sites

Vi har grunn til å være stolte. Vi har et lag som spiller fotball. Og som virkelig spiller fotball. Er utroolig stolt over styrken som er i laget. Det er den levende sjelen. Og selv om Liverpool fansen synger YNWA, men det laget der har ingen sjel. Vi har unggutter og en politikk som ligger over alle andres lag. Og jeg elsker hver eneste spiller. Fortsetter vi sånn heg, og beholder spillerne vil Arsenal bli den mest historiske klubben som vil ligge på alle lepper. Et lag, en manager, et himmelrike.

Link to comment
Share on other sites

 

Er ikkje det norske dommera som øydelegg for oss, so er det faen meg svenske dommera.

Men det blir feil å gje dommaren skylda.

 

eg vet det er ganske standard svar; men er det verkeleg det?

 

Når vi er så spillmessig likt som vi er, 3 1-1 kamper på rad taler vel litt for det, så blir vi snytt for ei klar straffe, og får ei feilaktig straffe rett tilbake i fleisen, så er det faktisk ingenting nokon spelar i heile verden kan gjøre for å hindre dette. Selfølgeleg kan ein si at dette, ja dette skulle vi avgjort før. Det var jo det vi gjorde med 2000 meter løpet til Walcott, men når domaren dømmer straffe minuttet etter er det lite vi kan gjøre på 2 minutter og 3 tilleggsminutter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...