Jump to content

Stolt


Parlour

Recommended Posts

Syns det var mange som imponerte idag. Spillere som Eboue og Gilberto gjorde en helhjerta innsats sammen med mange.

Dette lover godt for fremtida og guttene gjorde et solid comeback etter Poolkampen og viste at dette laget har ryggrad deluxe.

En av de beste kampene jeg har sett på lenge av 2 meget gode lag som står for en fantastisk fotball.

Dette varmer et fotballhjerte.

 

Vi må dog snart få Adams tilbake som kan lære guttene å låse kampene når vi leder;-)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Utrolig stolt av å være Arsenal supporter. Vi spiller meget bra idag, og marginene har

ikke vært med oss på mange uker nå. I tillegg til dette mangler vi effektivitet foran mål. Ade sløser

voldsomt med sjansene. Forestill deg Eduardo i samme situasjon, han ville vært iskald.

 

Nå må vi bare se fremover og jeg håper spillerne ser at dette virkelig kan bli noe stort. Fordi

jeg frykter at noen kan ha så stort ego at de tror de må andre steder for å få trofeer.

Men jeg gleder meg til neste sesong allerede. Og jeg håper Wenger tilfører litt bredde i løpet

av sommeren, det trenger vi.

 

Proud to bo a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Stolt som bare pokker av spillerne, men enkelte debatanter på dette forumet er jeg fint lite stolt av. Det er noen som rett og slett bør finne seg en ny klubb. Goonere er de i hvertfall ikke!

Av erfaring holder jeg meg til tråder av denne art rett etter kamper med skuffende resultater.

 

Innsatsen til gutta i dag var enorm. Dette til tross for en fullstendig utmattende kamp på tirsdag, både fysisk og psykisk. ManU hvilte og lekte seg videre på onsdag. Til tross for dette nullstiller gutta seg og gir alt, og hadde fortjent så mye bedre.

 

Det er klart man er skuffet og sitter med en ubehagelig tomhetsfølelse etter slike kamper, men innsatsen, viljen og spillet overskygger skuffelsen. Arsenal spiller ikke for 2 og 3 plasser, men utifra forutsetningene så er det en kjempe prestasjon å gi ManU og Chelsea kamp til døren. Fremtiden ser ekstremt lys ut.

Link to comment
Share on other sites

Stolt som bare pokker av spillerne, men enkelte debatanter på dette forumet er jeg fint lite stolt av. Det er noen som rett og slett bør finne seg en ny klubb. Goonere er de i hvertfall ikke!

 

 

Du er alltid så fordømt opptatt av å definiere hva som er gode å dårlige supportere av vårt kjære Arsenal. Det er sikkert flere her inne som ikke har vært i puberteten ennå og som ikke har ett snev av den Arsenalballasten du og andre innehar.

 

Ett tankespill: Du er 12 år. Favorittlaget ditt (Arsenal) taper nok en avgjørende kamp. Du vet hva som møter deg på mandag. Horder av "mancherster" og Liverpool unger i tillegg til lærere som gjør alt de kan for å fortelle deg hvor udugelige Arsenal er og hvor dårlig taper Wenger er... Du blir mobba hele uka og sinnet vokser i deg helt fram til neste lørdag da Arsenal igjen skal reise kjærringa. men nei da... Helvete, du blir så forbanna at du bruker bla forumet til å fordømme Wenger og andre. Men er du sikker på at det stikker så dypt? Er ikke sikkert det... men om to, fire, åtte år så er poden blitt hardbarka og mer reflektert. Kanskje ikke så balansert og reflektert som deg men ..... ja, akkurat "a true gooner".

 

Bare ett lite sidesprang i debatten dette men jeg er så dum at jeg faktisk tror de fleste som definerer seg som Arsenal fans er stolt av det til tross for at det kan komme en del uttalelser som går i mot majoriteten.

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill og les innleggene på kamptråden, Daddy Cool. Da bør du forstå hva jeg mener. Enkelte er en skam med sine uttalelser.

 

 

Jeg tror mange her inne inkludert meg forsøker å unngå å lese eller kommentere håpløse komentarer. Gradering av hvor god "Gooner" du er synes jeg er unødvendig all den tid forumet er bygd opp slik det er.

Link to comment
Share on other sites

Er utrolig stolt over innsatsen den siste tiden, både i CL og PL. Selv om vi har hatt marginene mot oss så å si siden Eduardo ble skadet mot Birmingham har spillerne gitt alt og prøvd med sine siste krefter i enormt vanskelige kamper hvor vi har vært mer uheldige enn udyktige.

 

Får bare håpe dette styrker laget vårt, at vi avslutter sesongen skikkelig og lar flere unggutter få prøve seg mot slutten.

Neste sesong vil vi ha 2 ekstra spillere på benken, og det vil være lettere for Wenger med tanke på at de unge i dag da vil ha enda mer rutine.

 

Vi vinner ikke pokaler i år heller, men laget har underholdt med vakker fotball og kjemping så til de grader! 3. plassen vil være mer enn det som var forventet før sesongen, og det er noe vi må huske!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...