arsenal-10 Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Hei, alle på forumet! Jeg hadde et spørsmål angåne kjøping i butikken her på siden. Jeg lurer på om regninga kommer i posten? Du skjønner broren min var i England, og kjøpte drakt til meg, og jeg ville gjerne ha strømper og shorts også. Derfor hadde jeg tenkt å kjøpe det her på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Ta kontakt med Lasse så får du svar på dette: Effektansvarlig Epost: effektansvarlig@gunners.no Lasse Pøhner Telefon: 90794993 Adresse: Pb 2059 Høyden N 1520 Moss Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal-10 Posted March 7, 2008 Author Report Share Posted March 7, 2008 Hei, alle på forumet! Jeg hadde et spørsmål angåne kjøping i butikken her på siden. Jeg lurer på om regninga kommer i posten? Du skjønner broren min var i England, og kjøpte drakt til meg, og jeg ville gjerne ha strømper og shorts også. Derfor hadde jeg tenkt å kjøpe det her på siden. Er det noen som har kjøpt det her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc-gunners Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 Varen du bestiller kommer som postoppkrav. Flott og enkel bestillingsmetode, kort leveringstid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 Jeg har et spørsmål angående butikken her inne... Når skal den oppdateres ? Feks. Få inn den nye borte drakten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc-gunners Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 Jeg har et spørsmål angående butikken her inne... Når skal den oppdateres ? Feks. Få inn den nye borte drakten ? Hvilken bortedrakt er det som mangler der? Bortedrakt Europadrakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Jeg har et spørsmål angående butikken her inne... Når skal den oppdateres ? Feks. Få inn den nye borte drakten ? Hvilken bortedrakt er det som mangler der? Bortedrakt Europadrakt Løye det at jeg ikke har sett dem før du sendte den linken Min feil Beklager Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCBLA Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Hadde overhodet! ikke gjort noe om det kom inn i det minste hjemmedrakta i damestr.!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Noen som vet kor mye som kommer i porto og frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 kommer det noe nytt snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Når for dere inn den nye hjemme- og bortedrakten til salgs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Når for dere inn den nye hjemme- og bortedrakten til salgs? Vi er lovet å få dem i starten av juli, men noe mer enn det vet vi ikke. Vi vil komme med mer info så fort vi vet noe mer om leveringstidspunktet. De som vil vite priser eller eventulet forhåndsbestille sender en mail til effektansvarlig@gunners.no Draktene er i salg i Engalnd fra 030708. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Et ønske fra meg: Er det mulig å få til flere supporteeffekter . Jeg var på Torshov Sport i går, og så at de hadde et mye større utvalg enn det er her. I tillegg var det merkbart billigere der. Og et spørsmål, de prisene som er her, er det med frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 hei , hvor lang er leverings tiden sånn ca.? edit: går det ann å få ett svar eller?!?!??!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 hei , hvor lang er leverings tiden sånn ca.? edit: går det ann å få ett svar eller?!?!??!? Tror det er mellom 1-2 uker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 har fått den på postkontoret i dag! gikk bare 4 dager.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 får dere inn den rød Arsenal genseren ? den spilleren bruker ? Det hadde vert knall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Noen som vet hvorfor ikke Lasse Pøhner er Effektansvarlig lengre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Noen som vet hvorfor ikke Lasse Pøhner er Effektansvarlig lengre? Kanskje han var valgt å trekke seg av en eller annen grunn. Kan vere at det skjedde på siste årsmøte som var tidligere i august. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Hva ligger frakt/porto på ved en bestilling fra gunners.no shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Noen som vet hvorfor ikke Lasse Pøhner er Effektansvarlig lengre? Etter mange år med frivillig arbeid syns Lasse at han hadde brukt nok av fritiden siden på Arsenal Norway i denne omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Skjønner det veldig godt, en stor takk til han for hva han har gjort i AN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Jeg bestilte en trenings t-skjorte fra denne siden og det tok "faktiske" bare tre-fire dager før den lå i postkassa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Good old Arsenal Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Er det ikkje snart på tide å dra i gang ein ordentleg nettbutikk for ein supportarklubb av vår storleik? Dagens system med epostar og postoppkrav framstår som gammalmodig, tungvint og sidrumpa. Med 5400 medlemer burde dette være mogleg å få til, og butikken skal sjølvsagt også være open for ikkje-medlemer. Eg kan ikkje skjøne noko anna enn at ein nettbutikk ville auke omsetnaden dramatisk, og dermed også auke inntektene både for Arsenal FC og Arsenal Norway. Er det noko ein forstår seg på på Emirates, så er det inntektsbringande sal av supportareffektar, så eg er trygg på at klubben sentralt vil være positivt innstilt til dette tiltaket og kanskje også vil tilby litt drahjelp i starten. Eg foreslår at ein rettar ein førespurnad til Arsenal's kommersielle avdeling, om dei ynskjer å være med på å støtte eit tiltak som dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Er det ikkje snart på tide å dra i gang ein ordentleg nettbutikk for ein supportarklubb av vår storleik? Dagens system med epostar og postoppkrav framstår som gammalmodig, tungvint og sidrumpa. Med 5400 medlemer burde dette være mogleg å få til, og butikken skal sjølvsagt også være open for ikkje-medlemer. Eg kan ikkje skjøne noko anna enn at ein nettbutikk ville auke omsetnaden dramatisk, og dermed også auke inntektene både for Arsenal FC og Arsenal Norway. Er det noko ein forstår seg på på Emirates, så er det inntektsbringande sal av supportareffektar, så eg er trygg på at klubben sentralt vil være positivt innstilt til dette tiltaket og kanskje også vil tilby litt drahjelp i starten. Eg foreslår at ein rettar ein førespurnad til Arsenal's kommersielle avdeling, om dei ynskjer å være med på å støtte eit tiltak som dette. Helt enig i dette. Dersom man åpner en slik butikk og åpner for ikke medlemmer kan man også f.eks gi rabatter kun for medlemmer og dermed kan også andre goonere i norge se disse rabatten og melde seg inn i AN pga. dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.