Jump to content

Supporterklubbens butikk


arsenal-10

Recommended Posts

Hei, alle på forumet!

Jeg hadde et spørsmål angåne kjøping i butikken her på siden.

Jeg lurer på om regninga kommer i posten?

Du skjønner broren min var i England, og kjøpte drakt til meg, og jeg ville gjerne ha strømper og shorts også. Derfor hadde jeg tenkt å kjøpe det her på siden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Hei, alle på forumet!

Jeg hadde et spørsmål angåne kjøping i butikken her på siden.

Jeg lurer på om regninga kommer i posten?

Du skjønner broren min var i England, og kjøpte drakt til meg, og jeg ville gjerne ha strømper og shorts også. Derfor hadde jeg tenkt å kjøpe det her på siden. Er det noen som har kjøpt det her?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et spørsmål angående butikken her inne... Når skal den oppdateres ?

Feks. Få inn den nye borte drakten ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har et spørsmål angående butikken her inne... Når skal den oppdateres ?

Feks. Få inn den nye borte drakten ?

 

Hvilken bortedrakt er det som mangler der?

Bortedrakt

Europadrakt

 

Løye det at jeg ikke har sett dem før du sendte den linken :P

Min feil :ph34r: Beklager :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Når for dere inn den nye hjemme- og bortedrakten til salgs?

 

Vi er lovet å få dem i starten av juli, men noe mer enn det vet vi ikke.

Vi vil komme med mer info så fort vi vet noe mer om leveringstidspunktet.

 

De som vil vite priser eller eventulet forhåndsbestille sender en mail til effektansvarlig@gunners.no

 

 

Draktene er i salg i Engalnd fra 030708.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Er det ikkje snart på tide å dra i gang ein ordentleg nettbutikk for ein supportarklubb av vår storleik?

Dagens system med epostar og postoppkrav framstår som gammalmodig, tungvint og sidrumpa. Med 5400 medlemer burde dette være mogleg å få til, og butikken skal sjølvsagt også være open for ikkje-medlemer. Eg kan ikkje skjøne noko anna enn at ein nettbutikk ville auke omsetnaden dramatisk, og dermed også auke inntektene både for Arsenal FC og Arsenal Norway.

 

Er det noko ein forstår seg på på Emirates, så er det inntektsbringande sal av supportareffektar, så eg er trygg på at klubben sentralt vil være positivt innstilt til dette tiltaket og kanskje også vil tilby litt drahjelp i starten. Eg foreslår at ein rettar ein førespurnad til Arsenal's kommersielle avdeling, om dei ynskjer å være med på å støtte eit tiltak som dette.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikkje snart på tide å dra i gang ein ordentleg nettbutikk for ein supportarklubb av vår storleik?

Dagens system med epostar og postoppkrav framstår som gammalmodig, tungvint og sidrumpa. Med 5400 medlemer burde dette være mogleg å få til, og butikken skal sjølvsagt også være open for ikkje-medlemer. Eg kan ikkje skjøne noko anna enn at ein nettbutikk ville auke omsetnaden dramatisk, og dermed også auke inntektene både for Arsenal FC og Arsenal Norway.

 

Er det noko ein forstår seg på på Emirates, så er det inntektsbringande sal av supportareffektar, så eg er trygg på at klubben sentralt vil være positivt innstilt til dette tiltaket og kanskje også vil tilby litt drahjelp i starten. Eg foreslår at ein rettar ein førespurnad til Arsenal's kommersielle avdeling, om dei ynskjer å være med på å støtte eit tiltak som dette.

Helt enig i dette.

Dersom man åpner en slik butikk og åpner for ikke medlemmer kan man også f.eks gi rabatter kun for medlemmer og dermed kan også andre goonere i norge se disse rabatten og melde seg inn i AN pga. dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...