Jump to content

Supporterklubbens butikk


arsenal-10

Recommended Posts

For meg virker det første du sier litt virkelighetsfjernt om det gjelder supporterklubben eller ikke. Er vel heller få personer som takker ja til ubegrenset arbeidsmengde. Spesielt når det ikke en gang er betalt.

 

Det er såvidt jeg ser ingen som har nevnt at vi ikke ønsker "noe særs med bestillinger". Det er heller ikke sagt at vi selger lite per i dag. Det som er sagt er at dersom vi skal satse på et høyrer salg enn det vi har i dag, så krever det også ressurser til å handtere det. Dersom du synes det er rart eller håpløst, så får du stå for det.

 

Da er det ikke noe problem da. Jeg foreslår da følgende, at effektansvarlig kun jobber den tiden som han har avtalt med supporterklubben, Hver uke når han har oppnådd den begrensede arbeidsmengden han har takket ja til så bør nettbutikken stenges for uken med begrunnelsen at vi har mottatt for mange bestillinger denne uken. Vennligst prøv igjen neste uke.

 

BE

Nå er det vel ikke så enkelt at vi som har tatt på oss disse vervene jobber x antall timer pr uke. Enkelte uker er det naturlig nok mer enn andre. Men at det må kunne gå rundt med familie og jobb er en selvfølge. Selv om mange later til å tro at vi er ansatt og har fast kontortid, så er dette altså ikke hverdagen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

I mangel av bedre tråder, og for ikke å opprette en ny en bare for et lite spørsmål...

 

Har fått i oppdrag av kona å pusse opp barnerommenen, da er det selvsagt et must med Arsenaltapet, noen som har peiling på hvor man finner slit? Finner ikke noe på arsenal.com shoppen, og ser heller ikke noe på denne siden her.

 

Satser på noen her sitter med litt inside info på hvor jeg kan oppdrive dette :)

 

Nytter jo ikke å google det heller, kommer bare triste saker om når Arsenal har tapt... :o

Link to comment
Share on other sites

Dette var det eneste jeg fant:

 

http://www.amazon.co.uk/Arsenal-F-C-WPAFCB2-Red-Wallpaper/dp/B001HV2BIU/ref=pd_sim_sbs_kh_5

 

Det blir sikkert ikke billig å få et lass av dette inn til Norge, men et godt alternativ er å bare kjøpe den delen i midten. Søk på "Arsenal wallpaper border". Dette mener jeg også de solgte på Arsenal.com før.

Link to comment
Share on other sites

Fotballshop har i alle fall på nettbutikken sin. http://www.fotballsh...exd.asp?id=3649

 

Her er det motiver du kan bestille, og du kan også laste opp bilder selv og få lagd fototapet: http://www.starsonwalls.com/

 

 

Den starsonwalls greia funker som juling, da er det bare å mixe sammen en legendarisk Arsenalvegg da :) Takk for hjelpen folkens..

Link to comment
Share on other sites

Høres spennende ut. Legg gjerne ut bilder når du er ferdig.

 

Skal gjøre det, han ene er oppkalt etter Bergkamp, så da er man på leitings etter tidenes Bergkampbilde som skal pryde den ene veggen...Nesten så jeg gleder meg til å pusse opp nå.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Heter han Maria?

 

BE

 

 

Haha, hadde det blitt jente hadde hun nok blitt ei Maria jah, muligens Denis Maria... :lol: Fikk ikke lov av kona til Dennis Nicolaas, så ble Dennis Nicolay. Er ikke katolikker så Maria på en gutt blir i meste laget, til og med for meg...

Link to comment
Share on other sites

I mangel av bedre tråder, og for ikke å opprette en ny en bare for et lite spørsmål...

 

Har fått i oppdrag av kona å pusse opp barnerommenen, da er det selvsagt et must med Arsenaltapet, noen som har peiling på hvor man finner slit? Finner ikke noe på arsenal.com shoppen, og ser heller ikke noe på denne siden her.

 

Satser på noen her sitter med litt inside info på hvor jeg kan oppdrive dette :)

 

Nytter jo ikke å google det heller, kommer bare triste saker om når Arsenal har tapt... :o

Kjøpte noen ruller i Arsenal sin butikk utenfor Emirates for noen år siden. Tar seg vakkert ut på veggen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...