Jump to content

2008.03.04 AC Milan B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Håper vi fortsetter å presse Milan etter pause. Hørte flere ganger i første omgang at publikum var i ferd med å vende seg mot Milan. Mye piping og buing. Fortsetter vi å presse de ut av stilen vi ldet bare tilta, noe som gagner oss!

 

Kan ikke se for meg at Wenger gjør noen bytter heller, med mindre det er noen skader. Ikke har vi noen andre å sette på venstrekanten heller - det eneste stedet jeg gjerne skulle sett en endring. Ikke fordi Diaby har vært så ille, men han er ganske enkelt ingen venstrekantspiller!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Dette var oppløftende og langt bedre enn hva jeg ”fryktet” på forhånd. En litt nølende start, men Arsenal tar mer og mer over. Andre halvdel av omgangen er det Arsenal som imponerer, og det på bortebane mot Milan.

 

Synd at ikke Fabregas treffer under tverrliggeren. Fint forarbeid av Adebayor. Idiotisk av dommeren å gi gult kort for filming. Kunne vært artig med et frispark der, samt gult kort til Nesta.

Gutta imponerer, men Diaby har et forbedringspotensial.

Link to comment
Share on other sites

Du er temmelig bortevekk dersom du mener det er filming på Hleb...

Dommeren har forresten vært helt på tryne gjennom hele kampen

 

Faktisk helt enig. Alt for mange avblåsninger - og fordelsparagrafen har vel knapt blitt benyttet en eneste gang. Svakt. Og ødeleggende for begge lag!

 

Det gule kortet til Hleb er en vits. Dessverre ser fallet hans litt for teatralsk ut. Men filmingen var det aldri i verden.

 

OK, OK. Ble mange meninger om dette. Lener meg litt mot deres retning etter en reprise, men jeg synes det hadde vært et billig frispark. Det var selvfølgelig kontakt, men Hleb datt som en sekk med poteter. Forestiller meg hva både jeg og andre hadde sagt om det var Ronaldo som var i samme situasjon.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Kjempe omgang av arsenal, imponerende å se på, og man må jo bare digge Flameni! :P Synd med stolpe skudet men vi taper oss veldig på kantene, Skulle så gjerne hatt Rosicky og Hleb på sidene for Eboue og Diaby er ikke gode nok per dags dato. Og har dommeren fått besøk av mafiaen i helgen?..

Sitter med følelsen at Diaby og Eboue taper kampen for oss :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...