Jump to content

Pedro Silva signet av Arsenal


bold marauder

Recommended Posts

er bare jeg som er treig, eller er det andre som ikke fikk med seg at Wenger snappet opp enda en latin-amerikansk unggutt, den brasilianske venstrekanten Pedro Silva og har sendt han avgårde til Spania på lån inntil han kan få arbeidstillatelse i Storbrittania?

 

Silva var visst nok på trail i London i sommer og signet allerede da. det ble avgjort at han skulle lånes ut til Salamanca, som jo er en av farmer-lagene til Arsenal. han måtte allikevel vente til han ble 18 for at han kunne få spillelisens der og dro dit først i desember. han var i følge young guns-bloggen på treningsopphold i London i jula sammen med bl.a. Vela. nå er han tilbake i Salamanca.

 

http://youngguns.wordpress.com/2008/01/21/...le-pedro-silva/

Link to comment
Share on other sites

Tror dette var oppe her på forumet for veldig lenge siden, men det kom vel aldri noe mer info på det så da har han vel egentlig gått i glemmeboka for de fleste tror jeg. :) Mener det var han der og en til som det var snakk om også.

 

Liker forøvrig denne Young guns siden. Veldig grei å ha ettersom de kommer med masse info på de yngre spillerne i klubben :D

 

Her har vi en artikkel om dette; http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1779

Ser på wikipedia at Di Maria gikk til Benfica.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette var oppe her på forumet for veldig lenge siden, men det kom vel aldri noe mer info på det så da har han vel egentlig gått i glemmeboka for de fleste tror jeg. :) Mener det var han der og en til som det var snakk om også.

 

Liker forøvrig denne Young guns siden. Veldig grei å ha ettersom de kommer med masse info på de yngre spillerne i klubben :D

 

Her har vi en artikkel om dette; http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1779

Ser på wikipedia at Di Maria gikk til Benfica.

stemmer det. han ble linket sammen med argentineren Angel Di Maria som gikk til Benfica og med det ebbet tråden ut. det ser ut som Pedro Silva signet for Gunners etter at oppmerksomheten rundt Di Maria la seg. http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=3068

 

i følge Wikipedia, som baserer seg på Salamancas spanske hjemmesider, så er han på lån der fra oss..

Link to comment
Share on other sites

er bare jeg som er treig, eller er det andre som ikke fikk med seg at Wenger snappet opp enda en latin-amerikansk unggutt, brasilianske venstrekanten Pedro Silva og sendt han avgårde til Spania på lån inntil han kan få arbeidstillatelse i Storbrittania?

 

Silva var visst nok på trail i London i sommer og signet allerede da. det ble avgjort at han skulle lånes ut til Salamanca, som jo er en av farmer-lagene til Arsenal. han måtte allikevel vente til han ble 18 for at han kunne få spillelisens der og dro dit først i desember. han var i følge young guns-bloggen på treningsopphold i London i jula sammen med bl.a. Vela. nå er han tilbake i Salamanca.

 

http://youngguns.wordpress.com/2008/01/21/...le-pedro-silva/

Det er vel strengt tatt Arsenal som signet Pedro Silva, og ikke omvendt.. :)

Link to comment
Share on other sites

Mer revolusjonerende er det vel at vi har signert Lassana Diarra igjen. I følge forsiden på gunners.no har Arsenal signert den 22 år gamle tidligere Chelseaspilleren...

 

Dette er (for de som ikke skjønner det) et ønske om at forsiden blir oppdatert litt oftere...

 

Kjempesigning! Håper han kan bidra i tiden framover....

Link to comment
Share on other sites

Mer revolusjonerende er det vel at vi har signert Lassana Diarra igjen. I følge forsiden på gunners.no har Arsenal signert den 22 år gamle tidligere Chelseaspilleren...

 

Dette er (for de som ikke skjønner det) et ønske om at forsiden blir oppdatert litt oftere...

 

Her har du nyheten om at Diarra er solgt til Portsmouth.

Saken om kjøpet av han i sommer ble lagt under lengre artikler, men er nå fjernet.

Link to comment
Share on other sites

er bare jeg som er treig, eller er det andre som ikke fikk med seg at Wenger snappet opp enda en latin-amerikansk unggutt, brasilianske venstrekanten Pedro Silva og sendt han avgårde til Spania på lån inntil han kan få arbeidstillatelse i Storbrittania?

 

Silva var visst nok på trail i London i sommer og signet allerede da. det ble avgjort at han skulle lånes ut til Salamanca, som jo er en av farmer-lagene til Arsenal. han måtte allikevel vente til han ble 18 for at han kunne få spillelisens der og dro dit først i desember. han var i følge young guns-bloggen på treningsopphold i London i jula sammen med bl.a. Vela. nå er han tilbake i Salamanca.

 

http://youngguns.wordpress.com/2008/01/21/...le-pedro-silva/

Det er vel strengt tatt Arsenal som signet Pedro Silva, og ikke omvendt.. :P

skriveleif.. falt bort en "for" :D

 

tenker faktisk at det betyr at pedro silva har "velsignet" Arsenal ;)

Link to comment
Share on other sites

Mer revolusjonerende er det vel at vi har signert Lassana Diarra igjen. I følge forsiden på gunners.no har Arsenal signert den 22 år gamle tidligere Chelseaspilleren...

 

Dette er (for de som ikke skjønner det) et ønske om at forsiden blir oppdatert litt oftere...

 

Kjempesigning! Håper han kan bidra i tiden framover....

 

LOL :D

Link to comment
Share on other sites

Nå ser det faretruende ut for farmerklubben vår Salamanca, hvor Pedro Silva spiller og skal spille til han har fått seg arbeidstillatelse. Det ser ut som om klubben skal bli satt under administrasjon og fjernes helt fra det spanske ligasystemet ettersom klubben ligger med £30 millioner i gjeld. Dette er jo selvfølgelig farlig for oss ettersom det kan bli meget vanskelig for Pedro å skaffe seg arbeidstillatelse nå, og det ser ikke bra ut med tanke på hans fremtid i klubben.

 

Kilde: Young-guns

Link to comment
Share on other sites

Nå ser det faretruende ut for farmerklubben vår Salamanca, hvor Pedro Silva spiller og skal spille til han har fått seg arbeidstillatelse. Det ser ut som om klubben skal bli satt under administrasjon og fjernes helt fra det spanske ligasystemet ettersom klubben ligger med £30 millioner i gjeld. Dette er jo selvfølgelig farlig for oss ettersom det kan bli meget vanskelig for Pedro å skaffe seg arbeidstillatelse nå, og det ser ikke bra ut med tanke på hans fremtid i klubben.

 

Kilde: Young-guns

de finner nok en ny klubb til han uten for store problemer. det er verre med fansen til Salamanca. er ikke sikkert de vil ha noen ny klubb.

 

når det er sagt så ser det ut som denne Pedro'en ikke har helt flaksen med seg i overgangene sine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Er der noen som vet hvordan han har gjort det i Salamanca og når vi får han tilbake til Arsenal?

 

Hvis jeg ikke misforstår nå så er det slik at han i og for seg gjør det ganske bra. Men han er visst en partyløve (noe som ikke blir akseptert under Wenger), og for litt siden fikk han visstnok en bot på 3000 euro og ble degradert til annet laget fordi han skippet trening og dro på Real Madrid kamp i stedet.

Så, dersom jeg ikke blander med en annen spiller eller noe sånt så lover det sånn sett ikke for bra

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Håper vi ikke har en potensiell Bentley/Pennant i denne Pedro. Veldig lovende talent, men der personligheten ødelegger for seg selv? Det er ikke alltid det hjelper å bare være en god fotballspiller, og som BE sier, så vil nok ikke Wenger akseptere at han vandrer på byen til langt på natt. Men nå vet jeg ikke noe om dette, og jeg har vel ikke hørt noe som helst om hvordan denne gutten er som fotballspiller eller som person-

Link to comment
Share on other sites

Håper vi ikke har en potensiell Bentley/Pennant i denne Pedro. Veldig lovende talent, men der personligheten ødelegger for seg selv? Det er ikke alltid det hjelper å bare være en god fotballspiller, og som BE sier, så vil nok ikke Wenger akseptere at han vandrer på byen til langt på natt. Men nå vet jeg ikke noe om dette, og jeg har vel ikke hørt noe som helst om hvordan denne gutten er som fotballspiller eller som person-

 

Her er forresten kilden min

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Pedro returnerer til Arsenal til sommeren, og han returnerer med mye skryt og lovord! Etter å ha storspilt for FC Cartagena, så skal visst flere store klubber være ute etter å signere Pedro. Etter hva jeg har hørt omtaler flere Pedro som en høyere og sterkere versjon av Kieran Gibbs. Noe som høres veldig lovende ut. Dette ser veldig gledelig ut, og jeg gleder meg til å følge Pedros utvikling. Jeg tror han kan bli en klasseback for oss!

Link to comment
Share on other sites

Pedro returnerer til Arsenal til sommeren, og han returnerer med mye skryt og lovord! Etter å ha storspilt for FC Cartagena, så skal visst flere store klubber være ute etter å signere Pedro. Etter hva jeg har hørt omtaler flere Pedro som en høyere og sterkere versjon av Kieran Gibbs. Noe som høres veldig lovende ut. Dette ser veldig gledelig ut, og jeg gleder meg til å følge Pedros utvikling. Jeg tror han kan bli en klasseback for oss!

 

Hadde faktisk tenkt til å skrive noe om dette selv. Har alltid hørt at Pedro Botelho/Silva var et veldig stort talent, men at han har hatt litt problemer med uprofesjonell oppførsel. Har aldri sett han spille før, men alle lovordene tidligere har vel satt et visst inntrykk. Regner med han erstatter Traoré som andre/tredjevalg hvis han fortsatt er i klubben til sommeren (og får innvilget arbeidstillatelse).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...