Jump to content

Pedro Silva signet av Arsenal


bold marauder

Recommended Posts

Har egentlig aldri skjønt hypen rundt denne karen, hva om noe er det som tilsier at denne karen skulle bli noe spesielt?

 

La oss si at han minner om Andre Santos. Teknikken hans er ypperlig og det samme er venstrebeinet hans.. scorer greit med mål for en venstreback og kan faktisk legge ordentlige innlegg. Det han ikke har til felles med Santos er at han er høyere, yngre og tynnere. Samt at han er raskere. Dog dessverre rotet han bort 2-3 år på tull før han den siste tiden har skjerpet seg litt, men allikevel ikke nok til å lykkes hos Arsenal dessverre.

 

Kjipt mtp. at jeg virkelig hadde sansen for han som spiller.

Link to comment
Share on other sites

Vel, så langt er det vel mer tull enn ferdigheter. Er dette lån eller permanent?

 

Er visstnok permanent. Hjelper lite på talentet når holdningene ikke står i stil dessverre. Botelho er ikke den første som har gått i fella der for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Synes selv han minner enormt mye om Bale. Har samme steget og omtrent samme farten. Innleggene er presise og dribleegenskapene meget gode. Fantastisk venstrebein, dårlig innstilling.

Link to comment
Share on other sites

Synes selv han minner enormt mye om Bale. Har samme steget og omtrent samme farten. Innleggene er presise og dribleegenskapene meget gode. Fantastisk venstrebein, dårlig innstilling.

 

Er en grunn til at jeg ikke sammenligner han med Bale. 1) Han er veldig overvurdert. 2) Som Andre Santos så føler jeg at Botelho er undervurdert. Ellers er jeg helt enig Hedly. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Er en grunn til at jeg ikke sammenligner han med Bale. 1) Han er veldig overvurdert. 2) Som Andre Santos så føler jeg at Botelho er undervurdert. Ellers er jeg helt enig Hedly. :P

 

*kremt* Det der var to grunner Stefan ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...