Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk video :P

 

vakkert!

 

123 år

 

Frysninger på hele ryggen. Da jeg så han i UEFA-cupen for Zenit, skjønte jeg hvor god han var. Da jeg så han i EM, skjønte jeg hvor god han var. Da jeg så han mot Liverpool, skjønte jeg at vi hadde gjort et av de beste kjøpene i Arsenals 123 år lange historie.

Link to comment
Share on other sites

Video nr 2 blir pisset på av video nr 1, dårlig kvalitet, musikk og lyd på den andre. Dessuten ble den laget rett etter West Brom-kampen?

Ser du den i HD så kan du ikke klage på kvaliteten hvertfall! Men er selvfølgelig kjipt at den er laget såpass tidlig. Mange høydepunkter som ikke er med!

Link to comment
Share on other sites

På 12 kamper har Arshavin 6 mål og 5 assists. Ronaldo har 18 mål og 6 assists på 33 kamper. I snitt scorer Ronaldo litt oftere enn Arshavin men han er ikke i nærheten på målgivende. Det er også verdt å merke seg at Arshavin var ute av form da han kom til klubben og ikke fikk tid til å komme seg til rette.

 

Jeg er mektig imponert over vår russer og mener han er vår beste spiller. Neste sesong blir han årets spiller over alt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

På 12 kamper har Arshavin 6 mål og 5 assists. Ronaldo har 18 mål og 6 assists på 33 kamper. I snitt scorer Ronaldo litt oftere enn Arshavin men han er ikke i nærheten på målgivende. Det er også verdt å merke seg at Arshavin var ute av form da han kom til klubben og ikke fikk tid til å komme seg til rette.

 

Jeg er mektig imponert over vår russer og mener han er vår beste spiller. Neste sesong blir han årets spiller over alt.

 

BE

 

Arshavin har faktisk 7 assists i Premier League ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fy faen som jeg hater The Sun! Husker Arshavin sa dette i august fordi han ville vekk fra Zenit, og jaggu faen kommer disse inkompentene idiotene med dette nå for å prøve å skape uro blant supporterne. Hva i helvete har den møkka avisa i mot Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 30 2009, 02:14 AM) 170614[/snapback]

Fy faen som jeg hater The Sun! Husker Arshavin sa dette i august fordi han ville vekk fra Zenit, og jaggu faen kommer disse inkompentene idiotene med dette nå for å prøve å skape uro blant supporterne. Hva i helvete har den møkka avisa i mot Arsenal?

 

Nå har jeg slutta å irritere meg over slike saker, veldig mye av det The sun kommer med er tatt ut av sin sammenheng og vridd og vendt på for å få til en oppsiktsvekkende historie. Det samme har skjedd i Fabregas-saken! Gi faen i det som står i den avisa, det er bare underholdningsnyheter!

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste en plass nylig at agenten til Arshavin sa at han aldri hadde fått sparken, og at disse Barcelona ryktene er tull.

 

EDIT: Her er linken: http://fourfourtwo.com/news/england/33537/default.aspx

 

 

Er det en seriøs side? Det er vel fakta at agenten hans fikk sparken?

 

Off, jeg hater Pre-season jeg også. Masse rykter, og lenge uten fotball.. kjedelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste en plass nylig at agenten til Arshavin sa at han aldri hadde fått sparken, og at disse Barcelona ryktene er tull.

 

Virket som en useriøs side, så jeg tror egentlig ikke noe på det. Det er vel fakta at agenten hans fikk sparken?

 

Lachter sa at han hadde mottatt et brev fra Arshavin, men han mente at han ikke kunne bli sparket. Men såvidt jeg vet kan agenter fortsatt bli sparket fra kontrakten sin, dog må nok Arshavin kompensere litt siden det er han som bryter den.

 

Men det virker uansett som om Lachter er litt av en drittsekk utifra kommenterene han har gitt rundt denne situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er slik at han bytter nummer for at vi supportere skal bli "lurt" til å kjøpe ny drakt med han på ryggen så synes jeg dette er helt latterlig. Det er galt nok i seg selv at vi skal skifte drakter hver sesong.

 

23 er langt nok ifra et førstevalgsnummer fra før av... Velger å ikke tro på dette.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er slik at han bytter nummer for at vi supportere skal bli "lurt" til å kjøpe ny drakt med han på ryggen så synes jeg dette er helt latterlig. Det er galt nok i seg selv at vi skal skifte drakter hver sesong.

 

23 er langt nok ifra et førstevalgsnummer fra før av... Velger å ikke tro på dette.

Viss det er tilfelle så er han en kjip og egoistisk mann. Han tener da mer enn nok til salt i grøten.

Men eg velger å tru at han skiftet til 28, fordi han har følelser for det nr. Eller at han ikke hadde følelse for nr 23. Var et rart bytte synet eg.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Dette er jo litt kjipt da jeg syntes 23 var et tøft nr(Michael Jordan) Hvis han har tenkt å skifte draktnr hvert år så blir det nesten litt dumt. Kanskje nesten like greit og bli enige med Gallas om et drakt byte som nevnt..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...