Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

For en farse, men fantastisk at det ordnet seg. Dette bør gi klubben en boost, selv om det kangå litt tid før de mer konkrete bidragene på banen kommer. Og aller morsomst har det vært å følge denne tråden, og lese alle reaksjoner. Sjelden jeg har opplevd et slik engasjement i løpet av mine snart 40 år som gooner! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Han har fått nummer 23.

Link to comment
Share on other sites

For en farse, men fantastisk at det ordnet seg. Dette bør gi klubben en boost, selv om det kangå litt tid før de mer konkrete bidragene på banen kommer. Og aller morsomst har det vært å følge denne tråden, og lese alle reaksjoner. Sjelden jeg har opplevd et slik engasjement i løpet av mine snart 40 år som gooner! :D B)

 

Det skal vi ha! Meget imponerende.

 

Har sittet standby foran pc i to dager. "Heldigvis" har jeg vært hjemme to dager med sykt barn. Noen vil sikkert kalle det omsorgsvikt, men hva bryr jeg meg. Guttungen har det bra!

 

Det er bra at det er engasjement. Det er jo tross alt denne klubben vi ånder og lever for.

 

Føles nesten litt uvirkelig. Hva skal jeg gjøre. Ble litt handlingslammet. ;)

 

Nok gang, gratulerer alle sammen!!

Link to comment
Share on other sites

Tidenes overgangssaga er over! Fantastisk! :D

Dette var utrolig viktig for Arsenals og Wengers ansikt utad, nå viser de endelig ambisjoner. Effekten av dette kan være enorm i form av ny optismisme hos både spillere og fans.

 

Velkommen Andrei!

Link to comment
Share on other sites

Og det nest beste av alt, yidsa er forbanna. Hentet fra TV.

 

Arsenal favoriseres igjen av Premier League. Transfervinduet ble utvidet kun for de overgangene som ble hindret av været i England. Arshavin har vært i Nord-London hele helga og det har vært pengene det stått på, ikke noe med været. Cheating scum!

 

Og Spudz som ønsket han i sommer... :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...