Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

sett det er 13 som antatte tallet på ryggen men også sett 23 for meg betyr ikke det noen ting.. men hva tror dere? eller hva ønsker dere?

 

Håper på 13, 23 er for kjedelig syntes jeg

 

Vil ha 13, så glemmer vi han derre Hleb eller det han het.. :P Nasri har visket ut en del av minnene ved den derre hviterussern, men tror Arshavin pusser bort det siste jeg husker av han ;p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

89!!!!!!......... 89!?!?!?

 

WOHOW!!! Denne tråden må jo være nærmest overtraffikert! Dette må jo være rekord.

 

Gudene og Andrei skal virkelig vite at han er ønsket :P 89 altså :P

Kanskje tråden når hundre sider :P Det er iallefall sikkert at vi alle ønsker Arshavin :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen oppdateringer angående Denilson. Så i stad her på forumet at han var linket til Newcastle på lån. Må innrømme at jeg ikke fått det med noen andre steder.

 

Tror det kan være lurt å beholde så mange som mulig.

 

Høres fullstendig usansynlig ut.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar en tidlig kveld etter en lang og slitsom dag. Og enda vet vi ingen ting helt sikkert. Jeg håper på å våkne opp til en god nyhet i morgen, men kanskje må vi vente enda lenger? :P Vi får krysse fingrene og håpe på det beste.

 

Takk for i dag. Prøv å få dere litt søvn. :P

Link to comment
Share on other sites

Sky Sports News has reported in the last few minutes that the Premier League have informed Arsenal that the paperwork that will finally make Andrei Arshavin an Arsenal player will be completed tomorrow, finally bringing the seemingly interminable saga to an end.

 

Virker som om det kun er en formalitet?

Og derfor latterlig :P

 

Du vet da at Arsenal ikke har noen høy stjerne hos FA? :P Tror de trives bedre med et annet lag som også spiller med rød drakter. De som har han sjefen som har full ytringsfrihet når det gjelder FA og dets dommere.

Ja, ser den :P Men skrev i ren frustrasjon :P

Link to comment
Share on other sites

Papirene ble fakset til FA en halv time før deadline i følge SSN. Alt er i boks bortsett fra en bekreftelse fra FA i følge dem. FA skal ha sagt at den bekreftelsen ikke kommer før i morgen pga for liten stab i forhold til snødybden.

Virker rart at de må bruke så lang tid på denne overgangen. det er vel den eneste som ikke er bekreftet, og de kan jo umulig ha så mye annet å gjøre der nå...? Dette er latterlig oppførsel av FA!

Finanskrise vet du. Ikke bare, bare å jobbe overtid.

 

Eller som Petter Solberg sikkert ville sagt det: -It's not only only to sign a player like this!

 

 

 

 

Hehe, "but but, it isn't only only" eller "the rat is loose, I have a loose rat in the car"

Jeg elsker Petter Solberg engelsk. Rett og slett fantastisk.

 

BE

 

-I came over the hill with a big fart, and landed with a bad smell.

Dette er langt ut på viddene, men pytt pytt, både overgangen og tråden er no hinsides ein kvar fornuft.

Link to comment
Share on other sites

Satser på at de begynner på jobb klokken 6. am.

Satser på at dem jobber til papirbuddene er tomme, og at en oppdateringen på arsenal.com er rett rundt hjørna.

 

Hadde satset på det jeg også, om de ikke sa det ble bekreftet i morgen.

 

Sad but true...

Link to comment
Share on other sites

Link?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...