Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

SÅ MØT DEM PÅ HALV VEIEN DA! Nå er det jo vi som er stae..

For å sette det på spissen: Aafk kan bruke 1millkr på en Adecco-spiller og ha en klausul i budet om at det blir 3millkr hvis de kommer til CL innen tre år. Ikke veldig sannsynlig...

 

I dagens jevne tippeliga så er det ikke veldig usannsynlig at Aafk skulle komme seg til CL innen 3 år. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Det virkar nesten på meg som om me er litt i gnetnaste laget her. Når ein ser på kva andre klubbar betalar spelarar som Craig Bellamy og Wilson Palacios. Begge overgangane anslått til 14 millionar pund. For ikkje å snakke om Diarra til Spania for over 20 mill.

 

No virkar det nesten som om me kan skrinlegge håpet om Arsjavin til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

SÅ MØT DEM PÅ HALV VEIEN DA! Nå er det jo vi som er stae..

For å sette det på spissen: Aafk kan bruke 1millkr på en Adecco-spiller og ha en klausul i budet om at det blir 3millkr hvis de kommer til CL innen tre år. Ikke veldig sannsynlig...

 

I dagens jevne tippeliga så er det ikke veldig usannsynlig at Aafk skulle komme seg til CL innen 3 år. ;)

Vel... Du må være en av de optimistiske aafk-supporterne du.. :P

Link to comment
Share on other sites

SÅ MØT DEM PÅ HALV VEIEN DA! Nå er det jo vi som er stae..

For å sette det på spissen: Aafk kan bruke 1millkr på en Adecco-spiller og ha en klausul i budet om at det blir 3millkr hvis de kommer til CL innen tre år. Ikke veldig sannsynlig...

 

I dagens jevne tippeliga så er det ikke veldig usannsynlig at Aafk skulle komme seg til CL innen 3 år. ;)

Vel... Du må være en av de optimistiske aafk-supporterne du.. :P

 

Er ikke fra Aalesund, og kan egentlig ikke fordra laget, men hvem skulle f.eks tro at Stabæk hadde vunnet tippeligaen nå, for 3 år siden? :P

Link to comment
Share on other sites

Altså ALLE summene som angivelig Arsenal har vært villige til å gi for spilleren er skrevet av TABLOIDAVISER. Eneste sikre summen vi har er Zeniot som offisielt på sine sider har sagt de ønsker 20mill for Arshavin.

 

Hvordan kan folk her være så sinnsykt bastante på hverken det ene eller det andre? Arsenal har aldri gått ut offentlig med summer og kommer aldri til å gjøre det. Jeg kan være med på at vi har gitt ett bud på 12mill, ser det som sannsynlig men langt ifra sikkert.

 

 

Få ut vidsynet, se forbi tabloidene og bare vent på noe som er offisielt. For å hetse arsenal, zenit eller spilleren basert på ting skrevet i aviser er mildt sagt tåpelig.

Link to comment
Share on other sites

SÅ MØT DEM PÅ HALV VEIEN DA! Nå er det jo vi som er stae..

For å sette det på spissen: Aafk kan bruke 1millkr på en Adecco-spiller og ha en klausul i budet om at det blir 3millkr hvis de kommer til CL innen tre år. Ikke veldig sannsynlig...

 

I dagens jevne tippeliga så er det ikke veldig usannsynlig at Aafk skulle komme seg til CL innen 3 år. ;)

Vel... Du må være en av de optimistiske aafk-supporterne du.. :P

 

Er ikke fra Aalesund, og kan egentlig ikke fordra laget, men hvem skulle f.eks tro at Stabæk hadde vunnet tippeligaen nå, for 3 år siden? :P

Jo, men det blir annerledes. Den store forskjellen, og det som gjør at lag som Bodø Glimt, Aalesund osv aldri vinner ligaen, er geografi. Vanskeligere å få folk opp dit enn til Oslo..

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har vært en fjasko klubb i 5-6 år nå vi bare mister å msiter de beste spillere vi har ikke klarer vi og ikke har vi penger til å hente noe spillere som ksoter over 100 mill.

 

Lattelig å en skam hva er egentlig problemet?

 

Nasri er det enest vi har henta av en go spiller men vi har mista alt for mange.

 

Hjelper ikke ha en haug med 17-18 åringer som ikke er go nok når vi skal kjempe om pokaler.

 

Framtiden ser lys ut hører vi vært år, for meg så ser dette ikke bra ut i det hele tatt.

 

Vis Cesc stikker til sommeren så har vi bare Wenger å skylde på?

 

Alle vet godt at Real og Baca kommer til å være ute etter han nå for alvor.

 

Det skal mye til for at vi skal klare å holde han mye lenger i klubben.

 

Pluss Van Persie er også en spiller som det skal bli vanskelig å holde på Barca står klare der også.

 

Klarer vi ikke hente stjerner vil vi bare miste flere.

 

Jeg er negativ å det har jeg vært lenge, men jeg sa i fjor at nå for det snart begyne å skje noe.

 

Er jo lattelig at en klubb som Arsenal ikke skal klare å hente en spiller som Arshavin.

 

Må huske vi solgte Hleb og Henry til Barca de var like mye vært som Arshavin.

 

Vi solgte spiller å gikk bra i pluss de siste åra nå, så vis ikke Wenger for penger av styre til å kjøpe spiller hadde jeg bare gitte meg med en gang.

 

Kan ikke drive på slik Arsenal holder på i dag er flaut, tåler maks 2-3 skader på spillere så er vi ute på dypt vann med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Å sammenlikne Henry med Arshavin er en skam. Henry hadde en dårlig siste sesong i Arsenal, mye pga at han ALDRI var 100% frisk - og fremdeles var han en top5 på alle lister over verdens beste fotballspillere.

 

Jeg tviler sterkt på at Arshavin engang har plass på top20.

Link to comment
Share on other sites

Å sammenlikne Henry med Arshavin er en skam. Henry hadde en dårlig siste sesong i Arsenal, mye pga at han ALDRI var 100% frisk - og fremdeles var han en top5 på alle lister over verdens beste fotballspillere.

 

Jeg tviler sterkt på at Arshavin engang har plass på top20.

 

Kan sjønne at Wenger syter med å kjøpe en spiller til øve 12 mill £, når han lar Henry (en av verdens aller beste) går for 16 mill£.

At Arshavin er på nivå eller kommer til å komme på nivå med Henry tviler eg sterkt på. Men at han kan bli like god Helb (eller bedre) er jeg overbevist om.

Spennende å se hva som skjer. Er ikke krise viss vi ikke får han. Men viss vi ikke får noen skikkelige forsterkninger så mener jeg det nærmer seg krise.

Link to comment
Share on other sites

http://goonertalk.com/2009/01/21/arshavin-...senal/#comments

 

Vi får se da, om det skjer.

 

SSN:

 

Zenit say tommorow is D-Day for the deal.

 

Arsenal havnt changed bid.

 

Zenit want 18 million £.

 

Zenit say tommorow is last day, Arsenal only club to have made an offer. Zenit want to sell to Arsenal, Arshavin wants to join Arsenal. Arsenal have set a deadline for Monday.

 

Zenit welcome any other bids from other clubs.

Link to comment
Share on other sites

The 27-year-old Russian hotshot has been linked with Arsenal for several months now with Ivan Gazidis looking to broker a potential £14 million pound deal.

 

Life.RU’s article states that newly-appointed chief executive Ivan Gazidis has been allowed to bumper Arsenal’s current bid up another 5 million euros.

Link to comment
Share on other sites

The 27-year-old Russian hotshot has been linked with Arsenal for several months now with Ivan Gazidis looking to broker a potential £14 million pound deal.

 

Life.RU’s article states that newly-appointed chief executive Ivan Gazidis has been allowed to bumper Arsenal’s current bid up another 5 million euros.

 

Dersom dette stemmer, bør han jo virkelig være vår når som helst. Jeg har enormt stor tro på Arsjavin, og krysser alt jeg har får at dette går i orden. Tenk så gøy om vi kunne få sett han mot Cardiff allerede til helga.

Link to comment
Share on other sites

Ser en har skrevet i kommentar feltet som har sett dette på SSN nå nettopp; I just watched SSN and one of the guys, I forgot his name Darmeth or something like that (I wasn’t paying attention to his name) said he has talked personally to Zenit and they said that tomorrow will be a significant day because they are trying to give Arsenal a cut price or work out the amount of years the fee could be paid. He also said that Arsenal are the only team to have contacted them and have made a bid, and that Arshavin wants to go to Arsenal and Zenit want to sell to Arsenal and they mentioned the deadline of January 26th that we have set for them. He did also say that if Man. City or Inter Milan come in with an offer they will listen but Arsenal are the main club.

Link to comment
Share on other sites

Du verden for noen sagaer det blir når Arsenal skal kjøpe spillere for tiden,helt fantastisk.......

Ja det er spennende tider, nærmest som en såpeopera kanskje, hvor handlingen går ulidelig sakte.

Ser at etter pessimismen fra i dag er i ferd med å snu.

Og det er klart at det betyr noe at personlige avtaler er gjort. Dette ut i fra at kontrakten mellom Arsjavin og Zenit går ut i november og det er en klausul for at spilleren kan frikjøpe seg for fem millioner. Hadde det vært snakk om fem år igjen av kontrakten hadde dette betydd mindre.

Link to comment
Share on other sites

Vi solgte Henry for rundt 16-17 mill. Han var da 30 år, og han hadde hatt sin klart dårligste sesong i Arsenal. Nå vil ikke vi betale mer enn 12mill for Arshavin som er 2,5 år yngre enn Henry var da?? Hvor er logikken her. Selv om Henry hadde vært en av verdens beste i 2004-2006, men i 2007 var han langt fra det + at han var 30 år. Han har heller ikke vært voldsomt god i Barca. Nå må vi ikke kaste stein i glasshus her når man sier at Zenith er grådige...

 

Og, jada, jeg vet at Henry hadde tre år igjen av kontrakten, mot Arshavins 1,5, men husk at en 30-åring ikke har samme verdi om man etter et par år velger å selge spilleren igjen...

 

logikken her er at Arshavin bare har mindre en ett år igjen av kontrakten. Ingen vits å bruke en masse penger på en spiller når han kan bli free transfer i november. Grunnen til at Wenger ikke bruker mere penger en de £12 millionene han har lagt på bordet er vel pga det som noen skriker etter her inne på forumet, en dm :lol:

Link to comment
Share on other sites

Han kommer nok han skal dere se :D

 

Han er jo helt rå da!!:

 

for å sitere meg selv så bør dere se dette klippet jeg la ut. Garantert en god latter og tar kanskje bort litt frustrasjonen på å vente på noe endelig :D

Link to comment
Share on other sites

Det er tydeligvis en del forvirring rundt Arsjavin og kontrakten hans. Arsjavins kontrakt går IKKE ut verken til sommeren eller i november, men i november har det gått tre år siden han signerte på sin nåværende kontrakt, og da kan han i teorien bruke den mye omtalte "Webster-loven". Det vil si at han kan betale seg ut av kontrakten for en sum tilsvarende det kontrakten hans er verdt. Det er visstnok ikke fullt så enkelt, så det er slett ikke sikkert at han kan gjøre bruke den paragrafen, da den aldri har blitt brukt før.

 

Det er slett ikke så enkelt som det fremstilles i tabloidene, og det er slett ikke sikkert at han kan kjøpe seg fri i november.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...