Jump to content

Forumet


Guest civil

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply
Det nye forumet har minnet meg på at jeg må ta en fornyet synsprøve. Det takker jeg ydmykt for.

633[/snapback]

 

Du har helt rett gamle ørn. brillene dine er blitt alt for små! ;)

 

Negativt:

1. Skriftstørrelse!!

2. En liten rød strek et eller annet sted?

 

Positivt:

1. Det finnes et forum.

 

Forøvrig:

Kan Chaz klare dette er det kanskje håp for Toggen også, bare han får større briller.

Link to comment
Share on other sites

Driver forøvrig å ser på muligheten til å velge skriftstørrelse selv. Vertfall slik at en kan få den opp et hakk eller to dersom man ønsker det.

682[/snapback]

 

Jeg har inntrykk av at veldig mange er enige i at skriften er altfor liten. Hvorfor da ikke bare endre det, istedet for å gi enhver mulighet til å velge skriftstørrelse selv? Er det fordi det ikke er mulig eller?

Link to comment
Share on other sites

Da må jeg spørre hvorfor ikke gi muligheten til å endre selv når folk tydligvis ønsker forskjellig skriftstørrelse?

709[/snapback]

 

Greit nok det...men hadde skriftstørrelsen vært som det var på det tidligere forumet, hadde dette ikke vært noen problemstilling i det hele tatt. Mange klager på liten skrift...men tror ingen får problemer ved å ha stor skrift. Derfor skjønner jeg ikke helt hva vitsen er med å stille skriftstørrelsen selv.

 

Men for all del...bedre enn ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Forumet er greit det, men har en stooor innvending. Det er skriftstørrelsen som er altfor liten. Det blir veldig slitsomt å lese innleggene. Og det blir jo ofte en del innlegg å lese dersom man ønsker å være oppdatert på de ulike trådene. Må desverre si at dersom skriften ikke blir større, vil nok mine besøk på siden bli svært sporadiske. Håper at det endres...kan vel ikke være noen vanskelig sak det vel? <_<

296[/snapback]

 

Enig med Rune. Skrifstørrelsen er i minste laget, slitsomt for en mann i slutten av tredveåra og lese. Opera er ok, men bytter ikke nettleser pga dette forumet. Håper virkelig skriftsstørrelsen kan justeres opp.

 

Ellers liker jeg forumet meget bra. :)

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra! Flott gjennomføring av nettsiden. Muligens litt liten skrift, men jeg syntes det er overkommelig. Det jeg ikke liker med nettsiden er at den er treeeeg. Det virker som om den ISPen dere har valgt har veldig dårlige linjer, det kan ta 10 - 15 sekunder fra jeg trykker til noe begynner å skje, og da skjer ting veldig tregt.

Link to comment
Share on other sites

En ting som har irritert meg den siste tiden, og det er at forumet enkelte ganger er ekstremt treigt. Enkelte ganger kan det ta 1 minutt å få åpnet en tråd, eller å få lagt inn et innlegg. Dette var noe jeg hadde håpet vi skulle slippe med det nye forumet.

Link to comment
Share on other sites

Vi har tydeligvis ikke lært noe fra det forrige forumet. Det tok ikke lange tiden før det kom noen fjortiser fra Unitedleiren, for å lage kvalme her inne. Jeg synes vi seriøst bør vurdere å gjøre som TV-forumet, og la dette forumet være åpent kun for Arsenal-supportere.

 

Hvis ikke så må det oppnevnes en haug med moderatorer, så disse idiotene blir kastet på hodet og rævva ut herfra like fort som de kom seg inn.

Link to comment
Share on other sites

Tatt i betraktning debuten det nye forumet har fått må jeg bare si at det ikke akkurat motiverer til deltagelse for min del. Desverre. Her er det for mye rølp!

 

Anmoder internettansvarlig/supporterklubben om å lage et forum for medlemmene av supporterklubben. Selektivt, javel. Likefullt tilsynelatende den eneste måten til å få noenlunde fornuftig kvalitet på det som foregår her inne.

 

Oppforderer ALLE som deler min mening om å ytre sin røst!

Link to comment
Share on other sites

Tatt i betraktning debuten det nye forumet har fått må jeg bare si at det ikke akkurat motiverer til deltagelse for min del. Desverre. Her er det for mye rølp!

 

Anmoder internettansvarlig/supporterklubben om å lage et forum for medlemmene av supporterklubben. Selektivt, javel. Likefullt tilsynelatende den eneste måten til å få noenlunde fornuftig kvalitet på det som foregår her inne.

 

Oppforderer ALLE som deler min mening om å ytre sin røst!

1817[/snapback]

 

Denne støtter jeg fullt ut Sir John.

Link to comment
Share on other sites

Tatt i betraktning debuten det nye forumet har fått må jeg bare si at det ikke akkurat motiverer til deltagelse for min del. Desverre. Her er det for mye rølp!

 

Anmoder internettansvarlig/supporterklubben om å lage et forum for medlemmene av supporterklubben. Selektivt, javel. Likefullt tilsynelatende den eneste måten til å få noenlunde fornuftig kvalitet på det som foregår her inne.

 

Oppforderer ALLE som deler min mening om å ytre sin røst!

1817[/snapback]

 

God idè. Det hadde nok forhåpentligvis forbedret kvaliteten betraktelig, noe som virkelig trengs!

Link to comment
Share on other sites

Hiver meg på den!

 

Ser ikke poenget i å ha med en gjeng useriøse fjortiser på dette forumet. Det er ok med "fiender" så lenge de holder et passe saklig nivå. Lag et lukket forum eller slett useriøse innlegg straks. Flere moderatorer?

 

Kunne for øvrig aldri ha tenkt meg inn som deltaker på forumet til United eller Tottenham!!

Link to comment
Share on other sites

Oppforderer ALLE som deler min mening om å ytre sin røst!

1817[/snapback]

 

Jau! Members only ser ut til å være det eneste riktige slik det har utviklet seg.

Må imidlertid si at det ikke bare er rølperne som gjør at mitt aktivitetsnivå er labert på dette forumet kontra det gamle. Mye reising i jobben + generell metthetsfølelse overfor forumet er hovedgrunnene for min del. Har rett og slett blitt litt lei av å lese de samme diskusjonene om og om igjen. Får dessuten fysisk vondt av å se uendelig mange tåpelige nick med allverdens tall- og bokstavkombinasjoner. Da er det greit med en time-out.

Link to comment
Share on other sites

Oppforderer ALLE som deler min mening om å ytre sin røst!

1817[/snapback]

 

Jau! Members only ser ut til å være det eneste riktige slik det har utviklet seg.

Må imidlertid si at det ikke bare er rølperne som gjør at mitt aktivitetsnivå er labert på dette forumet kontra det gamle. Mye reising i jobben + generell metthetsfølelse overfor forumet er hovedgrunnene for min del. Har rett og slett blitt litt lei av å lese de samme diskusjonene om og om igjen. Får dessuten fysisk vondt av å se uendelig mange tåpelige nick med allverdens tall- og bokstavkombinasjoner. Da er det greit med en time-out.

1960[/snapback]

 

Hovedgrunnen til at jeg er lite aktiv for tiden er at jeg har for mye annet å tenke på for tiden, samt at jeg også er litt 'mett'. At nivået på det nye forumet ikke er i nærheten av det gamle gjør det enda lettere å holde seg borte! For øvrig er det jo egentlig nok å diskutere og ta tak i når det gjelder Arsenal for tiden! ;) Ja, det er jo egentlig i motgang at det er mest å diskutere....

Link to comment
Share on other sites

Selv om alt tilsynelatende skulle være ved det gamle, så er det likevel ikke det for min del. Det er noe som mangler, uten at jeg klarer å sette helt fingeren på hva det er. Layouten er fremmed og i tillegg synes jeg av en eller annen grunn er tammere her enn det var.

 

Jeg tror rett og slett jeg er blitt litt "utbrent" for å bruke et uttrykk som er populært nå til dags. Jeg er litt lei og "mett", jeg som flere andre. De samme diskusjonene og meningene om og om igjen. Det blir for gjentatt, for kjedelig. "Kjernen" her inne er for liten, det blir for lite variasjon. Det er begrenset hvor gøy det er å debattere de samme emnene - med de samme debattantene - om og om igjen.

 

Sist var jeg irritert dersom forumet skulle lukkes for ikke-medlemmer av supporterklubben. Nå hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg i det hele tatt. Sad to say. En del av meg skulle ønske gnisten i forhold til forumet var der fremdeles, men det er den ikke lenger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...