Jump to content

Forumet


Guest civil

Recommended Posts

Førsteinntrykket av "nye" gunners.no er forholdsvis positivt! Må alikevel si at jeg savner gode gamle PhpBB forumet..Synes egentlig det forumet var mer ryddig og oversiktlig, men det er kanskje bare en tilvenningssak...?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply
Førsteinntrykket av "nye" gunners.no er forholdsvis positivt! Må alikevel si at jeg savner gode gamle PhpBB forumet..Synes egentlig det forumet var mer ryddig og oversiktlig, men det er kanskje bare en tilvenningssak...?

144[/snapback]

 

Vi får håpe det er en tilvenningssak. Men slik er det vel med alle forum?

Link to comment
Share on other sites

Førsteinntrykket av "nye" gunners.no er forholdsvis positivt! Må alikevel si at jeg savner gode gamle PhpBB forumet..Synes egentlig det forumet var mer ryddig og oversiktlig, men det er kanskje bare en tilvenningssak...?

144[/snapback]

 

Vel. Dette tror jeg er en tivenningssak. Hverken mer eller mindre. Forumet minner etter en kort stund om det gamle. Og greier en 48 åring å håndtere det, så greier dere ungkalver det også! :)

Link to comment
Share on other sites

Utrolig deilig å ha forumet tilbake!! Hyggelig å treffe igjen gamle kjente. :)

Etter å ha jobbet hardt for å få 2500 poster på det gamle forumet, så skal jeg innrømme at det var litt surt å begynne på 0 igjen. :blink:

Men livet er hardt å leve. Må bare gjøre det beste ut av det og nyte tiden som kommer. hehe..

Link to comment
Share on other sites

Forumet er greit det, men har en stooor innvending. Det er skriftstørrelsen som er altfor liten. Det blir veldig slitsomt å lese innleggene. Og det blir jo ofte en del innlegg å lese dersom man ønsker å være oppdatert på de ulike trådene. Må desverre si at dersom skriften ikke blir større, vil nok mine besøk på siden bli svært sporadiske. Håper at det endres...kan vel ikke være noen vanskelig sak det vel? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Kan ikke si jeg liker dette forumet i det hele tatt. Veldig lite klart og tydelig, alt for mye clutter.

 

Kanskje noen burde starte en ordassosiasjonstråd så West McLaren kan få tilbake sine 2500 innlegg og all den respekten som følger med et slikt tall?

Link to comment
Share on other sites

Liker for all del designet, og at dere har tenkt nytt når dere har laget skinnet, men syntes det blir litt rotete, samtidig som det er veldig liten skrift. Må bøyre meg veldig langt fremover for å se hva det står. Men joda - er vel et helt greit forum, selvom jeg syntes det gamle var mer lettvint. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Liten detalj:

 

Annet fotball

Her kan du diskutere norsk, italiens, spansk fotball osv. Trenger ingen nærmere forklaring skulle en tro.

 

*italiensk (minst)

 

Fra å ta all ikke-arsenal foppall på off topic forumet til å nå ha ikke mindre enn 2 foppallforum som ikke handler om Arsenal. Trenger vi virkelig et separat forum til Engelsk og et til resten? Trenger vi et eget forum til kamptråder?

 

Greit å få delt opp for å unngå kaos, men virker litt i meste laget spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Bare en egen tråd? Hvorfor ikke et nytt underforum? Hvis du heller tar kritikken til etterretning, så vil det nok riktignok ikke det være nødvendig. Men det er slett ingen dårlig idè.

 

Har forsåvidt ikke kommentert de nye smiliene ennå, men det kan vel vente til du oppretter en egen avdeling for mine bekymringer.

Link to comment
Share on other sites

Kan vel bare si hva førsteinntrykket var ... og det er mildest talt elendig, hele designet suger, sorry men må bare si hva jeg mener. Dette er jo ut som ett forum fra 90 tallet, må da finnes en langt bedre og mer lettfattelig forum form enn denne?

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Tenkte eg skulle vente med å kommentere nye gunners.no til eg hadde vent meg til det. Fyrsteinntrykket var so som so, spesielt forumet var eg litt ;) til. Men etter nokre dagar med studering og tilvenning tykkjer eg det funkar fint! ;)

Dog trur eg, som Jon-Halvor påpeiker, at der er nokre under-forum som er litt unødig!

Link to comment
Share on other sites

må si meg enig i de som mener det nye forumet er for miklete, burde vært større knapper for de mest brukte funksjonene og om mulig kortere avstand mellom svarene i en tråd.

har tydeligvis masse muligheter, men litt forvirrende i starten. litt større avatarer hadde heller ikke vært dumt, 100x100 er fint.

ja, åsså må det være arsenalfarger da.

med litt finpussing og justeringer blir det flott. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det jeg savner i forhold til det gamle forumet, er oversikten over hvilke innlegg som er nye. Når man gikk inn på en tråd på det gamle forumet, var det en brun firkant øverst i venstre hjørne på innlegg som hadde kommet til siden sist man var inne. Nå må man enten huske hva som var siste innlegg til enhver tid, eller huske hva klokka var sist man var inne. Er det mulig å få gjort noe med dette eller?

Link to comment
Share on other sites

DETTE MÅ SKJE:

 

Større skrift

Større avatar

 

Rett og slett det gamle phpbb forumet var best!!

 

Bildet av Reyes på topp...hm...hvorfor har han øyene lukket? Fant dere det bare sånn i farta.. ;) .

 

Pliiiiis skift til det gamle forumet...hehe...nei da...dere bestemmer...detter er bare min mening da :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...