Jump to content

Forumet


Guest civil

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Det var veldig uvant i begynnelsen, men sånn er det vel med alle nye ting.

Men synes designet er veldig fint, sjøl om eg vil sei meg enig med dei som kommenterer skriftstørrelsen, men dette er enkelt å gjere noko med, iallefall for dei som bruker f.eks opera som nettleser. Da er det bare å bruke forstørrelsesfunksjonen.

Link to comment
Share on other sites

Guest kservik

De som ønsker phpBB tilbake må bare gi opp. Det kommer aldri til å skje håper jeg. Det forumet er en vandrende sikkerhetsrisiko som blir hacket om og om igjen. Vet ikke om det var det som skjedde når den forrige siten gikk ned, men det skjer hele tiden.

 

Invision er det beste forumet på markedet. Ønsker man mindre bling blong er det bare å strippe det ned. Ønsker man større skrift er det bare å endre det i egne preferences.

 

Gutta har fått opp en helt ny site og det skal de være stolte over!

 

Godt jobba folkens...

 

Kim

Link to comment
Share on other sites

Går det an å få lagt inn noen Retningslinjer snart ?

 

Ser at brukere lager nye tråder i et sett nå uten å sjekke om temaet allerede diskuteres. Blant annet finnes det fire forskjellige tråder under Rykter om Reyes, idiotisk !

 

Kjellus som er gretten i dag  :rolleyes:

3776[/snapback]

 

 

Enig i det du sier der Kjellus!

Ryktetrådene løper helt løpsk fordi noen fjortiser ikke sjekker om det allerede er en tråd om temaet , eller har trang til å starte egne tråder for å oppnå oppmerksomhet! :lol:

Derfor skulle det som du sier vært noen retningslinjer som regulerer dette, eller at moderatorene sletter trådene. Begynner å minne meg om nettavisens forum. Dominert av fjortiser!

Vil derfor si meg enig med de som foreslo at forumet skulle vært åpent for KUN medlemmene i supporterklubben!

Ellers synes jeg at vi skal være litt mindre kritisk til jobben "ldsjelene" har gjort for at vi skal kunne diskutere klubben i vårt hjerte, med et par justeringer blir tross alt dette forumet meget bra!

Link to comment
Share on other sites

Et dumt forslag at bare medlemmer skal få väre brukere av forumet.da låser vi oss selv inne med våre egene meninger og alt vil bli veldig kjedelig siden alle kommer til å väre enige til slutt.Og jeg vet at ikke alle har råd til å betale for bladene,derfor bör de få ytre seg her!

Men jeg er ellers enig i at forumet begynner å bli litt rotete!

Link to comment
Share on other sites

Et dumt forslag at bare medlemmer skal få väre brukere av forumet.da låser vi oss selv inne med våre egene meninger og alt vil bli veldig kjedelig siden alle kommer til å väre enige til slutt.

4033[/snapback]

 

 

Det tviler eg veldig sterkt på.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Jazzmakrellen

Hadde forumet vært kun for medlemmer kan jeg garantere at jeg ville vært her mye mer enn de gjennomsnittlige 7 minuttene jeg er her i uka nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest gunner13

Jeg syns at forumet og hjemmesiden har forbedret seg veldig mye etter fornyelsen...

F.eks det er mange flere nyheter vist på hjemmesiden... og da blir hjemmesiden bedre.... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Ruben_The_Gooner

Forumet er helt på det jevne, men jeg har vært inni på flere bedre.

 

Det er litt useriøs!

Link to comment
Share on other sites

Synes forumet bare blir bedre og bedre! Og det er opp til hver enkelt av oss om det skal bli enda bedre.

 

Ellers blir det for dumt å klage på useriøsitet, når samme person fremstår med en rekke snodige innlegg.

7864[/snapback]

 

 

Det er jeg enig i!

Virker som om kvaliteten har hevet seg betraktelig etter at det ble flere moderatorer, dere gjør en god jobb!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...