Jump to content

Afrika mesterskapet


balder

Recommended Posts

Ifølge Daily Mail reiser de etter Burnley kampen.

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...ge_id=1779&ct=5

 

Dette blir en spennende tid, vi mister vår kanskje viktigeste spiller i Toure, så spørt det om Senderos klare og spille på et gjevnt høyt nivå. Han imponerte meg mot Blackburn i ligacupen håper han forsetter her.

At Eboue forsvinner vil ikke by på de største problemene, Helb er bedre enn han, men skulle han bli skadet eller sliten så er det i tynneste laget på høyresiden.

 

Av våre verste utfordre til ligatittelen er det vel kun Chelsea som virkelig mister noen store stjerner? Tap av Drogba, Essien og Kaluo kan bli avgjørende for hvor mange poeng dem klare og få med seg.

Link to comment
Share on other sites

Synd at Kolo drar, men noe positivt er jo at vi får tilbake Djorou;D

 

Har ikke sett B'ham for mye i høst/vinter og vet ikke hvordan Djorou har vært men basert på tidligere erfaringer mener jeg at han bør spilles før Senderos. Sistnevnte er bedre i lufta, men Djorou er vesentlig kjappere og kompenserer for manglende høyde med det!

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som kan oppdatere meg på hvem som reiser?

 

er vel Eboue og Toure som skal dit. Song ble ikke tatt ut og Adebayors Togo kvalifiserte seg ikke.

 

Song ble også tatt ut til Afrikamesterskapet, så det begynner å bli litt tynt bak nå. Satser på at Gallas holder seg skadefri i hvert fall.

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+Cup+of+Nations

 

 

Edit: Litt sein med den ja

Link to comment
Share on other sites

Clichy - Gallas - Djourou - Sagna

 

Det er ikke så ille det da :) Håper Song imponerer i Afrika-mesterskapet. Han har jo spilt noen bra kamper i Arsenal (som midtstopper, vel å merke...).

 

 

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

 

 

tror jeg hadde vært en bedre løsning :huh:

Link to comment
Share on other sites

Clichy - Gallas - Djourou - Sagna

 

Det er ikke så ille det da :D Håper Song imponerer i Afrika-mesterskapet. Han har jo spilt noen bra kamper i Arsenal (som midtstopper, vel å merke...).

 

 

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

 

 

tror jeg hadde vært en bedre løsning :D

 

Øhh.. Er vel bedre å ha Clichy som er venstreback på venstresiden, og Sagne som er høyreback, på høyresiden, enn omvendt.. Slik jeg ser det i alle fall:p hehe

Link to comment
Share on other sites

Clichy - Gallas - Djourou - Sagna

 

Det er ikke så ille det da ;) Håper Song imponerer i Afrika-mesterskapet. Han har jo spilt noen bra kamper i Arsenal (som midtstopper, vel å merke...).

 

 

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

 

 

tror jeg hadde vært en bedre løsning :D

 

Øhh.. Er vel bedre å ha Clichy som er venstreback på venstresiden, og Sagne som er høyreback, på høyresiden, enn omvendt.. Slik jeg ser det i alle fall:p hehe

 

Det er vel sånn han har skrevet det? :D

Han skriver det ut fra keeperens syn ;)

 

Laget blir slik da:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

 

--------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Clichy - Gallas - Djourou - Sagna

 

Det er ikke så ille det da ;) Håper Song imponerer i Afrika-mesterskapet. Han har jo spilt noen bra kamper i Arsenal (som midtstopper, vel å merke...).

 

 

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

 

 

tror jeg hadde vært en bedre løsning :D

 

Øhh.. Er vel bedre å ha Clichy som er venstreback på venstresiden, og Sagne som er høyreback, på høyresiden, enn omvendt.. Slik jeg ser det i alle fall:p hehe

 

Det er vel sånn han har skrevet det? :D

Han skriver det ut fra keeperens syn ;)

 

Laget blir slik da:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

 

--------------------------------------

 

Jepp ;) Men skjønner at det kan misforstås ;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fint om de som ser på Afrikamesterskapet hadde gitt oppdateringer på hvordan spillerne våre gjør det - og eventuelle spennende spillere som kan være spennende å få til klubben ;)

 

Skal prøve å gjøre det ja. Bruker denne tråden til det, da.

Link to comment
Share on other sites

Kunne du også sagt i fra når det går kamper?

 

Kunne tenkt meg å se de jeg også... ;)

 

 

Gidder ikke å skrive hver gang det går en kamp. Til det spilles det for mange kamper. Men det begynner 20. januar. Sjekk Eurosport.com.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...