Jump to content

Det er AC Milan


RockyRocastle

Recommended Posts

tror vi trives mot italienske lag jeg... hadde håpet på real m igjen men de vi trekker skal jo bare slåes ut, så har jo ikke så mye og si :P

 

Veldig vanskelig kamp dette kommer til å bli, en av favorittene, viss ikke den største. Men trur vi har gode muligheter. Verfall siden det er hjemme og borte. Gleder meg virkelig til og se denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Bedre enn å få Inter eller Real, men håpet var Porto.

Tror vi trenger 2-0 eller noe sånt på Emirates for å gå videre.

 

Får vi baklengsmål på hjemmebane er jeg redd det er over og ut i CL. :P

Link to comment
Share on other sites

Vi slo Juventus når de var på sitt største, så hvorfor ikke Milan. Som flere over sier; skal vi til finalen (noe vi skal) så må vi slå ut de største lagene. Selv om det kanskje er litt voldsomt å møte de største, i mine øyne, allerede nå...

Men har troen på gutta og får bare be om at vi kan stille med omtrent skadefri tropp i februar :P

Link to comment
Share on other sites

dette er vell toppoppgjøret i cl:)

 

Jeg er GANSKE sikker på at laget som går seirende ut av denne kampen vinner cl, og forhåpentligvis så blir dette Arsenal:)

 

Tror ikke wenger stiller med et lag der gjennomsnittet er 19 år:P hehehe..

 

Gleder meg til Onsdag 20 februar:D!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke dette den moralske finalen som alle snakker om da? Neida var kanskje og ta litt i det. Men klare vi og kjempe oss videre nå bør jo alt være mulig. Jeg er også glad for at det ble milan og ikke Inter. Dem spiller hardere og tøffere enn hva acmilan gjør, og det kan bli avgjørende for om vi klare og spille vårt spill eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Da var fly og hotell ferdig booket. Da gjenstår bare å ordne seg kampbillett :)

off topic kanskje, men hvordan fikser du det? går vel ikke gjennom supporterklubben dette vel. tenker på borteoppgjøret jeg nå...

 

tror dette blir veldig vanskelig, men skal vi til finalen må vi slå slike lag også og vi har gjort før. har inntrykk av at dette Milan-laget er litt på hell eller er i gang med et generasjonsskifte. veldig spennende. dette kan bli en klassiker, men også være med på å spolere sesongen

Link to comment
Share on other sites

AC Milan er jo en motstaner vi ikke ville skulle komme først på lista, men når det først har skjedd så må vi bare senke skuldrene å stole på gutta !

Vinner vi ikke mot AC Milan (sammenlagt) kan vi heller ikke bli skuffet, JA sefølgelig blir vi skuffet over å ryke ut, men AC Milan er vell så og si den søtrste favoritten i CL, så jeg går ikke rundt å forventer vi skal vinne. Men gjør vi det vi er flinke på, nemlig contringer går dette fint :) AC Milan er ikke det lage som klarer å stoppe fysikken til Arsenal (ikke at det er noen lag som klarer det da men:p).. Dette blir som kron og mynt !

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om denne kampen går på TV3?

Trolig blir det Manu-Lyon som sendes på TV, fordi interessen for Manu er mye større i Norge. Tipper likevel at den sendes på SportN og/eller i opptak etter hivedkampen. Hadde vært bedre om vi hadde spilt samme dag som Chelsea, for da hadde nok vår kamp blitt foretrukket.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om denne kampen går på TV3?

Trolig blir det Manu-Lyon som sendes på TV, fordi interessen for Manu er mye større i Norge. Tipper likevel at den sendes på SportN og/eller i opptak etter hivedkampen. Hadde vært bedre om vi hadde spilt samme dag som Chelsea, for da hadde nok vår kamp blitt foretrukket.

 

Viasat burde være smarte for de nøytrale fotballsupporterne (tror jeg) vil heller se spennende og fantastisk fotball istedenfor...veit ikke hva de i ManU kaller det :D

Link to comment
Share on other sites

Da var fly og hotell ferdig booket. Da gjenstår bare å ordne seg kampbillett ;)

off topic kanskje, men hvordan fikser du det? går vel ikke gjennom supporterklubben dette vel. tenker på borteoppgjøret jeg nå...

 

Fly og hotell fant jeg på Internett ;) Når det gjelder kampbillett, så er det en av de jeg reiser med som har litt kontakter i England. Men er selvfølgelig ikke garantert at jeg får billett til kampen, men blir uansett en stor opplevelse

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

TV3 viser United-Lyon og ikke våres kamp mot Milan.

Jeg begynnner å bli mektig lei denne nedprioriteringen! :P

Ja, det er en del flere mennesker her i Norge som heier på Man U enn Arsenal, men jeg kan sette penger på at det er flere fotballelskere som vil se en kjempespennende kamp mellom Arsenal og Milan enn en drittkamp mellom United og Lyon. Hvor begge lag legger seg bakpå og hvor Scum vinner 1-0.

Måtte TV3 gå konkurs og miste CL-rettighetene til noen som kan noe om fotball!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...