Jump to content

Det er AC Milan


RockyRocastle

Recommended Posts

TV3 viser United-Lyon og ikke våres kamp mot Milan.

Jeg begynnner å bli mektig lei denne nedprioriteringen! :angry:

Ja, det er en del flere mennesker her i Norge som heier på Man U enn Arsenal, men jeg kan sette penger på at det er flere fotballelskere som vil se en kjempespennende kamp mellom Arsenal og Milan enn en drittkamp mellom United og Lyon. Hvor begge lag legger seg bakpå og hvor Scum vinner 1-0.

Måtte TV3 gå konkurs og miste CL-rettighetene til noen som kan noe om fotball!

 

Enig er drittlei det selv. Objektivt sett er begge kampene store, men det kan da ikke være noe tvil om hvilken som er størst!

Link to comment
Share on other sites

....Og det er ikke første gangen heller. Jeg husker fortsatt de to kampene mot Real. Returoppgjøret på Highbury må være tidenes beste 0 - 0 kamp i fotballhistorien - 2 lag som begge spilte fabelaktig, selv om ingen av lagene maktet å score.

 

Nå er det ikke noe nytt at medienorge ikke er noe fan av oss. Er blitt temmelig lei av de subjektive avisartiklene. De enste gangene vi får de store overskriftene i avisen er når Liverpool eller Man U vinner mot oss eller når det er noe negativ omtale. For hvem husker ikke den saken om flaska Lehmann kasta / sparka på en tilskuer. Det kom flere artikler om det, enn at vi hadde slått Man U. Noen som har sett episoden der Rio dundrer ballen midt i trynet på en gammel dame, så hun begynner å gråte? Ikke det? Merkelig. Lurer på hvor mange saker det hadde blitt om det var en arsenal-spiller som hadde gjort det!

Link to comment
Share on other sites

Historien gjentar seg! Dette var ikkje noko stor overasking.

Men i og med at vi møter Milan og disse har ein del tilhengarar i Norge også, hadde eg eit lite håp.

Sportslig og seermessig bør det jo ikkje vera noko tvil kva kamp som burde blitt vist.

 

Men men..

 

Dei to andre røde vil nok fortsatt bli prioritert i lang tid framover av TV3, hvertfall til ein norsk stopperkjempe entrer banen :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...