Jump to content

PES 08


Rosicky07

Recommended Posts

Kjøpte FIFA08 til PS3, synes det var passe bra! Lenge siden jeg har spilt noe serlig fotballspill egentlig... Demo til PES08 kom på playstation store, og det er jaggu det verste jeg har sett på lenge.. ligg unna er mitt tips!

Enig!

 

Er FIFA-gutt, og spillte endel PES07.. Så prøvde jeg Fifa08 på PS3 og var storfornøyd, prøvde nylig PES08 og det var rett og slett noe av det dårligste jeg har vært borti!

Link to comment
Share on other sites

Eg har spilt begge deler på pc og eg må si at FIFA serien fortsatt er betydlig bedre enn PES serien..

Nå har vel PES serien vært langt bedre enn FIFA i mange år. Hvis FIFA er bedre enn PES nå må det være noe nytt etter min mening. Det som er kjipt er spillerettigheter hvor EA ligger langt foran Konami.

Link to comment
Share on other sites

PES > FIFA. Spillbareheten og uforutsigbarheten, da også realismen i PES gjør for meg at det som fotball spill er et godt hestehode foran FIFA i den duellen.

Har da ikke prøvd det på PS3 men på PS2 er det meget bra, som sine forgjengere.

 

Har også hørt fra folk som spiller det på PS3 og har erfaring med PES serien at det er meget bra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stort sett spilt Fifa, men jeg har også vært innom PES de seinere åra, og når det gjelder fotballen som er ute på matta har vanligvis PES ligget en god del steg foran Fifa, men nå har faktisk Fifa utviklet seg videre og kommet seg forbi PES som ikke har utviklet seg stort fra i fjor. Det eneste som har blitt forbedret er vel grafikken på spillerne. Man kan også lese anmeldelsene til begge spillene, og da ser man at Fifa 08 er hakket bedre enn PES. F.eks. så har vel Fifa 08 fått 82,7% av 100 mulige på gamerankings.com mens PES ligger på snaue 70,0%.

 

PS: Dette er på PS3 ikke PS2 eller Xbox ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har hørt og lest av anmeldelser på nettet, har PES satset veldig hardt på XBOX versjonen, og denne skal visstnok være mye bedre enn PS3 versjonen.. Har selv kun versjonen til PC, og må si både grafikk og spillbarhet faktisk overgår Fifa 08 her selv om kanskje tastene vil ta litt tid å bli vant/kjent med siden de på PES ikke er "oversatt" til PC.

 

Pro Evolution Soccer 2008 er en flott, men tidvis ujevn, fotballopplevelse. - Gamer.no

 

Pro Evolution Soccer 2008 UK Review - IGN: Winning Eleven

 

Har selv planer om å skaffe meg PES til Xbox...

 

Selv om Fifa har fått en bedre spillemotor enn det de hadde tidligere, og har forbedret seg på flere områder, mener jeg PES fortsatt er overlegen vinner når det gjelder spillbarhet og setter det som skjer nede på banen i sentrum. Fifa derimot har fortsatt rammen rundt selve spillet mange ganger bedre enn PES. Tenker da selvfølgelig på kommentatorer, publikummere osv. På Fifa kan man virkelig høre at supporterne støtter sitt lag, mens med PES er det like greit å skru av lyden og sette på noe annen musikk...

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte det på ps2 syns det var ganske bra et lite minus for oss arsenal suportere er at ikke Emirates stadion er med på spiller. men selve spillet var bere en fifa 08.

syns det er synd at EA ligger så langt foran konami når det gjelder lisener.

 

terninkast : 4+

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...