Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Van Persie
vet ikke om jeg skal bruke denne tråden, men heller denne enn en ny?

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295737

 

Henry vil spille sammen med Carew ja.

Dette har jeg nevnt før og mener vi burde hentet Carew i sommer. Med all respekt til resten av spissene våre, men det er litt ergelig å tenke på det at vi kunne hatt TO spillere som pumper inn mål på topp.

Stor, sterk, hurtig og god hodespiller. Hadde nok gitt forsvarerne i PL nok å gjøre, og jeg tror Wenger kan gjøre han ytterligere bedre.

Tror ikke det er noen ulempe at han og Henry er kompiser fra før heller.

 

Skulle Wenger prøvd å kjøpe Carew til sommer'n ville vel prisen blitt særdeles høy og han vil vel holde seg i Lyon siden de er et av de aller beste lagene i Europa for tiden.

Men, han liker jo å flytte på seg ofte så kanskje det er mulighet for en transferovergang i sommer igjen?? hehe..

26225[/snapback]

 

La han holde seg i Lyon, har aldri likt aroganten fra Norge! Tror ikke han hadde taklet PL, så stay away :)

26228[/snapback]

Arrogant? På hvilken måte?

Link to comment
Share on other sites

No har titi spelt samtlige 85 minutt av frankrikes håplause vennskapskamp mot costa rica. Stillinga er 2-2. Eg sitt berre å venter på skaden.

26776[/snapback]

 

 

Idiotisk av Dominic å ikke bytte ut Henry! Selv om han scorte et fantastisk mål med hælen, tror jeg ikke helt hva han visste hva han gjorde der... :D Men en flott scoring ble det...

Link to comment
Share on other sites

No har titi spelt samtlige 85 minutt av frankrikes håplause vennskapskamp mot costa rica. Stillinga er 2-2. Eg sitt berre å venter på skaden.

26776[/snapback]

 

 

3-2 Henry!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
God lesing for alle Arsenal-fans! Uten at man skal tro 100 % på alt som står skrevet, var dette en positiv opplevelse. Kanskje ikke ting er så svartmalt allikevel når det gjelder Henrys fremtid?

32460[/snapback]

 

Kanskje me kan begynna å ta fram kvitmalinga?! :)

32505[/snapback]

 

Eg vil anbefale å skrive "vi", då "me" er mindre brukt - også i nynorskområder. I tillegg er dei velkjende "an-be-het-else" ordene fyfy innan nynorsk. Skriv byrje i staden for begynna;)

 

For øvrig eit heidundrande godt poeng det der Helmik'n! Vi må byrje å kvitmale situasjonane, i staden for det motsette.

32515[/snapback]

 

Jaja....eg har berre komt til det 7. trinn av skulen også då, så er skal jo ikkje kunne å mykje? :D Men så er det jo feri også då, så det er lett å gløyme litt.

Link to comment
Share on other sites

hvis det er sant at henry avviser barca, blir han i arsenal,

 

han drar aldri i verden til chelski

 

dette var gode nyheter

32553[/snapback]

 

Han avviser Barca foreløpig!

 

Men en ting jeg lurer litt på: Om Henry heter Thierry Robert Henry eller noe i den duren? For jeg mener å ha hørt det.... noen som kan rette hvis jeg tar helt feil..?

Link to comment
Share on other sites

hvis det er sant at henry avviser barca, blir han i arsenal,

 

han drar aldri i verden til chelski

 

dette var gode nyheter

32553[/snapback]

 

Han avviser Barca foreløpig!

 

Men en ting jeg lurer litt på: Om Henry heter Thierry Robert Henry eller noe i den duren? For jeg mener å ha hørt det.... noen som kan rette hvis jeg tar helt feil..?

32852[/snapback]

Thierry Daniel Henry - er gooner for life. B)

Link to comment
Share on other sites

http://www.clubcall.com/vsite/vcontent/con...ws-item,00.html

 

Nå er dette 99,9% sikkert oppspinn, men Eto'o og £20M...? Hvordan ser dere på et slikt bytte?

33096[/snapback]

Hvis man ser på Henry's formkurve og Eto'o's formkurve pr. dags dato så ville jeg ha byttet Henry mot Eto'o!

33097[/snapback]

 

Også bytte tilbake når Eto`o ikke er i form da eller? Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Alle vet jo at spillere har gode og dårlige perioder, det går ikke an å selge unna, kvitte seg med eller bytte bort folk pga at de ikke er i slag. Hvis folk hadde tenkt slik så hadde fotballen bukket under på 1 mnd.

Link to comment
Share on other sites

http://www.clubcall.com/vsite/vcontent/con...ws-item,00.html

 

Nå er dette 99,9% sikkert oppspinn, men Eto'o og £20M...? Hvordan ser dere på et slikt bytte?

33096[/snapback]

Hvis man ser på Henry's formkurve og Eto'o's formkurve pr. dags dato så ville jeg ha byttet Henry mot Eto'o!

33097[/snapback]

 

Nei.

Eto'o har ikke evnen til å drive ett helt lag sånn som Henry klarer! Eto'o er en fantastisk fotballspiller, og han er nok verdens 2.beste spiss. Men som kjent for oss gooners så e det Henry som ligger på topp. Og et butte her er både helt usannsynlig og feil. Henry begynner vel å være den eneste med "hjerte i klubben" lenger føler jeg (som er ung), og det er sånne vi trenger! Håper inderlig at dette er feil. + at de ekstra 20M £ blir ALT for lite extra.

 

Pr. dags dato er noe annet Imers. Da ville jeg også gjort det.. men vi må se på lang sikt, og vi kan ikke bare kjøpe de som er gode for øyeblikket. Da kan man risikere at det blir et bomsalg, eller -kjøp!

Link to comment
Share on other sites

http://www.clubcall.com/vsite/vcontent/con...ws-item,00.html

 

Nå er dette 99,9% sikkert oppspinn, men Eto'o og £20M...? Hvordan ser dere på et slikt bytte?

33096[/snapback]

Hvis man ser på Henry's formkurve og Eto'o's formkurve pr. dags dato så ville jeg ha byttet Henry mot Eto'o!

33097[/snapback]

 

Også bytte tilbake når Eto`o ikke er i form da eller? Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Alle vet jo at spillere har gode og dårlige perioder, det går ikke an å selge unna, kvitte seg med eller bytte bort folk pga at de ikke er i slag. Hvis folk hadde tenkt slik så hadde fotballen bukket under på 1 mnd.

33105[/snapback]

Denne krangelen gidder jeg ikke å starte engang.

Link to comment
Share on other sites

Henry i samtaler me Barcelona

 

Neeeeeeeeeeeeei!

33862[/snapback]

 

 

Hvis dette er sant så er det bare en bekreftelse på hva jeg, og flere her inne har trodd over lengre tid! Henry virker ikke motivert, og klar for å ta Arsenal ut på et nytt stadion!

Det som irriterer meg kraftig er at Ian Wright gr ut og råder Henry til å gå! Ikke lenge siden han rådet sønnen sin til å gå til Chelski! Skuffende av vår tidligere storscorer! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dette er bare bullshit. Skulle det være noe sant i det så er det Barca som får et problem, fordi Henry er under kontrakt i 18 mnd til eller noe sånt. Det er først når en spiller har 6 mnd igjen at de kan ha samtaler. Så dette er garantert oppspinn!

Link to comment
Share on other sites

Henry i samtaler me Barcelona

 

Neeeeeeeeeeeeei!

33862[/snapback]

 

 

Lite sannsynleg at det er noe hold i det greiene der. Det er vell ikkje første gang ei spansk avis kommer ut og seier at en overgang er praktisk talt klar. Dette er nok noe av strategien til barca for å få spillerene sine og legge press på klubben det gjelder. Bullsh*t. Provoserer meg litt det Wrigh sier, ikkje nok med at han råda Shaun-Wright å gå til ch£lski , kor han har vore en megasuksess med mykje spilletid (NOT !), no råder han Henry til å stikke..jaja

Link to comment
Share on other sites

Henry i samtaler me Barcelona

 

Neeeeeeeeeeeeei!

33862[/snapback]

 

 

Lite sannsynleg at det er noe hold i det greiene der. Det er vell ikkje første gang ei spansk avis kommer ut og seier at en overgang er praktisk talt klar. Dette er nok noe av strategien til barca for å få spillerene sine og legge press på klubben det gjelder. Bullsh*t. Provoserer meg litt det Wrigh sier, ikkje nok med at han råda Shaun-Wright å gå til ch£lski , kor han har vore en megasuksess med mykje spilletid (NOT !), no råder han Henry til å stikke..jaja

33868[/snapback]

 

Nå skal det jo sies at han anbefalte Arsenal å hente SWP en god stund før Chelsea hentet han, men Arsenal var da ikke interessert... :blink:

 

Tror Ian Wright har rett i det han sier. Henry kommer nok til å forlate oss til sommeren, dessverre...!

Link to comment
Share on other sites

At dere orker å bekymre dere? Jeg leste nettop tribunefeber, igjen (!), og må le av hvor høyt enkelte supportere virkelig ELSKER bekymringer. Bruk heller tiden på å glede dere over det dere kan glede dere over. Ikke la bekymringene ha overtaket! Kan tro jeg fryktet det værste den dagen Wright ble 30. Hvordan skulle vi finne noen som kunne skore mål slik han gjorde?

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...