Jump to content

Dataspill, osv...


The Gunner

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Noen som har kjøpt det nye Need for speed undercover? Har tenkt å kjøpe det til PS3 så lurer på hvordan det er siden jeg ble ufattelig skuffet over Need for speed pro street

 

Leste en annmeldelse en plass. Virker som det er enda mer boss en pro street :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg tror nok at jeg skal ønske meg et spill til jul og lurer på om noen av dere har noen gode erfaringer eller anbefalinger. Jeg er ute etter et første-persons skytespill, som ikke krever for gode spesifikasjoner. Ville satt veldig pris om noen kunne hjelpe! :rolleyes:

 

Team Fortress 2 er utrolig digg. Litt spesielt, dog, men meget bra!

Link to comment
Share on other sites

Team Fortress 2 kan jeg også anbefale på det sterkeste. For det er ufattelig gøy å spille sammen med kompiser. Forresten så har jeg lånt Fade, og jeg synes det er veldig gøy. Det går utpå at man skal kjøre en firehjuling eller ATW om du vil, i ulike baner. Du skal kjøre freestyle og race, og for hvert løp du vinner kan du vinne nye deler som du vil kunne oppgradere atwen din med.

 

Anbefales! Forresten så er også Call of Duty: World at War dritbra :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok at jeg skal ønske meg et spill til jul og lurer på om noen av dere har noen gode erfaringer eller anbefalinger. Jeg er ute etter et første-persons skytespill, som ikke krever for gode spesifikasjoner. Ville satt veldig pris om noen kunne hjelpe! :rolleyes:

Jeg har ikke prøvd det, men Crysis er nok det perfekte for deg. Ellers vil jeg absolutt anbefale Mass Effect, selv om det ikke er helt 100% førstepersons.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok at jeg skal ønske meg et spill til jul og lurer på om noen av dere har noen gode erfaringer eller anbefalinger. Jeg er ute etter et første-persons skytespill, som ikke krever for gode spesifikasjoner. Ville satt veldig pris om noen kunne hjelpe! :rolleyes:

Jeg har ikke prøvd det, men Crysis er nok det perfekte for deg. Ellers vil jeg absolutt anbefale Mass Effect, selv om det ikke er helt 100% førstepersons.

Har rundet begge Crysis spillene og må si det er det beste fps spillet jeg har spilt, skal du kjøpe det bør du definitivt gå for det første, det er egentlig en del bedre enn Warhead og har en bedre og lengre historie. Men skal du spille online kan jeg ikke hjelpe deg, siden jeg aldri har spilt crysis online XD

Link to comment
Share on other sites

Hallo igjen.

Har et spørsmål som noen av dere kanskje kan svare på. Jeg har en bærbar PC med ikke altfor gode spesifikasjoner (2GB RAM, 120 GB harddisk, 1,8 GHz prosessor), og lurer på om den PC'n har mulighet til å dra Fallout 3 ganske bra? Står her at man burde ha 2,4 GHz prosessor, så da går vel egentlig ikke det, eller?

 

Takker for all hjelp :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hva slags prosessor? Tviler på at den er dårligere enn en 2,4Ghz Pentium 4, for den er vel ikke mer enn et drøyt år gammel? Men du trenger noe mer enn et integrert skjermkort da. Tror uansett ikke du kan regne med noe særlig oppløsning, men om ikke annet, så skal du vel ha deg en ny pc en gang i framtida :lol:

Link to comment
Share on other sites

Prosessoren er AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL 56 1,80 GHz. Skjønner egentlig ikke noen ting av det der, utenom at den er på 1,80 GHz. PC'n er forresten nesten 2 år gammel. Og skjermkortet på en bærbar PC er vel så godt som godt som umulig å skifte, ettersom det er integrert i hovedkortet?

 

Og ja, har faktisk begynt å tenke på å kjøpe en stasjonær PC snart :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Prosessoren er AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL 56 1,80 GHz. Skjønner egentlig ikke noen ting av det der, utenom at den er på 1,80 GHz. PC'n er forresten nesten 2 år gammel. Og skjermkortet på en bærbar PC er vel så godt som godt som umulig å skifte, ettersom det er integrert i hovedkortet?

 

Og ja, har faktisk begynt å tenke på å kjøpe en stasjonær PC snart :)

 

Er vell dobbel prosessor så du har vell 3,6 GHz prossesor, resten er kun navnet på prossesoren din.

Link to comment
Share on other sites

Prosessoren er AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL 56 1,80 GHz. Skjønner egentlig ikke noen ting av det der, utenom at den er på 1,80 GHz. PC'n er forresten nesten 2 år gammel. Og skjermkortet på en bærbar PC er vel så godt som godt som umulig å skifte, ettersom det er integrert i hovedkortet?

 

Og ja, har faktisk begynt å tenke på å kjøpe en stasjonær PC snart ;)

 

Er vell dobbel prosessor så du har vell 3,6 GHz prossesor, resten er kun navnet på prossesoren din.

Kødder du? :)

 

Har alltid trodd at jeg hr hatt 1,8 GHz prosessor på PC'n min, men hvis det er sant er det definitivt dagens overraskelse, og ikke minst høydepunkt! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Far Cry 2 har åpnet bra. Er bare kommet 21 % uti, men er helt hektet allerede. Du skal dra rundt i Afrika å skyte afrikanere samtidig som at du har Malaria. Det er ingen regler lengere, og alle skyter som villmenn bare de ser et glimt av deg. Det er du som bestemmer hvordan du skal gå fram, hvem du skal være kompis med og generelt alt du gjør. I starten er det faste oppdrag du må gjøre som de sier, men etterhvert sette du opp alt selv.

 

Genialt spill!

Link to comment
Share on other sites

Far Cry 2 har åpnet bra. Er bare kommet 21 % uti, men er helt hektet allerede. Du skal dra rundt i Afrika å skyte afrikanere samtidig som at du har Malaria. Det er ingen regler lengere, og alle skyter som villmenn bare de ser et glimt av deg. Det er du som bestemmer hvordan du skal gå fram, hvem du skal være kompis med og generelt alt du gjør. I starten er det faste oppdrag du må gjøre som de sier, men etterhvert sette du opp alt selv.

 

Genialt spill!

Enig, liker det spillet veldig godt, men har ikke hatt tid til å spille det i det siste.

Har du prøv online-delen? Selv synes jeg det er litt kjedelig...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...