Jump to content

Dataspill, osv...


The Gunner

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Det er kun ett dataspill som duger, og det er CM0102 m/update. Fantastisk spill. :)

Med update? Er du innpå editoren og fikser sjøl da?

Noen som vett om det er mulig å skyte ned helikopter/fly på CoDMW2, bare med vanlige våpen? Altså ikke granatkaster eller bazoka?

Link to comment
Share on other sites

Med update? Er du innpå editoren og fikser sjøl da?

Noen som vett om det er mulig å skyte ned helikopter/fly på CoDMW2, bare med vanlige våpen? Altså ikke granatkaster eller bazoka?

Med en light machine gun så går har jeg klart å skyte ned harrier og chopper gunner så det går ann men du må skyte cirka et helt magasin.

Link to comment
Share on other sites

Med update? Er du innpå editoren og fikser sjøl da?

Noen som vett om det er mulig å skyte ned helikopter/fly på CoDMW2, bare med vanlige våpen? Altså ikke granatkaster eller bazoka?

Nei. Det er et helt "team" som redigerer og ordner på stats til spillere, trener, klubbøkonomi o.l. De legger ned en enorm innsats i å oppdatere spillet. Genialt at noen har tatt på seg den oppgaven.

Om jeg hadde oppdatert det selv så hadde jo Arsenal vunnet alt på cm:P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det går fint an å skyte de uten å bli skutt også, bare ha på silencer. :)

 

Når det er sagt - Warhammer Online: Age of Reckoning driver jeg å prøver ut nå. Storfornøyd sålangt - dette passer perfekt for meg, som den hardcore rolle-spill gameren jeg faktisk er! Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kjøpte Red Dead Redemption i går. Hadde egentlig ikke store forventninger, men gode anbefalninger fra bekjente og gode anmeldelser gjorde at jeg invisterte en 500 lapp i spillet. Har ikke angret et sekund på det kjøpet. Nydelig spill! Minner veldig om Grand Theft Auto mtp friheten i spillet, dog 100 år tilbake i tid. :P

 

Anbefaler virkelig for usikre å kjøpe Red Dead Redemption!

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte Red Dead Redemption i går. Hadde egentlig ikke store forventninger, men gode anbefalninger fra bekjente og gode anmeldelser gjorde at jeg invisterte en 500 lapp i spillet. Har ikke angret et sekund på det kjøpet. Nydelig spill! Minner veldig om Grand Theft Auto mtp friheten i spillet, dog 100 år tilbake i tid. :P

 

Anbefaler virkelig for usikre å kjøpe Red Dead Redemption!

 

jeg vurder det sterkt

Link to comment
Share on other sites

jeg vurder det sterkt

Sjæl!

Jeg har sommerferie og alt gett! Trenger noe tidsfordriv... Men kjøpte meg Anno 1404 her om dagen! Elsker det! :P Så kan hende jeg får overbevist meg selv om at det ikke er verdt 600 kroner for RDR...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Far Cry 3, noen som har prøvd? Vurderer å kjøpe dette, lest gode anmeldelser.

 

Ja, løp og kjøp! Er så mye greier å gjøre og ting å finne, i tillegg til en ordentlig bra story og morsomme karakterer.

Spillet ser også helt fantastisk ut, en ordentlig cinematisk opplevelse.

Er så bra at jeg måtte gjenta mye av Pires#7's innlegg :-)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke testet Dishonored enda, men må vel gjøre det, er ikke noe storgamer så jeg bruker laaaaaaang tid på å komme meg igjennom ett spill!

Kjøpte forøvrig også det nye Hitman, noe jeg syntes var sykt bra, mye pga jeg var blodfan av de gamle hitmanspillene i sin tid.

Link to comment
Share on other sites

Spilt både Hitman og Dishonored og må si at begge er meget bra spill. Dishonored kanskje årets spill i 2012 i mine øyne.

 

Syns det er få som kan måle seg med Skyrim sålangt - men jeg gir Far Cry sjansen til å kapre mitt hjerte!

Link to comment
Share on other sites

Spilt både Hitman og Dishonored og må si at begge er meget bra spill. Dishonored kanskje årets spill i 2012 i mine øyne.

 

Syns det er få som kan måle seg med Skyrim sålangt - men jeg gir Far Cry sjansen til å kapre mitt hjerte!

 

Har spilt mye Skyrim og synes absolutt Far Cry 3 kan måle seg med det. FC3 ser enda bedre ut, har en bedre hovedhistorie og kartet er nok minst like stort. Har kanskje litt færre muligheter hva gjelder spillestil og oppgraderinger på karakteren din, men karakterene du møter i FC3 er mye bedre enn i Skyrim.

Link to comment
Share on other sites

Dishonored kanskje årets spill i 2012 i mine øyne.

 

Hvorfor har jeg ikke hørt om dette spillet før nå!? Så at det var nevnt i denne tråden noen ganger, så sjekket opp noen trailere og gameplays på YT, og det ser jo helt strålende ut. Må kjøpes så fort som mulig.

 

Elsker spill med en god story. Holder selv på med AC3 for øyeblikket, uten at framdriften har vært all verden de siste ukene, har nemlig ikke hatt mye tid til spill for tiden.

Link to comment
Share on other sites

 

Har spilt mye Skyrim og synes absolutt Far Cry 3 kan måle seg med det. FC3 ser enda bedre ut, har en bedre hovedhistorie og kartet er nok minst like stort. Har kanskje litt færre muligheter hva gjelder spillestil og oppgraderinger på karakteren din, men karakterene du møter i FC3 er mye bedre enn i Skyrim.

 

Skyrim >>>>>>>>>>>> Far Cry 3. ;)

 

Hovedhistorien i Skyrim var dog skuffende, men The Dark Brotherhood/The Companions/Mage's Guild questlinene (og mange mange fler) gjør spillet så omfattende, stort og det hele føles så levende og organisk kontra Far Cry. Far Cry er et underholdende spill, men Skyrim har også flere utvidelser og mulighet for mods i tillegg. Syntes dog at Oblivion var hakket bedre enn Skyrim på generelt sett alle mulige måter bortsett fra grafikken selvfølgelig.

 

 

Hvorfor har jeg ikke hørt om dette spillet før nå!? Så at det var nevnt i denne tråden noen ganger, så sjekket opp noen trailere og gameplays på YT, og det ser jo helt strålende ut. Må kjøpes så fort som mulig.

 

Elsker spill med en god story. Holder selv på med AC3 for øyeblikket, uten at framdriften har vært all verden de siste ukene, har nemlig ikke hatt mye tid til spill for tiden.

 

Du kommer nok til å elske Dishonored. 2012's beste spill med klar margin i mine øyne.

 

Andre spill som er verdt å nevne som er elskbare er Uncharted 1 & 2 (3-eren er bra også, men ikke i nærheten av de to første), men de beste spillene jeg har spilt på mange år er Arkham Asylum og Arkham City. Fantastiske spill.

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg faktisk helt enig med deg Stefan. Skyrim >>>>>>>>>>> Farcry 3. Selv om Farcry 3 var en fantastisk opplevelse det også.

 

 

Men Dishonored er faktisk det spillet jeg har kost meg mest med de siste 2-3 årene tror jeg! Fyfaen for et spill!

Ble lei meg når spillet var slutt, skulle gjerne vært litt lenger, og var igrunnen litt for lett. Men helt sinnsykt spill! Satser på en 2'er elns!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kanskje feil tråd å poste dette i, men:

Jeg var nettopp på kino å så Django Unchained, og jeg må si at dette er et mesterverk jeg sjeldent har sett maken til. Tarantino's beste film!

Anbefaler alle til å se den!

 

Enig. Tror det er den beste filmen jeg noen sinne har sett, og jeg har sett endel. Nå skal det sies at jeg er skikkelig Tarantino-fan, da! Rett og slett en fantastisk film.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...