Jump to content

Dataspill, osv...


The Gunner

Recommended Posts

Ja, jeg har prøvd det. Og jeg oppfattet det som et drittspill. Er da lov å ha egne meninger.

 

Virket usaklige ja... Fra nå av skal jeg sjekke på PM med deg før jeg ytrer mine personlige meninger i forumet. :P

Selvfølgelig skal du få ha dine egne meninger, men det er direkte uhøflig å kommentere noen andres favorittspill som drittspill. Jeg kan gjerne si at jeg ikke er noen stor fan av bilspill, men av hensyn til de som digger det, unnlater jeg å kalle de drittspill.

Bare et lite tips :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Selvfølgelig skal du få ha dine egne meninger, men det er direkte uhøflig å kommentere noen andres favorittspill som drittspill. Jeg kan gjerne si at jeg ikke er noen stor fan av bilspill, men av hensyn til de som digger det, unnlater jeg å kalle de drittspill.

Bare et lite tips :lol:

 

Uhøflig? Det er bare en mening om ett spill. Tror ikke det er mange som bryr seg om man kaller ett spill et drittspill;)

Det er ikke Uhøflig å si at United er ett drittlag heller.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal du få ha dine egne meninger, men det er direkte uhøflig å kommentere noen andres favorittspill som drittspill.

 

Hvis han virkelig liker det spillet, så burde han ikke bry seg om hva jeg syns, og det tror jeg ikke han gjør heller.

 

Så, at det er direkte uhøflig, er jeg uenig i da, men...

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har prøvd Army of Two: The 40th Day ?

Isåfall, er det et bra spill? bedre enn COD:MW2 og BF: Bad Company2 ?

Army of two er mer et co-op spill. MW2 kan også spilles som co-op, men i lengden er det multiplayer som er tingen, det samme gjelder BC2. har ikke prøvd sistnevnte, men har lyst. Dog skal jeg ikke kjøpe noen nye spill før eksamene er unnagjort. Studiene må førsteprioriteres for en gangs skyld! Det er farlig å ha for mange interesser <_<

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har prøvd Army of Two: The 40th Day ?

Isåfall, er det et bra spill? bedre enn COD:MW2 og BF: Bad Company2 ?

 

Som Magnus sier så er det et coop-spill. Det er helt OK sier nå jeg. Ingenting spesielt ved det bortsett fra at det er et spill som i hovedsak må spilles med en annen person. F.eks. alle handlinger man gjør o.l. må man være 2 for å gjøre. Skal man åpne en dør så må begge to åpne døra, skal man over en vegg må begge to hjelpe til osv.

 

Spillet er heller ikke særlig langt (det er heller ikke MW2 eller BFBC2), men de andre spillene er fantastiske å spille online. Army of Two er heller ikke et særlig bra online spill, og er ikke på langt nær like fint som de to andre spillene. Grafikken er dårlig, animasjonene er helt ok og historien er heller ikke særlig bra.

 

Er ikke et spill jeg ville anbefalt noen å kjøpe akkurat <_<

Link to comment
Share on other sites

Hvis han virkelig liker det spillet, så burde han ikke bry seg om hva jeg syns, og det tror jeg ikke han gjør heller.

 

Så, at det er direkte uhøflig, er jeg uenig i da, men...

Tviler på at han bryr seg så voldsomt om det, men det er uansett hvordan man snur og vender på det uhøflig å slenge om seg med slike kommentarer til ting andre liker. Dette har med normal folkeskikk å gjøre.

 

Du må gjerne synes hva du vil om dette, men jeg er sikker på at det ikke bare er jeg som reagerer ved en slik ordbruk.

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 17 2010, 07:04 PM) 191968[/snapback]

Som Magnus sier så er det et coop-spill. Det er helt OK sier nå jeg. Ingenting spesielt ved det bortsett fra at det er et spill som i hovedsak må spilles med en annen person. F.eks. alle handlinger man gjør o.l. må man være 2 for å gjøre. Skal man åpne en dør så må begge to åpne døra, skal man over en vegg må begge to hjelpe til osv.

 

Spillet er heller ikke særlig langt (det er heller ikke MW2 eller BFBC2), men de andre spillene er fantastiske å spille online. Army of Two er heller ikke et særlig bra online spill, og er ikke på langt nær like fint som de to andre spillene. Grafikken er dårlig, animasjonene er helt ok og historien er heller ikke særlig bra.

 

Er ikke et spill jeg ville anbefalt noen å kjøpe akkurat B)

 

 

Aha, da så.

Nei, da satser jeg heller på BFBC2, som jeg har hørt er mye bedre enn CoDMW2.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at han bryr seg så voldsomt om det, men det er uansett hvordan man snur og vender på det uhøflig å slenge om seg med slike kommentarer til ting andre liker. Dette har med normal folkeskikk å gjøre.

 

Du må gjerne synes hva du vil om dette, men jeg er sikker på at det ikke bare er jeg som reagerer ved en slik ordbruk.

 

Nettopp.

 

Jeg tar meg så klart ikke nær av dette, men som nevnt så er jeg også av den oppfatning at det var unødvendig språkbruk. Jeg mener det burde være en ordentlig tone og ordentlig språk oss i mellom, da dette gjør det mye triveligere!

Link to comment
Share on other sites

Mafia II skal jeg kjøpe, er spennendes spill de gangster spillene.

Men dere må kjøpe dere Bad Company 2, er så heftig bra spill !

Knuser MW2 både spillmessigt og grafikk !

Online delen knuser også MW2.

Herlig spill ! biggrin.gif

 

HELT UENIG! MW2 knuser nettopp BK2 - i alle fall online! MW2 er det mye mer fart og liv i, da du ikke kan stå rolig et sekund før du blir smoka :)

Link to comment
Share on other sites

WoW er og forblir det tørreste spillet for min del. Gå rundt og vandre rundt med hester og kyr, det er ikke helt min greie:p uansett, jeg pleier å spille FIFA på PS3.

Anbefaler dere PC-spill som MAFIA, Max Payne og GTA. Runnet dem alle tre, niceones! :)

 

Jeg har noen timer World of Warcraft, først og fremst så er denne verdenen kan går i utrolig detaljert og inneholder så veldig mye mere enn det du beskriver.

 

Det som folk som hater eller misliker spillet ikke har sett er den dype meningen og hvordan spillet utvikler seg etterhvert som du kommer i høyere level. Når det nærmerer deg høyeste level og selvfølgelig den høyeste så er spillet noe helt, helt annet enn når du starter. Man har enormt mange muligheter, enten gå i PVP som egentlig ikke er så ulikt endel skytespill, det bygger ihvertfall på samme konsept med å kjempe mot andre levende spillere. Videre kan du, eller må du gå instances for å få gear som er godt nok til å for eksempel gå i PVP eller gå hardere instances. Dette spillet er rett og slett genialt laget, og å kalle det for verdens største drittspill blir heller et bevis på mangel på innsikt og fakta rundt spillet, enn en tøff kommentar mot de som bruker livet sitt på dette spillet.

 

For min del så blir jeg lei av det etter perioder, og jeg har kun små perioder i løpet av et år som jeg sitter å spiller. Jeg klarer ikke å se hvordan folk klarer å bli så enormt avhengig, men det er tydeligvis mulig!

 

Men, dere som hater WoW spillere og spillet, prøv å se litt på hva dette faktisk inneholder. Du er passe nøtt i hue om du bruker opp livet ditt på WoW, men uansett det er ikke noe dårligere spill av den grunn, heller tvert imot!

Link to comment
Share on other sites

HELT UENIG! MW2 knuser nettopp BK2 - i alle fall online! MW2 er det mye mer fart og liv i, da du ikke kan stå rolig et sekund før du blir smoka :)

 

Mer fart og slikt i MW2 ja, men det er jo så useriøst, ivertfall på onlinedelen, alle springer rundt som hodeløse høns å herjer å skyter på, skjer det i MODERNE KAMPHANDLINGER/KRIGFØRINGER? Aldeles ikke.

BC 2 er mye mer seriøst, folk springer ikke rundt over hele bana og skyter, men gjør det mer realistisk ved å ta dekning, storme inn i hus, bruke tankser og slikt, BC2 har helelr ikke slike Harrier strike og slike ting, altså kommer det et kampfly og står å flyver over bana og skyter på alle som leer på seg?:) Ivertfall ikke i nåtidens kamphandlingerm BC 2 har en slik mortar-kikkert som du kan sikte inn og sende koordinater til raketter som skal ødlegge målet.

 

på MW2 kan man ikke sitt å snipe, sitter i 20 sekunder og plutselig kommer det en å knivstikker deg bakfra, på BC23 kan du sitte i ro og plaffe ned motstadere med å sitte gjemt i busker og bak steiner, kan du kunsten å snipe så sitter du der og skyter 20 stykker uten å bli drept.

 

Men egne meninger er egne meninger, jeg liker BC2 bedre enn MW2 og du omvendt ;)

Link to comment
Share on other sites

Nettopp.

 

Jeg tar meg så klart ikke nær av dette, men som nevnt så er jeg også av den oppfatning at det var unødvendig språkbruk. Jeg mener det burde være en ordentlig tone og ordentlig språk oss i mellom, da dette gjør det mye triveligere!

 

Dere har rett. Beklager. :)

Link to comment
Share on other sites

Dere har rett. Beklager. smile.gif

 

Null stress, homie! ;)

 

Og når det gjelder CoD kontra Battlefield, så skjønner jeg hva du mener ;) mulig jeg liker CoD bedre fordi jeg ikke liker å campe hele runden og snipe folk, blir for kjedelig for meg :P derfor jeg bare flyr rundt med rifla og meier ned det jeg ser!

 

Da sier vi at vi er enige om å være uenige! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nettop spilt min beste runde på CoD, Free For All på Wasteland med 30 kills og 0 deaths.

 

Killstreaka var ; Predator, Harrier og Emergency Airdrop.

Ikke verst! Too bad du ikke hadde Tactical Nuke med på killstreaken :)

 

Pleier selv å spille med Harrier, Chopper Gunner og Tactical Nuke. Ikke akkurat ofte jeg får 25 i kill streak, men veldig artig når det slår til!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har skaffet meg Battlefield Bad Company 2 nå. Hittil har jeg kun testet campaign, og har spilt i en snau time til nå. Spillet virker fantastist, og jeg gleder meg til å bli ferdig med storyen og begynne å spille online. :)

 

Kan trygt anbefale det etter kun en times spilling. :o

 

EDIT: Spiller på PC.

EDIT2: Battlefiel ja, selvfølgelig... :)

Link to comment
Share on other sites

Har skaffet meg Call of Duty Bad Company 2 nå. Hittil har jeg kun testet campaign, og har spilt i en snau time til nå. Spillet virker fantastist, og jeg gleder meg til å bli ferdig med storyen og begynne å spille online. :)

 

Kan trygt anbefale det etter kun en times spilling. :)

 

EDIT: Spiller på PC.

 

Kjapp på skrivinga ? :)

 

Call of Duty Bad company 2 ? :) :o

Battlefield mister ;)

 

Men ja, det spillet er fantastisk, enda bedre på online, noen liker å være reacons, og noen som løper rundt å skyter allt dem ser, og noen liker å herje med RPG og slik, og noen er kanskje glad i å være medics ?

Spill for alle sier jeg ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen som har kjøpt utvidelse pakken til CoDMW2? Har vel bare kommet på xbox enda, men lure på og kjøpe meg den når den kommer til PS3.

 

Hvem gidder når Bad Company 2 er komemt ut?

Ser hver dag at det blir flere å flere som spiler Bad Company, når jeg fikk det når det kom ut var det noen få på online modusen, men etter hver dag ble det flere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...