Jump to content

Dataspill, osv...


The Gunner

Recommended Posts

Her kan vi diskutere spill til alle konsoller.

 

Jeg har nettopp kjøpt meg Shadow of The Colossus til PS2. Anbefales på det sterkeste (Vet det er litt gammelt :) )

 

Andre bra spill er Fifa Manager 07, Fifa 07, Counter Strike og Driver 4: Parallel Lines.

 

 

(Ps: jeg vet at det finnes en annen spilltråd, men den er bare til PC)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Ellers elsker jeg Super Mario :) Derfor har jeg kjøpt meg en Nintendo DS Lite. New Super Mario Bros og Super Mario 64 DS er diggbare :P Vurderer å kjøpe meg en gammel Nintendo 64, og noen gamle Mario-klassikere som Mario Kart og Mario Party :P

 

(Sorry for dobbelpost)

Link to comment
Share on other sites

Holder meg hovedsaklig til Pro Evolution Soccer(som er langt bedre enn FIFA etter min mening, selv om de mangler en del rettigheter) og Final Fantasy. Ble faktisk nettopp ferdig med FF 12 som var et helt sykt bra spill. Når det gjelder andre type spill så greier jeg ikke helt å glede meg over dem etter å ha spilt klassikere som Heroes of Might and Magic 3, Transport Tycoon Deluxe, Duke Nukem 3D osv.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil heller anbefale Pro evolution soccer 7, det er det desidert beste fotballspillet du kan få. alle skryter av Fifa, men jeg synes virkelig at PES er bedre!

 

Ja, men litt synd at de ikke har skikkelige navn på alle lagene..

 

Ja, det er det værste, men det påvirker jo ikke spillet i noen grad :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2007, 02:53 PM) 98358[/snapback]

Spiller fifa jeg da, men det er vel fordi jeg alltid har spilt fifa.. :P

 

Men uansett.. noen her som har hørt om Assassin's Creed? http://assassinscreed.uk.ubi.com/index.php det spillet ser helt sinnsykt ut! En av grunnene til at jeg kommer til å kjøpe Playstation 3 :P

 

Storebroren min har PS3. Han gleder seg sinnsykt til å kjøpe Assasins Creed. Fifa 08 på PS3 Blir helt konge!! :)

Link to comment
Share on other sites

Ninja Gaiden Sigma er bare en remake av Ninja Gaiden med forbedret grafikk. Ninja Gaiden 2 kommer ut på X360. Antagelig i begynnelsen av 2008.

Har du noen linker som bekrefter det, jeg har verken sett filmer, blider eller hørt noe om Ninja Gaiden 2.

Link to comment
Share on other sites

PES og Fifa tilhengerene er som BMW og Audi tilhengere... Den ene kan ikke tenke seg det andre.. Slik er det bare :D Jeg er en Audi-gutt - du kommer aldri til å se meg i ei kebab-tralle.

 

På samme måte er jeg en PES-gutt, jeg lar aldri mine hender berøre en gamepad som er tilkoblet Fifa :P

Link to comment
Share on other sites

PES og Fifa tilhengerene er som BMW og Audi tilhengere... Den ene kan ikke tenke seg det andre.. Slik er det bare :P Jeg er en Audi-gutt - du kommer aldri til å se meg i ei kebab-tralle.

 

På samme måte er jeg en PES-gutt, jeg lar aldri mine hender berøre en gamepad som er tilkoblet Fifa ;)

hehe...bra sagt!!! bortsett fra at jeg foretrekker fifa da! Ingen av de to spillene vill vært så bra som de er nå uten at de hadde hatt det andre som kokurent! Bra alle her på forumet er enige om en ting da, hvertfall; Arsenal er det viktigste :-D

Link to comment
Share on other sites

Har et spørsmål...

Er det noen her som spiller Heroes Of Might And Magic III? ;)

jajaja det spillet er det beste spillet noen sinde. har du det ??

Ja ;)

Men du? Vet du om det hadde gått an slik at jeg kunne spilt eventuelt med eller mot deg via internett? :P

Link to comment
Share on other sites

Har et spørsmål...

Er det noen her som spiller Heroes Of Might And Magic III? ;)

jajaja det spillet er det beste spillet noen sinde. har du det ??

Ja ;)

Men du? Vet du om det hadde gått an slik at jeg kunne spilt eventuelt med eller mot deg via internett? :P

Det går fint. Det er berre til å bruke Hamachi. Ellers er det eit genialt spel de spelar B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...