Jump to content

Dataspill, osv...


The Gunner

Recommended Posts

Far Cry 2 har åpnet bra. Er bare kommet 21 % uti, men er helt hektet allerede. Du skal dra rundt i Afrika å skyte afrikanere samtidig som at du har Malaria. Det er ingen regler lengere, og alle skyter som villmenn bare de ser et glimt av deg. Det er du som bestemmer hvordan du skal gå fram, hvem du skal være kompis med og generelt alt du gjør. I starten er det faste oppdrag du må gjøre som de sier, men etterhvert sette du opp alt selv.

 

Genialt spill!

Spilte Far Cry 1 en gang i tiden, da var det monster med:P satt en gang og grubla over hva jeg skulle gjøre for å få tak i en nøkkel, og da jeg snur meg hopper det et monster rett i meg, har aldrig støkt så mye før, datt av stolen og slo hodet XD

 

Men er det ikke monster i Far Cry 2?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Har ikke prøvd online delen ennå, men det jeg har hørt gjør meg ikke keen på å teste det heller. Det er ikke med noen monster etter hva jeg har sett, men det er flere rovdyr som er vanlige i Afrika med i spillet.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Shift er veldig, veldig bra! Lyden er veldig god, er imponert over det spillet! Need for Speed har tatt seg opp veldig mange hakk i mine øyne, virkelig å anbefale!

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har testet Need for Speed Shift? Er lyden så rå som på reklamen?

Lyden er utrolig bra og det er veldig god realisme i kjøringen. Sitter med 7 høytallere rundt meg, så det hjelper kanskje litt ekstra :) Spillet er absolutt å anbefale!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Spiller CoDMW2 - men på PC dessverre. Et helt rått spill!

 

Ingen her som er menn og gamer WoW da? :D

 

Been there done that, spilte WoW en periode fra 05/06, mens nå holder jeg meg som regel til FIFA og Modern Warfare 2. Dog er PS3'en min på reprasjon i øyeblikket.. :D

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 14 2010, 05:21 PM) 191764[/snapback]

Been there done that, spilte WoW en periode fra 05/06, mens nå holder jeg meg som regel til FIFA og Modern Warfare 2. Dog er PS3'en min på reprasjon i øyeblikket.. :D

Spiller også CoDMWF2, har bare spilt det på nettet i et par uker. Men det er helt sykt, vil egentlig spille det hele tiden, så går kraftig utover eksamenslesninga min. Men imorgon er det heldigvis over for denne gang, så da blir det nok mer spilling. Spiller også fifa endel, men klarer ikke være Arsenal der. Passer ikke til min måte og spille på. England er favoritt laget. Deres da?

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 14 2010, 05:21 PM) 191764[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Been there done that, spilte WoW en periode fra 05/06, mens nå holder jeg meg som regel til FIFA og Modern Warfare 2. Dog er PS3'en min på reprasjon i øyeblikket.. :D

 

Spiller også CoDMWF2, har bare spilt det på nettet i et par uker. Men det er helt sykt, vil egentlig spille det hele tiden, så går kraftig utover eksamenslesninga min. Men imorgon er det heldigvis over for denne gang, så da blir det nok mer spilling. Spiller også fifa endel, men klarer ikke være Arsenal der. Passer ikke til min måte og spille på. England er favoritt laget. Deres da?

 

Hehe skjønner, har hatt lignende problemer selv før ;)

 

Personlig spiller jeg bare med Arsenal på FIFA, passer som støpt til måten jeg spiller fotball :D

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 14 2010, 05:37 PM) 191767[/snapback]

Hehe skjønner, har hatt lignende problemer selv før :D

 

Personlig spiller jeg bare med Arsenal på FIFA, passer som støpt til måten jeg spiller fotball :D

I 4-3-3 formasjon? Liker best og ha litt mer vinger eg.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 14 2010, 05:37 PM) 191767[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hehe skjønner, har hatt lignende problemer selv før ;)

 

Personlig spiller jeg bare med Arsenal på FIFA, passer som støpt til måten jeg spiller fotball :D

 

I 4-3-3 formasjon? Liker best og ha litt mer vinger eg.

 

Ja med en 4-3-3. Sagna og Clichy er flyttet hakket høyere i banen så de fungerer som en tilbaketrukket ving, og Arshavin og Rosicky er også bittelitt lavere ned i banen enn hva de originalt er. Har dog forandret en del på formasjonen for hvordan spillerne jobber og løper o.l., samt at jeg har endret en del på custom tactics slik at det hele passer perfekt for hvordan jeg liker å spille fotball :D

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 14 2010, 06:21 PM) 191770[/snapback]

Ja med en 4-3-3. Sagna og Clichy er flyttet hakket høyere i banen så de fungerer som en tilbaketrukket ving, og Arshavin og Rosicky er også bittelitt lavere ned i banen enn hva de originalt er. Har dog forandret en del på formasjonen for hvordan spillerne jobber og løper o.l., samt at jeg har endret en del på custom tactics slik at det hele passer perfekt for hvordan jeg liker å spille fotball :D

ÅÅja, du har gått så langt. Klare meg med å sette Walcott og Abognahor på hver sin ving. Også sette på vingspill og kontrings angrep.

Noen som vett om disse hurtig valgene som kontringspill o.l varer hele kampen, eller bare et angrep?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er av den oppfatning av at de som spiller det, de digger det, samtidig som de som ikke spiller det, misliker det. Jeg er av de som ikke spiller det, men jeg kjenner veldig mange som spiller det. Så å kalle verdens mest populære spill et drittspill vil jeg kalle litt feil. Det er selvsagt din mening.

 

Ikke alle spiller 24/7 heller da.

 

For min del så spiller jeg mest FM. Det er greit nok det. :D

Link to comment
Share on other sites

Det er faen ikke mye mann å sitte inne 24/7 og spille World of Warcraft - verdens største drittspill, som man i tillegg må betale for å g4m3, l0lz0mg.

 

Såpass. Hvordan kan du si at det er et drittspill? Har du prøvd det? Det er som Umlaut sier; Folk som spiller det elsker det, og folk som ikke spiller det og heller ikke har prøvd hater det. Sånn er det bare ja, men skjønner egentlig ikke hvorfor.

 

Uansett, så lurte jeg på om det var noen som spilte det, det var det fulle og hele. Jeg lurte ikke på om du kunne komme med kommentarer, som for meg virker usakelige.

Link to comment
Share on other sites

WoW er og forblir det tørreste spillet for min del. Gå rundt og vandre rundt med hester og kyr, det er ikke helt min greie:p uansett, jeg pleier å spille FIFA på PS3.

Anbefaler dere PC-spill som MAFIA, Max Payne og GTA. Runnet dem alle tre, niceones! :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er av den oppfatning av at de som spiller det, de digger det, samtidig som de som ikke spiller det, misliker det. Jeg er av de som ikke spiller det, men jeg kjenner veldig mange som spiller det. Så å kalle verdens mest populære spill et drittspill vil jeg kalle litt feil. Det er selvsagt din mening.

 

Ikke alle spiller 24/7 heller da.

 

For min del så spiller jeg mest FM. Det er greit nok det. :P

 

Jeg spiller FM jeg også :P Spiller du via steam? Viss du gjør det så kan du adde meg på: Madshenry

Link to comment
Share on other sites

Såpass. Hvordan kan du si at det er et drittspill? Har du prøvd det?

 

Uansett, så lurte jeg på om det var noen som spilte det, det var det fulle og hele. Jeg lurte ikke på om du kunne komme med kommentarer, som for meg virker usakelige.

 

Ja, jeg har prøvd det. Og jeg oppfattet det som et drittspill. Er da lov å ha egne meninger.

 

Virket usaklige ja... Fra nå av skal jeg sjekke på PM med deg før jeg ytrer mine personlige meninger i forumet. :P

Link to comment
Share on other sites

WoW er og forblir det tørreste spillet for min del. Gå rundt og vandre rundt med hester og kyr, det er ikke helt min greie:p uansett, jeg pleier å spille FIFA på PS3.

Anbefaler dere PC-spill som MAFIA, Max Payne og GTA. Runnet dem alle tre, niceones! ;)

 

Gå rundt og vandre med hester og kyr er vel så langt unna som man kommer fra WoW må jeg si :P

La inn utrolig mange timer i det spillet selv rett etter det kom ut, dog solgte jeg kontoen min når jeg sluttet for 3500,-. Ikke akkurat det ble en god timeslønn uansett da :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har prøvd det. Og jeg oppfattet det som et drittspill. Er da lov å ha egne meninger.

 

Virket usaklige ja... Fra nå av skal jeg sjekke på PM med deg før jeg ytrer mine personlige meninger i forumet. wink.gif

 

Den er god! Alltid morsomt å diskutere. Bøyer meg selvfølgelig om du har prøvd det. Er det ikke din greie, er det ikke din greie :-)

 

 

 

Gå rundt og vandre med hester og kyr er vel så langt unna som man kommer fra WoW må jeg si tongue.gif

La inn utrolig mange timer i det spillet selv rett etter det kom ut, dog solgte jeg kontoen min når jeg sluttet for 3500,-. Ikke akkurat det ble en god timeslønn uansett da tongue.gif

 

Sant. Mange som forbinder det som sært og kjedelig :P nei, ikke noen kjempe timeslønn, men kan vel heller ikke si at å spille WoW er en jobb, i alle fall ikke for oss alminnelige mennesker, så da er det jo greit å få litt tilbake for pengene du har brukt for det :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...