Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Hverken Bendtner, Park eller Chamakh er på Colney i dag, alle er visst i ferd med å fullføre overganger. Park er visst enten på vei til Nottingham Forest eller Celta Vigo, Chamakh til Besiktas mens CNN og GdS melder at den store dansken har avtalt kontrakt med Juventus etter å ha ha allerede takket muntlig ja til Siena.

 

Galskap!

Link to comment
Share on other sites

Hverken Bendtner, Park eller Chamakh er på Colney i dag, alle er visst i ferd med å fullføre overganger. Park er visst enten på vei til Nottingham Forest eller Celta Vigo, Chamakh til Besiktas mens CNN og GdS melder at den store dansken har avtalt kontrakt med Juventus etter å ha ha allerede takket muntlig ja til Siena.

 

Galskap!

 

Seriøst? deilig! Det må da bety at det kommer en spiss inn ? Er veldig tynt bak Big-G og Poldi no .

Link to comment
Share on other sites

Fra Wengers pressekonferanse nå:

 

"We are active in transfer market but will only bring in if we get right quality. I don't know what will happen. The best way to strengthen is to get injured players back. Walcott will stay and play for us, players out not linked with ins. I'm relaxed. We have of course enough quality to do very well. We have resources and if we find a top top player we will do it"

Link to comment
Share on other sites

Og hvis man ikke finner en av rett kvalitet så skal man heller ikke kjøpe. Akkurat der er jeg enig med Wenger.

 

Det finnes rikelig med kvalitetsspillere som man kan kjøpe, men at det er vanskelig å få kjøpt de når det er under 48 timer igjen av vinduet er selvfølgelig vanskelig.

 

At klubben venter til det er under 2 dager igjen før de begynner å kjøpe spillere vi trenger derimot... det er utilgivelig.

Link to comment
Share on other sites

De vi trenger mest er allerede kjøpt inn, men å gamble på at de midtbanespillerne vi har holder seg skadefrie er et farlig sjansespill.

 

Når det er sagt, Wenger var kjapp med å avfeie mye i fjor også på samme tidspunkt. Man kan aldri stole helt på det han sier. Potetgullposen min ligger fortsatt standby.

Link to comment
Share on other sites

De vi trenger mest er allerede kjøpt inn, men å gamble på at de midtbanespillerne vi har holder seg skadefrie er et farlig sjansespill.

 

Når det er sagt, Wenger var kjapp med å avfeie mye i fjor også på samme tidspunkt. Man kan aldri stole helt på det han sier. Potetgullposen min ligger fortsatt standby.

 

Ikke bare farlig, men utrolig skremmende å tro at spillere som Diaby, Wilshere, Rosicky, Arteta og Sagna kommer til å være skadefrie og like gode som de var tidligere. Som sagt: Når man også tar med at Giroud, Podolski og Cazorla alle er nye til Premier League så blir jeg litt skeptisk mtp. at spillere som regel trenger en sesong før de virkelig begynner å prestere. Hvis både Giroud og Podolski sliter med prestasjonene og ingen spiss kommer inn. Hva gjør vi da? Da er det virkelig ille.

 

Personlig kommer jeg til å klemme hardt på stressballen min. Vel.. først må jeg bare kjøpe meg en stressball, men du forstår poenget mitt. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Det finnes rikelig med kvalitetsspillere som man kan kjøpe, men at det er vanskelig å få kjøpt de når det er under 48 timer igjen av vinduet er selvfølgelig vanskelig.

 

At klubben venter til det er under 2 dager igjen før de begynner å kjøpe spillere vi trenger derimot... det er utilgivelig.

 

 

Det er fan meg flaut å! Jeg mener att spillergruppen skal være klar før vi sparker i gang ligaen. Kontraktene til Walcott og Song bør det også være kontroll på. Slik som Wenger fremstiller det så frykter jeg vi må spille store deler av sesongen med Diaby/Ramsey som pdd ikke er god nok for å melde oss på noe topp 2-3 så kan jeg ikke ha noe større forhåpninger om en 4 plass..

Link to comment
Share on other sites

Dagens mest useriøse "rykte":

 

Aaron@Aaronsenal

Make of this what you will. I have just seen this guy in a hotel near London Colney with an Arsenal water bottle and a folder from...

 

Aaron@Aaronsenal

... The premier league called Learning to speak English. He was accompanied by a much older man in a suit and went into a conference room.

 

Aaron@Aaronsenal

This is the guy (left) #AFC pic.twitter.com/YjYYarhJ

 

a1jvjbzcuaafkmwjpglarge.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens mest useriøse "rykte":

 

Aaron@Aaronsenal

Make of this what you will. I have just seen this guy in a hotel near London Colney with an Arsenal water bottle and a folder from...

 

Aaron@Aaronsenal

... The premier league called Learning to speak English. He was accompanied by a much older man in a suit and went into a conference room.

 

Aaron@Aaronsenal

This is the guy (left) #AFC pic.twitter.com/YjYYarhJ

 

a1jvjbzcuaafkmwjpglarge.jpg

Haha, den der er tynn!

Link to comment
Share on other sites

Haha, den der er tynn!

 

Det er utvanna vann for å si det slik! :P

 

Altså: Fyren i seg selv (Aaron) er ikke akkurat en utroverdig kilde heller. Er med i AST og kjenner både Tim Payton, Tim Stillman og "Darren". Alle temmelig kjente innenfor Arsenal miljøet. Er dog ikke akkurat overbevist om at han ville gått rundt med en Arsenal flaske i hånda og en folder fra Premier League som det står "Learning to speak English" på :P

Link to comment
Share on other sites

Ligner ikke på Perisic heller, ligner på en skikkelig østeuropeer, kanskje zyryanov eller noe sånt. haha

 

Personlig syntes jeg det ligner på han fra Avatar. Bare litt tynnere i ansiktet.. :P

 

 

 

Ligner på haka o.l., men bildet er så dårlig og mørkt at det er vanskelig å se skikkelig. Ser ut som fyren på bildet har litt mer viker enn Perisic også :P

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...